راهنمای استفاده از چسب جووات

0

راهنمای استفاده از چسب جوودات : روکش PVC بادوام در صنعت چوب دارای اهمیت به سزایی است. از این رو صنعتگران در این زمینه به دنبال چسبی با دوام جهت اتصال روکش PVC به چوب هستند. به همین جهت چسب جووات از چسب های محبوب در این عرصه محسوب می شود.

راهنمای استفاده از چسب جووات

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بنابراین این محصول به دلیل کیفیت بسیار عالی، کاربردهای فراوانی در عرصه صنعت چوب دارد. همچنین بیشترین و بهترین کاربرد چسب جووات، چسباندن روکش های PVC است. بنابراین برای افرادی که به دنبال بهترین نوع چسب در ارتباط با اتصال روکش PVC هستند؛ این گزینه انتخاب مناسبی خواهد بود. نکته مهم در رابطه با این چسب نحوه استفاده و انواع آن است که در ادامه توضیح می دهیم.

چسب جووات دارای دو نوع تک جزئی و دو جزئی است. این چسب در نوع تک جزئی خود با هیچ ماده دیگری ترکیب نمی شوند. اما چسب جووات در نوع دو جزئی باید با ماده دیگری ترکیب شود که جهت روکش زنی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین نوع دوم به دلیل مقاومت حرارتی که دارد؛ از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است.

توجه کنید که امروزه خرید اینترنتی چسب جووات نیز امکان دارد. بنابراین با توجه فعالیت های روز افزون و کمبود وقت بهتر است که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. همچنین خرید اقساطی چسب جووات نیز به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی مورد توجه اکثر صنعتگران قرار دارد. از این رو جهت خرید اینترنتی چسب جووات یا خرید اقساطی این چسب به مراکز معتبری همچون سایت خوگر پلاس مراجعه کنید.

سایت خوگرپلاس به عنوان تنها عرضه کننده چسب های برند و با کیفیت، رکورد فروش بسیار بالایی دارد. همچنین در کنار محصولات خود راهنمای استفاده از آن را قرار می دهد که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت در ادامه مطالبی که در ارتباط با راهنمای مصرف چسب جووات وجود دارد را برای شما توضیح می دهیم.

چسب وکیوم جووات در صنعت چوب چه کاربردهایی دارد؟

هنگام خرید هر محصولی ابتدا کاربرد آن را باید در نظر گرفت؛ سپس با توجه به این امر، نوع مورد نظر خود را تهیه کرد. رعایت این اصل در خرید چسب جووات نیز صدق می کند. بدین معنا که قبل از خرید باید به راهنمای مصرف چسب جووات و کاربردهای آن توجه کنید.

سپس با در نظر گرفتن کاربردهای آن از راهنمای مصرف چسب جووات بهره ببرید. از عمده ترین کاربردهای این محصول باید به چسباندن روکش PVC اشاره کنیم. اما چسب جووات کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه هر یک از آن ها را بررسی می کنیم.

۱- چسب جووات به دلیل بهره مندی از خاصیت ضد آب در تولید درب های ضد آب قابل استفاده است.

۲-این محصول در تولید ورق های MDF شیاردار و منحنی و برجسته نیز بسیار کاربرد دارد.

۳- چسب جووات به دلیل سازگاری که با انواع آب و هوا در تولید درهای کابینت تاثیر زیادی دارد. زیرا آشپزخانه از فضای مرطوبی برخوردار است.

۴- به کارگیری این چسب در تولید انواع سرویس های خواب نیز امکان پذیر خواهد بود.

۵- تولید درب های CNC شده نیز از موارد کاربرد چسب جووات به شمار می رود.

در نهایت این چسب کاربردهای بسیار چشمگیری در صنعت مبلمان و تجهیزات اداری و مواردی از این قبیل دارد. بنابراین هنگام خرید چسب جووات کاربردهای آن را در نظر بگیرید. در صورتی که قصد خرید اقساطی چسب جووات را دارید؛ همین الان با یک کلیلک ساده خرید خود را انجام دهید.

راهنمای مصرف چسب جووات به چه شکل است؟

پس از خرید، اولین موردی که به آن توجه می شود؛ راهنمای مصرف است. راهنمای مصرف چسب جووات را قبل از استفاده مطالعه کرده و با توجه به آن، از این پسب در امورات خود استفاده کنید. راهنمای مصرف چسب جووات به شکل زیر است.

۱- اولین رکن در به کارگیری راهنمای مصرف چسب جووات این است که ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی سمباده بزنید که کاملا صاف و عاری از هر گونه برجستگی شود. در این حالت چسب پس از پاشیدن به خوبی بر سطح چوب قرار می گیرد و منجر به ایجاد اتصالی بادوام و محکم می شود.

۲- سپس گرد و غبار موجود را از  سطح کار پاک و آن را تمیز کنید. تمیزکاری سطح ابتدایی به معنای تمیزی نتیجه نهایی است. بنابراین در تمیزکاری دقت کنید که سطح عاری از هر گونه غباری باشد.

۳- به منظور جلوگیری از ایجاد حباب روی کار قبل از اسپری کردن چسب، محتویات داخل ظرف را به خوبی تکان دهید.

۴- جهت اسپری یکنواخت باید از پیستوله هایی با قطر مخصوص استفاده کنید. عدم استفاده از پیستوله های مناسب منجر به بروز اختلال در فرایند چسبندگی می شود. بنابراین حتما از پیستوله های مناسب با استاندارد معین استفاده کنید.

۴ مرحله پایانی راهنمای مصرف چسب جووات

۵- با توجه به موارد قبلی راهنمای مصرف چسب جووات، نسبت به اسپری آن روی کار اقدام کنید. بهتر است بدانید که این فرآیند دو مرتبه و در صورت نیاز بیشتر از این نیز انجام می شود. بدین معنی که پس از اسپری چسب منتظر بمانید که خشک شود.

سپس نسبت به اسپری لایه بعدی چسب اقدام کنید. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که چسب مازادی که از سطح کار بیرون آمده است را قبل از خشک شدن پاک کنید. زیرا منجر به دستیابی به محصولی با کیفیت و تمیز خواهد شد.

۶- در این مرحله از راهنمای مصرف چسب جووات باید نسبت به پرس روکش PVC اقدام کنید. انجام این کار با استفاده دستگاه های پرس مخصوص صورت می گیرد. بدین صورت پس از خشک شدن لایه های چسب، روکش PVC را با دستگاه پرس روی قطعه مورد نظر قرار دهید.

۷- بهتر است مناطقی که CNC شده است را مجدد چسب بزنید که در صورت چسبندگی ضعیف، آن را تصحیح کند.

۸- در نهایت نواحی چسب زده را با لامپ UV بررسی کنید. به طوری که در صورت مشاهده کوچک ترین اختلال، به رفع آن بپردازید.

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه به موارد ذکر شده تحت عنوان راهنمای مصرف چسب جووات نسبت به استفاده از آن اقدام کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مقاله ارائه شده؛ پیش از خرید اینترنتی و اقساطی چسب جووات، ابتدا نسبت به کاربرد های آن آگاهی لازم را کسب کنید. همچنین دقت داشته باشید که هر نوع از چسب دارای راهنمای استفاده به خصوصی است. به همین جهت پیش از استفاده باید نسبت به راهنمای آن آگاهی داشته باشید.

به همین دلیل در این مقاله مراحل استفاده از چسب جووات را به صورت قدم به قدم برای شما توضیح دادیم. همچنین دانستید که با خرید اینترنتی این چسب از سایت خوگرپلاس نه تنها در زمان، بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

اگر چسب جووات  انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد