راه هایی برای بزرگتر نشان دادن خانه کوچک

0

..بزرگتر نشان دادن خانه کوچک راهکارهایی دارد. چه کسی از ما از محدودیت های برخی فضاها رنج نمی برد یا شاید شما انواع جدیدی از مبلمان را خریداری کرده اید و پس از توزیع آن احساس ناراحتی کرده اید و اتاق یا خانه خود را کوچکتر می بینید. بنابراین اگر صاحب خانه ای کوچک هستید و می خواهید آن را بزرگتر نشان دهید تا انتهای این مقاله دکوکده همراه ما باشید.  می توانید با استفاده از برخی از ترفندها از فضاهای آپارتمان های کوچک و خانه برای بزرگتر نشان دادن آن استفاده کنید و این موارد شامل همه موارد زیر است:

روش‌های بزرگتر نشان دادن خانه کوچک 

استفاده از رنگ ها

بزرگنر نشان دادن خانه کوچک
مبلمان هوشمند یکی از مواردی است که می توانید از آن استفاده کنید و سپس پنهان کنید.
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر پذیرایی

رنگ هایی که می توانیم در طراحی فضاهای داخلی استفاده کنیم متفاوت است اما با استفاده از رنگ های مناسب می توان فضا را بزرگتر نشان داد. به شما توصیه می کنیم از رنگ های روشن مانند سفید، آبی روشن و بژ با نورپردازی مناسب استفاده کنید و از یک الگو یا طرح خاص فقط برای بزرگتر نشان دادن اتاق استفاده کنید.

روشنایی مناسب

لوستر برای بزرگنر نشان دادن خانه کوچک
استفاده از لوستر سقفی مدرن برای بزرگتر نشان دادن خانه

نورپردازی نقش مهمی در فضاهای خانه ایفا می کند، زیرا تنها با استفاده از نورپردازی و لوستر یمناسب مانند استفاده از نور توزیعی در بالا یا پایین سقف و همچنین نورپردازی در پشت قطعات مهم مبلمان مثل آباژور ایستاده و کنار سالنی و با رنگ های مناسب می توانید خانه های کوچک را بزرگتر نشان دهید. مانند نور زرد هنگام قطعات مبلمان یا نقاشی و سفید برای بقیه قسمت های اتاق با در نظر گرفتن انعکاس نور از روی دیوار و رنگ ها.

چیدمان و انتخاب صحیح مبلمان برای بزرگنر نشان دادن خانه کوچک

هنگام چیدمان مبلمان باید از فضاهای باریک داخل خانه به طرز شگفت انگیزی بهره ببرید و قطعات را به گونه ای متناسب با یکدیگر تقسیم کنید. مثلاً مبلمان دایره‌ای را در اتاق مستطیلی قرار ندهید تا اندازه آن کوچک‌تر به نظر برسد. همین‌طور هنگام قرار دادن مبلمان، وسایلی را انتخاب نکنید که بیش از یک مورد استفاده ندارند. مثلاً بهتر است میزی را انتخاب کنید که دارای واحدهای ذخیره سازی پایین تری باشد یا می توانید آن را تا کنید و در جای دیگری قرار دهید تا دوباره استفاده شود.

نقش چیدمان مبل راحتی در بزرگتر نشان دادن خانه
نقش چیدمان مبل راحتی در بزرگتر نشان دادن خانه

چگونه از فضاهای کوچک خانه خود استفاده کنیم؟

هیچ ترفند جادویی وجود ندارد که فضاهای شما را بزرگتر نشان دهد. برای بزرگتر نشان دادن خانه یا اتاق بهتر است تخت را به جای دیوار کناری در وسط اتاق قرار دهید. همچنین می توانید از فضاهای خالی خانه استفاده کنید. به عنوان مثال در اتاق استراحت با استفاده از مبل راحتی که با باز شدن به تخت تبدیل می شود و اتاق خواب را به اتاق دیگری تبدیل می کند تا از فضای داخلی خود نهایت استفاده را ببرد.

بزرگنر نشان دادن خانه کوچک

 واحدهای ذخیره سازی برای بزرگنر نشان دادن خانه کوچک

شما باید با استفاده از واحدهای انباری در آن فضاها از فضاهای خالی خانه بهره ببرید زیرا سازماندهی صحیح خانه به واحدهای انباری بستگی دارد.

ایده های اضافی برای بهره برداری از فضاهای آپارتمانی کوچک 

می توانید از یک آینه در امتداد دیوار استفاده کنید تا فضای اتاق را بزرگتر کنید

ما ایده های بیشتری برای تبدیل یک خانه کوچک به خانه بزرگتر به شما خواهیم داد. پس با ما همراه باشید که همه موارد زیر است:

  • می‌توانید از کابینت‌های آینه‌ای استفاده کنید که همه چیز را در جلوی خود منعکس می‌کند تا فضای اتاق را بزرگ‌تر کند. یا از آینه نزدیک پنجره‌ها برای بازتاب نور بیرون استفاده کنید و اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید.
  • استفاده از قطعات تزئینی برای ایجاد ظاهری طولی در اتاق، مناسب ترین راه حل برای بزرگتر نشان دادن آن است.
  • هر چه تعداد مبلمان کمتر باشد، برای ظاهر خانه شما بهتر است.

اینها مهمترین ایده ها برای بزرگتر نشان دادن خانه کوچک بودند، زیرا می توانید بدون نیاز به خرید خانه بزرگتر، هر فضای داخلی را به فضایی فوق العاده و مدرن با دکوراسیونی عالی تبدیل کنید.
اگر مقاله ما در مورد بهره برداری از فضاهای کوچک را دوست داشتید تجربیات خود را از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد