گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟

0

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ بنا بر گفته ی محققان، استفاده از گل در دکوراسیون خانه، مزایای زیادی به همراه دارد و سبب شادی و نشاط در افراد می شود. اما همانطور که می دانید، نگهداری از گل های طبیعی در خانه چندان کار آسانی نیست، چرا که به مراقبت های ویژه ای نیاز دارند. گل های طبیعی نیازمند رسیدگی مداوم هستند و کوچک ترین کم توجهی آنها را پژمرده می کند و خشک!

جالب است بدانید که امروز گل ها و گیاهان مصنوعی با شباهت فراوان به گیاهان طبیعی در بازار وجود داردند که می توان از آنها در دکوراسیون داخلی بهره برد؛ آن هم بدون استرس پژمرده شدن!

اگر رسیدگی مداوم و مراقبت های ویژه از گل های طبیعی برای شما سخت است، پیشنهاد می کنیم از گل های مصنوعی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا علاوه بر بهره بردن از زیبایی، دردسر مراقبت از آنها را نیز نداشته باشید.

از شما دعوت می کنیم با ادامه ی مطلب با ما همراه شوید، چرا که به بررسی کاربردهایی ازگل‌های مصنوعی در دکوراسیون مدرن خواهیم پرداخت.

گل‌های مصنوعی در دکوراسیون مدرن

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ امروزه استفاده از گل‌های مصنوعی در دکوراسیون داخلی همچنان متداول است اما با شرایط خاص و ویژه.  دردکوراسیون مدرن باید در خرید و نحوه استفاده از گل های مصنوعی نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا کاربری گل بسیار طبیعی به نظر برسد. یک اصل مهم در انتخاب گل‌های مصنوعی کیفیت آنهاست.

برخی از آنها آنقدر به گل های طبیعیشباهت دارند که تا لمسشان نکنید، نمی توانید مصنوعی یا طبیعی بودنشان را تشخیص دهید. نکته دیگری که باید در انتخاب گل‌های مصنوعی توجه کنیم استفاده از یک گلدان زیبا متناسب با دکوراسیونی مدرن است.

پر کردن گوشه‌ها با کمک گلدان‌های گل مصنوعی

معمولاً بزرگ‌ترین و سخت‌ترین مشکل در تزئیندکوراسیون خانه، پر کردن گوشه‌های خالی دیوارها است. این گوشه‌ ها، قسمت هایی هستند که بین راهرو و در قرار می گیرند و یا کنار اتاق‌ها و پنجره‌ها، که پر کردنشان مشکل است.

یک‌راه حل ساده و زیبا برای پر کردن این گوشه‌ها، استفاده از گلدان‌های مصنوعیبا برگ‌های همیشه‌سبز است. گلدان‌هایی با گونه‌ای از برگ‌های خاص در طرح‌ها و اندازه های متنوع در بازار موجود است. با قرار دادن این گلدان‌ها در گوشه خانه، تغییر در حال و هوای خانه را به خوبی حس خواهید کرد.

گلدان‌های گل مصنوعی در اتاق نشیمن

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ در چیدمان و دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، گل‌آراییخلاقانه می‌تواند معجزه کند، اما اگر فرصت ندارید که هرروز گل‌های طبیعی را تعویض کنید، ما به شما استفاده ازگل‌های مصنوعی را پیشنهاد می‌دهیم.

بزرگ‌ترین میز که وسط مبلمان قرار دارد، میز اصلی اتاق نشیمن محسوب می‌شود، تزئین این میز بسیار مهم است، زیرا همان‌طور که می‌دانید این میز می‌تواند نقطه کانونی در دکوراسیون باشد و قرار دادن گلدان‌های مصنوعی بر روی این میز باعث منتقل شدن انرژی مثبت در فضا می‌شود.

گلدانی باسلیقه خود و متناسب با میز نشیمن انتخاب کنید و در انتخاب رنگ گل‌های مصنوعی دقت لازم را به عمل‌آورید؛ بهتر است که از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

گل‌های مصنوعی رنگارنگ بر روی میزها

نوع و رنگ گل‌های مصنوعی که برایدکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنید هم، مهم هستند و تنها نکته‌ای که در خرید گل باید به آن توجه کنید، ساده بودن آنها هست. در کنار رنگ سبز گل‌های مصنوعی بهتر است از دو یا چندرنگ دیگر گل‌های تزئینی بهره ببرید تا به بهترین ترکیب گل‌آرایی برسید.

اینکه برای کدام میز خانه‌تان می‌خواهید گل تهیه کنید، بسیار مهم است چراکه هر میز تأثیر خاص خود را در تزئینات خانه دارد. به‌عنوان‌مثال استفاده ازگل‌های مصنوعی کوتاه‌قد و کوچک گزینه مناسبی برای میزهای عسلی خواهد بود.

گلدان‌های شیشه‌ای در دکوراسیون مدرن

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ تصور دکوراسیونی زیبا به همراه استفاده از گل هایی با رنگ های شاد و زنده در کنار عزیزانی که دوستشان داریم، آن‌قدر لذت‌بخش است که حال و هوای همه‌ی افراد را عوض می‌کند. استفاده ازگل‌های مصنوعی در گلدان‌های شیشه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی در تزئین خانه ما باشد، زیرا باعث می‌شود گل‌ها بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.

استفاده از آنها بر روی میز غذاخوری بهترین گزینه است، چراکه این گل‌های مصنوعی همیشه مهمان میز غذاخوری شما می‌شوند و نشاط و شادی همراه خود میاورند. برای ایجاد زیبایی بیشتر می توانید گل های مصنوعی را با شاخه های سبز مقاوم و ماندگار یا گل های خشک ترکیب کنید. بعضاً افراد نسبت به گل‌های طبیعی حساسیت دارند، به همین دلیل شاید دراین گونه موارد استفاده ازگل‌های مصنوعی بهتر نیز باشد.

گل‌های مصنوعی در اتاق پذیرایی

اکثر خانم‌ها علاقه بسیار زیادی به‌قرار دادن گل روی میزهای خانه خوددارند. این امر می‌تواند جزئی مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون منزل باشد. برای اینکه نمایشی از میزبانی متفاوت را ارائه دهید، لازم است تا دکوراسیون متفاوتی هم داشته باشید. با انتخاب و قرار دادن چند شاخه گل مصنوعی بر روی میز جلو مبلی، به‌آسانی می‌توانید شادی و نشاط را در اتاق پذیرایی خود به وجود آورید.

استفاده از گلدان‌های بلوری پایه کوتاه به همراه چندرنگ گل هماهنگ و یا متضاد با دکوراسیون خانه در کنار هم یک ترکیب زیبا را پدیدآورید. پیشنهاد می‌شود گلدان زیبای گلتان را در وسط میز پذیرایی قرار دهید.

دکوراسیون مدرن با گلدان‌های گل مصنوعی در سرویس بهداشتی

گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ یکی دیگر از فضاهایی که استفاده از گلدان‌ها و گل‌های مصنوعی در دکوراسیون مدرن توصیه می‌شود، سرویس‌های بهداشتی است که با هزینه نه چندان زیاد می توانید یکنواختی را از این فضاها دور کنید. رنگ‌آمیزی این فضاها معمولاً به رنگ‌های سفید و روشن است که با اضافه کردن این گلدان‌ها، زیبایی این فضاها بیشتر می‌شود و تغییری فوق العاده در دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی ایجاد می کند. بهترین گزینه استفاده از گلدان‌های پایه کوتاه و گل‌های مصنوعی مناسب با دکوراسیون این فضاها است.

گلدان‌های گل مصنوعی بر روی کنسول‌های ورودی

ورودی خانه‌ها یکی از پر اهمیت‌ترین مکان‌ها برای قرار دادن گلدان‌ها هستند. امروزه استفاده از کنسول‌ها، در ورودی خانه‌ها، در دکوراسیون مدرن زیاد دیده می‌شود.

این کار ضمن اینکه باعث زیباتر شدن ورودی ها می شود، حس دعوت‌کنندگی و خوش آمدگویی بیشتری ایجاد می‌کند. وجود این گلدان‌ها سبب می‌شود که هنگام ورود و خروج از خانه، حس شادابی و نشاط داشته باشید. بهترین انتخاب، گل‌های مصنوعی با شاخه‌های بلند بر روی کنسول‌ است.

دکوراسیون مدرن باگل‌های مصنوعی در آشپزخانه

 گل مصنوعی در دکوراسیون مدرن: آری یا نه؟ گلدان‌های آشپزخانه را با خلاقیت بیشتر و متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب کنید. استفاده ازگل‌های مصنوعی در آشپزخانه و روی اپن می‌تواند چهره آشپزخانه شمارا متفاوت کند.

با استفاده از یک گلدان بزرگ شیشه‌ای آشپزخانه خود را دگرگون کنید. این گلدان‌ها می‌توانند از جنس سرامیکی و یا شیشه‌ای بلند باشند؛ با استفاده از چند شاخه گل مصنوعی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه زیبایی آن را بیشتر کنید. اما پیشنهاد ما برای چیدمان اپن، استفاده ازگل‌های پایه کوتاه است و استفاده از رنگ‌های شاد برای دریافت انرژی مثبت!

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد