چسب ممبران ارزان

0
چسب ممبران ارزان یکی از محصولات مورد استفاده در صنعت کابینت سازی و چوب، چسب ممبران است. این چسب جهت روکش صفحات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در قالب چسب وکیوم نیز در بازار شناخته می شود. ترکیبات استفاده شده در این چسب موجب بهبود عملکرد آن شده است.

چسب ممبران ارزان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از طرف دیگر، کاربرد ها و ویژگی های آن بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند. در صورت استفاده از این محصول به مزایای آن پی خواهید برد. یکی از مهم ترین ویژگی های این کالا قیمت پایین آن است. هدف ما در این مقاله معرفی ویژگی ها و کاربرد های چسب ممبران ارزان است. یکی از مهم ترین کاربردهای چسب ممبران، تولید صفحات ضد آب است. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت از جمله کاربردهای چسب ممبران محسوب می شود. روکش هر وسیله ای توسط چسب ممبران امکان پذیر بوده و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد. همچنین برای کابینت هایی که در معرض حرارت قرار می گیرند، این چسب مناسب ترین گزینه به شمار می رود. با کاربرد این محصول در کابینت های مستعد حرارت، عمر آن ها را افزایش خواهید داد. بنابراین با خرید چسب های ممبران ارزان از این ویژگی ها بهره مند خواهید شد.

انواع چسب ممبران ارزان

این چسب مانند سایر محصولات به انواع مختلفی تقسیم می شود. در خرید چسب ممبران توجه داشته باشید که این محصول به دو نوع ساده و پلی اورتان تقسیم می گردد. چسب های ممبران ساده با ترکیب پایه ای از آب تشکیل می شوند. این چسب ها در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار موجود است. چسب های ممبران دو جزئی با ماده ای مخصوص به نام ایزو سیانول ترکیب می شوند. همین ماده مقاومت حرارتی چسب در برابر ذوب شدن را بالا می برد.

دستورالعمل های استفاده از چسب ممبران ارزان

این محصول یک چسب پاششی بوده و در دستگاه مخصوص قرار می گیرد. جنس تفنگ پاشش چسب نیز از پلاستیک یا استیل ضد زنگ است. قطر سوراخ نازل مخصوص پاشش چسب نیز باید ۰.۱ تا ۵.۱ باشد. فاصله مورد نیاز برای پاشش چسب به سطح ۲۵ سانتی متر باید باشد. سطوح و لبه های ابزار خورده محصولات چوبی باید دو بار اسپری شوند. در مرحله دوم پس از خشک شدن، چسب دوباره به محل مورد نظر اسپری می شود. تا نمایان شدن لایه ای سفید رنگ بر روی سطوح این کار ادامه پیدا می کند. پس از تشکیل لایه ای شفاف و بی رنگ، عملیات پرس انجام می شود. سطوح مورد نظر را در سینی دستگاه قرار داده و عملیات چسباندن روکش بر روی آن ها انجام می شود. اما خرید این محصول نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

فاکتورهای مهم خرید چسب ممبران ارزان

هنگام خرید چسب ممبران توجه داشته باشید که چسب از لحاظ رنگ با روکش مورد نظر همخوانی داشته باشد. در این زمینه، رنگ های طبیعی عملکرد بهتری خواهند داشت. زیرا استفاده از رنگ های دیگر جالب به نظر نمی رسد. از دیگر فاکتور های مورد نظر در خرید این محصول، توجه به زمان مفید عملکرد آن است. تولید و استفاده از این چسب در دماهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال مدت زمان گیرایی چسب در دمای ۵۰ درجه تا حدود زیادی به مواد استفاده شده در آن بستگی دارد. چسب های ممبران تک جزئی بوده و نیازی به مخلوط شدن با مواد دیگر ندارند. در صورت نیاز نیز در مقدار کمی مخلوط شده و این کار در مخزن مخصوص انجام می شود. همچنین این چسب ها باید مقاومت بالایی در برابر آب از خود نشان دهند. چسب ممبران با کمترین فشار سطوح مورد نظر را به خود آغشته می کند. این ویژگی کاربرد دستگاه پرس را در طولانی مدت بهبود می بخشد. بنابراین هنگام خرید این محصول حتما به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

شرایط نگهداری محصول پس از استفاده از چسب ممبران ارزان

پس از روکش صفحات مورد نظر توسط چسب ممبران، آن ها را جدا از یکدیگر قرار دهید. این روکش ها در محل خنک و خشک باید نگهداری شوند؛ ممکن است با کوچکترین ضربه تغییر شکل داده و زحمات شما هدر رود. هنگام روکش به اضافات سطح توجه داشته باشید. امکان وجود قطعات اضافی در کنار این تخته ها وجود داشته و چهره آن را تغییر می دهد. بنابراین جهت نگهداری این محصولات در شرایط خاص به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

نحوه خرید این محصول

برای خرید این محصول شرایط متفاوتی برای شما وجود دارد. شرایطی مانند خرید حضوری، اینترنتی و خرید اقساطی چسب ممبران از جمله روش های تهیه این محصول است. عده ای از افراد روش حضوری را برای جستجو و خرید این محصول ترجیح می دهند. اما امروزه خرید اینترنتی چسب ممبران رونق فراوانی یافته است. در شیوه سفارش آنلاین بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی این محصول را تهیه خواهید کرد. همچنین امکان مقایسه محصولات از برندهای متفاوت در این روش امکان پذیر است. یکی از سایت های فعال در زمینه معرفی چسب ممبران، سایت خوگر پلاس است. پس از مراجعه به این سایت و جستجوی محصول مورد نظر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. همچنین ارائه راهنمایی درباره خرید آن از ویژگی های خرید اینترنتی چسب ممبران تلقی می شود. اما خرید اقساطی چسب ممبران برای افرادی که توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند، فراهم گردیده است. در خرید اقساطی توانایی خرید چسب ممبران در حجم زیاد را خواهید داشت. همچنین هزینه آن را در شرایطی که از سمت فروشندگان تعیین می شود، پرداخت می کنید. بنابراین خرید چسب های ممبران ارزان از شرایطی برخوردار بوده که توجه به آن ها الزامی است. ویژگی های این محصول بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. همچنین شرایط خرید این محصول را برای شما ذکر کردیم. خرید اینترنتی و اقساطی در شرایط مختلف بهترین روش خرید چسب ممبران های ارزان است. مراجعه به سایت خوگر پلاس نیز اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد. امیدواریم با مطالعه مطالب ذکر شده کمکی در زمینه شناخت بهتر این محصول به شما کرده باشیم. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد