بهترین دکوراسیون ها برای انواع لوستر حبابی را بشناسید

0

بهترین دکوراسیون ها برای انواع لوستر حبابی را بشناسید : باتوجه به دکوراسیون مدرنی که امروزه در منازل وجود دارد، برای تکمیل و طراحی بهتر این چیدمان، از لوسترهای مدرن استفاده می شود؛ اما چه نوع لوسترهایی مدرن به شمار می روند و فضای ما را زیباتر می کنند؟ انواع لوستر حبابی یکی از نمونه های سبک مدرن محسوب می شوند که طرفداران بسیاری دارند.

بهترین دکوراسیون ها برای انواع لوستر حبابی را بشناسید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : لوسترهای حبابی در مکان های مختلف مانند اتاق ناهارخوری، حمام، اتاق خواب و محیط هایی از قبیل هتل ها و رستوران ها قابل استفاده هستند. البته ضمن ظاهری مدرن، طراح عجیب و خاص خود را دارند که با انواع دکوراسیون ها سازگار خواهند بود.

به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم بهترین دکوراسیون ها را برای انواع لوسترهای حبابی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دکوراسیون مناسب برای انواع لوستر حبابی

قبل از انتخاب این نوع لوستر ابتدا سبک دکوراسیون منزل یا محیط کار خود را در نظر بگیرید. لوستر حبابی به دلیل زیبایی، نورپردازی و سادگی که دارد، متناسب با فضای مدرن و ساده است و در تلفیق با چنین محیطی زیبایی منزل را دوچندان می کند.

معمولا لوسترهای حبابی در بالای میز اتاق ناهارخوری، مرکز اتاق نشیمن یا بالای تخت ها جلب توجه می کنند و به همین دلیل توجه به فضایی که از آن ها استفاده می شود نیز حائز اهمیت است. گلوله های ظریف شیشه ای که با سیم های جداگانه آویزان هستند، تصویری مدرن از لوستر کریستال سنتی را نشان می دهند.

حال اگر قصد خرید و استفاده از این مدل لوسترها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید و با دکوراسیون مناسب برای هر مدل از لوستر حبابی آشنا شوید.

دکوراسیون مناسب لوستر حبابی شیشه ای شفاف

این لوستر نور را از درون منعکس می کند و درخشش و روشنایی بی نظیری دارد. سبک آن در راهروی منزل خیره کننده به نظر می رسد. همچنین حالتی رمانتیک و عاشقانه به فضای شما می بخشد. بنابراین برای دکوراسیون اتاق خواب و فضاهای مشابه با سبک مدرن بسیار مناسب خواهد بود. همچنین این لوستر برای محیط هایی با نور کم که قصد دارید روشنایی بیشتری داشته باشند، کاربرد دارد.

دکوراسیون مناسب لوستر حبابی آبشار

این لوستر همچون مدل های دیگر حبابی برای دکوراسیون های مدرن مناسب است. لوسترهای حبابی آبشار بزرگ علاوه بر فضاهایی با ارتفاع سقف غیراستاندارد در یک سالن رقص یا سایر فضاهای بزرگ بسیار زیبا به نظر می رسند.

همچنین این لوستر به دلیل شکل عمودی و بلندی که دارد، برای سقف های بلند همچون پلکان منزل مناسب هستند. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب این لوسترها ارتفاع آن را در نظر بگیرید. این امر باعث می شود که از نظر ابعاد با محیطی که در آن نصب می شوند، تناسب داشته باشند.

دکوراسیون مناسب لوستر حباب باران

لوستر حباب باران یکی از انواع لوستر حبابی محسوب می شود که برای دکوراسیون های مدرن، سنتی و روستایی مناسب است. لوستر قطره باران از بالا یک لامپ منفرد دارد که به حباب های شیشه‌ای تابیده می شود. درواقع ظاهر قطرات باران به این دلیل که به طور کامل گرد نیستند، تصویری واقعی را تداعی می کنند.

این لوسترها به چندین سبک ارائه می شوند. به طوری که برای رستوران و هتل ها بسیار کاربرد دارند و در فضاهای رستوران، لابی و سالن پذیرایی زیبایی چشمگیری ایجاد می کنند.

حرف آخر

در این مقاله درباره لوستر حبابی و دکوراسیون مناسب برای انواع لوستر حبابی صحبت کردیم و از ویژگی های هر یک سخن گفتیم. به طوری که دانستید هنگام خرید این لوسترها باید توجه کنید که با دکوراسیون فضای شما مطابقت داشته باشند.

چنان که این لوسترها به دلیل سبک مدرن و سادگی که دارند، برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. ضمن اینکه این وسایل روشنایی با میز ناهارخوری، مجالس رقص، آشپزخانه وغیره هماهنگ می شوند.

همچنین گفته شد لوسترهای حبابی در پیکربندی ها، اندازه ها و سبک های متنوعی موجود هستند که این ویژگی ها آن را به یکی از متنوع ترین مدل های لوستر تبدیل کرده است.

در نهایت نیز اگر به دنبال خرید لوستر هستید، بهتر است از محصولات خوگر بازدید کنید و با انتخاب و خرید یک لوستر حبابی مدرن دکوراسیون آشپزخانه، اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن، حمام وغیره را زیبا کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد