برای خرید لوستر حصیری این نکات را فراموش نکنید!

0

برای خرید لوستر حصیری این نکات را فراموش نکنید! اگر جنبه ای از دکوراسیون منزل شما وجود داشته باشد که بتواند بلافاصله جلوه و احساس فضای شما را شکوفا کند و فضای داخلی را زنده کند، آن نور اتاق است. با سرمایه گذاری برای خرید لوستر حصیری دست ساز از مواد طبیعی و با کیفیت عالی در عین لطافت و حمایت از محیط، خانه خود را به یک پناهگاه گرم، زیبا و نورپرداز تبدیل کنید.

برای خرید لوستر حصیری این نکات را فراموش نکنید!

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : لوسترهای حصیری این روزها خیلی پرطرفدار هستند. به لطف ظاهر پیچیده، شکل و طرح هایشان، توانایی منحصر به فرد در تکمیل انواع سبک های دکور و جذابیت فضا دارند. به دلیل تنوع زیاد و سبک های مختلف آن، برای انتخاب این نوع لوستر باید نکاتی را در نظر داشته باشیم. پس برای آگاهی از این نکات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی که باید در زمان خرید لوستر حصیری به خاطر داشته باشیم

جنس و مدل

اصطلاح حصیری به روش بافت انواع مواد طبیعی (بامبو، چوب و خیزران) و مصنوعی (وینیل) به الگوها و طرح های مختلف و محصولات نورپردازی گفته می شود. در روند ساخت لوسترهای چوبی از مواد مختلفی استفاده می شود که هر کدام اصالت و منحصر به فرد بودن خاص خود را به آنها می بخشد.

مواد آن از انواع علف های گرمسیری توخالی است که با سرعت زیادی رشد می کند و از آن برای مصارف مختلف از جمله لوسترها استفاده می شود. این لوسترها با محیط زیست سازگار هستند و برای افراد علاقه مند به این مزیت گزینه بسیار مناسبی است.

سبک و فضا

برای نصب لوسترهای حصیری باید سبک آن را در نظر گرفت. برخی از سبک های معروف نورپردازی لوستر بامبو و خیزران کلاسیک، معاصر، روستایی و مدرن،  سنتی، التقاطی و پرنعمت هستند.

 به عنوان مثال، لوسترهای آویز حصیری که با دقت از الیاف بامبو یا چوب خیزران بافته شده است، وقتی به سقف آویزان می شوند، احساس جادویی ایجاد می کنند. همچنین لوستر سبد شکل که از الیاف برگ نخل ساخته شده و ترکیبی دوست داشتنی از سبک مدرن و سنتی است، برای تزئین دکوراسیون منزل شما که ترکیبی از این فضا دارد، مناسب است.

فضا نیز در انتخاب لوسترهای حصیری تاثیر دارد. برای مثال فضای خانه های چوبی، روستایی و ویلایی با این وسایل روشنایی تکمیل می شود. این لوسترهای سقفی با ظاهر، شکل ارگانیک، سادگی و در عین حال زیبایی که دارند، یک منبع نور کافی برای میز ناهارخوری، اتاق نشیمن، سرسرا، آشپزخانه و ایوان است. همچنین این نوع لوستر فضایی رمانتیک و عاشقانه به اتاق خواب و فضاهای مشابه می دهد. بنابراین با کمک یک لوستر حصیری بر منحصر به فرد بودن اتاق خود تأکید کنید.

مزایایی که باید در زمان خرید لوسترهای حصیری در نظر داشت

  • سازگاری با محیط زیست:این ماده منشأ طبیعی دارد که طبیعی بودن و ایمنی آن را برای سلامتی تضمین می کند.
  • مقاومت در برابر دست زدن: به راحتی قابل ماشین کاری است و به طراحان امکان می دهد هر خیال و ایده ای را به صورت وسایل روشنایی زیبا مجسم کنند.
  • ایجاد احساس دنج بودن و راحتی: این لوسترها فضای اتاق را با فضای گرم و راحتی پر می کنند.
  • نور خوب:نوری که از لوسترهای چوبی ساطع می شود، به یک روند کاری کامل و استراحت کمک می کند.
  • ظاهر زیبا:هر محصول در یک طراحی شیک و منحصر به فرد ساخته شده است که آن را نه تنها یک مورد کاربردی، بلکه یک دکوراسیون داخلی اصلی نیز ایجاد می کند.
  • یک مجموعه بزرگ: طیف گسترده ای از رنگ ها و اشکال متنوع به شما امکان می دهد، مناسب ترین نسخه لوستر را برای نوع خاصی از فضای داخلی انتخاب کنید.

سخن آخر

طیف گسترده ای از مدل های لوستر حصیری امکان انتخاب مناسب ترین نوع از آن را فراهم می کند. اغلب این نوع لوستر در خانه های چوبی یا اتاق هایی مانند اتاق خواب و اتاق غذاخوری که نیاز به ایجاد یک محیط دنج و راحت دارد، نصب می شود.

در این مقاله نکاتی در زمینه انتخاب آن بیان شد که از جمله برشمردن مزایای آن بود که در زمان خرید نباید آن ها را فراموش کرد. اگر شما نیز به دنبال انواع لوستر حصیری با سبک و مدل های مختلف هستید، سایت خوگر گزینه ای مناسب برای انتخاب آن است.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد