لوسترحلقه ای چه طرح ها و ویژگی هایی دارد؟

0

لوسترحلقه ای چه طرح ها و ویژگی هایی دارد؟ لوستر یک چراغ روشنایی است که به دلیل طرح ها و سبک های مختلفی که دارد، وسیله ای تزئینی نیز به شمار می رود. لوستر حلقه ای یکی از انواع آن است که در طراحی اش یک یا چند حلقه به کار رفته است.

لوسترحلقه ای چه طرح ها و ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : شیوه ترکیب حلقه ها، اندازه و شیوه قرار گرفتن آن ها در کنار هم سبک این نوع لوستر را به وجود می آورد و نور را در فضای اتاق منعکس می کند.

اگر شما نیز قصد دارید بیشتر با طرح ها و ویژگی های لوسترهای حلقه ای آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

طرح ها و ویژگی های لوستر حلقه ای

لوسترهای حلقه ای فقط یک اتاق را روشن نمی کنند، آن ها جلوه، زیبایی، سبک و ایده به فضای شما می بخشند. قطرها و دایره های کوچک و بزرگ، درجه های روشنایی و ویژگی های منحصر به فرد هر مدل از این نوع لوسترها خانه شما را به محیطی لوکس و راحت تبدیل می کند.

در حالی که بسیاری از آن ها ویژگی شیک و معاصر دارند، در عین حال به سبک سنتی نیز ادای احترام می کنند. در نتیجه، این لوسترهای حلقه ای شکل، برای افزوده شدن و تناسب با خانه های مدرن، کلاسیک و سنتی مناسب هستند. شما در این مجموعه متنوع سبک ایده آل خود را پیدا خواهید کرد.

در میان این چراغ ها، لوسترهای سبک و چند لایه ای هستند که با سایه های پارچه ای طبیعی، حلقه های فلزی با لامپ های برجسته وغیره تزئین شده اند. لوسترهای ساده یک یا دو طبقه با حداکثر نه چراغ دارند. هر چراغ توسط سایه ای برجسته می شود و یک قاب فلزی محکم از آن پشتیبانی می کند.

در ادامه برخی طرح های لوسترهای حلقه ای را بررسی می کنیم:

لوستر حلقه آهنی مینیمالیست

این لوستر یک شبح مینیمالیستی بدون تزئین را تشکیل می دهد که متشکل از یک حلقه آهنی بزرگ با چهار میله آهنی است و به شکل هرمی به سمت بالا گسترش یافته است.

سبک طراحی آن بسیار ساده است. برای یک انتخاب روشنایی قابل توجه، قابل دسترسی، برای طراحی بروزتر مدل های صنعتی و یک خانه روستایی شیک مناسب است. وجود باشکوه این طراحی مینیمال، آن را به گزینه ای بی نظیر برای لوستر اتاق غذاخوری تبدیل کرده است.

لوستر حلقه ای کریستالی مدرن

این طرح از لوسترها معمولا از چند حلقه که به شکل های مختلف طبقه ای، در هم تنیده شده و یا دو حلقه شبیه انگشتر در کنار هم قرار گرفته اند. آن ها تراش های منظمی از کریستال بر بدنه خود دارند که زیبایی دلنشینی به فضا می بخشد.

این لوستر سبک مدرن و جدیدی به خانه شما می دهد، همچنین ظاهری شیک و سنتی نیز ایجاد می کند. سعی کنید نوعی را پیدا کنید که در کنار دیگر وسایل مانند مبلمان، کاغذدیواری، میز ناهارخوری و تابلوها مکمل خانه شما باشد.

لوستر حلقه ایLED

ظاهر با کیفیت مدل های لوستر حلقه ای LED برداشت زیبایی ارائه می دهد. حلقه های عبوری از یکدیگر می توانند هوای محیط را متحرک تر کنند. این لوسترها بهترین عملکرد را در اتاق ها و سالن های بزرگ دارند که خواستار نور چشمگیر هستند. همچنین حلقه ای مدرن آن کاملا برای اتاق های غذاخوری رسمی طراحی شده اند. آنها می توانند به عنوان قطعه اصلی اتاق، در بالای میز غذاخوری شما آویزان شوند تا نور محیط را تأمین کنند.

علاوه بر این، این وسایل روشنایی جلوه زیبایی به سرسراها و ورودی های بزرگ اضافه می کنند. چراغ های متعدد لوستر نور مورد نیاز این فضاها را تامین می کند. ضمن این که آنها برای ورودی های سقف های سنتی ۸ یا ۹ فوت و همچنین سرسراهای بزرگ دو طبقه مناسب هستند.

حرف آخر

لوستر حلقه ای یکی از انواع وسایل روشنایی است که در طرح ها و ویژگی های مختلفی عرضه می شود. در صورتی تصمیم دارید برای منزل یا محیط کار خود از این نوع لوسترها استفاده کنید، قبل از هر اقدامی اشکال، اندازه ها، سایه ها، طرح ها و سبک های مختلف آن را بررسی کنید.

برای انتخاب بهترین لوستر به سایت خوگر سر بزنید و طرح های مختلف لوسترهای حلقه ای را با هم مقایسه کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد