دستگاه دورکن ایرانی

0

دستگاه دورکن ایرانی از انواع دستگاه های دورکن است. دستگاه دورکن ایرانی به طور کلی در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارد که کیفیت خوبی دارند.

آشنایی با دستگاه دورکن ایرانی و راهنمای خرید آن

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد دستگاه دورکن ایرانی بپردازیم. اگر به دنبال خرید دستگاه دورکن ایرانی هستید یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید، در این مقاله همراه ما باشید.

یکی از دستگاه هایی که در کارگاه ها و شرکت هایی که با چوب مرتبط هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه دورکن است. دستگاه دورکن ایرانی نیز از انواع مهم دستگاه های دورکن است.

دستگاه دورکن ایرانی

دستگاه دورکن از دیرباز در صنایع چوبی کاربرد داشته است. دستگاه های دورکن در همه ی کارگاه ها و کارخانه هایی که چوب ها برش داده می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجا که برش ورق های چوب، ام دی اف، پی وی سی و … در اندازه ی بزرگتر با استفاده با ابزارهای دستی بسیار سخت و زمان بر است و دارای دقت کافی نیز نیست، برای این منظور از دستگاه دورکن استفاده می شود. دستگاه های دورکن انواع مختلفی دارند و دستگاه دورکن ایرانی از انواع این دستگاه هاست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

انواع دستگاه دورکن ایرانی

دستگاه دورکن دارای انواع مختلفی است که به طور کلی می توانیم به دو مدل دستی و اتوماتیک آن اشاره کنیم. دستگاه هایی که اتوماتیک هستند از صفحه ی لمسی برخوردار بوده و با استفاده از آن می توان به آسانی زوایه ی اره و خط زن را تعیین کرد.

دستگاه دورکن ایرانی از لحاظ اندازه در مدل های کوچک و بزرگ موجود می باشند. دستگاه دورکن ایرانی که به منظور برش صفحات بزرگ از آن ها استفاده می شود در سه مدل واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی هستند. این دستگاه از دقت و سرعت بسیار مناسبی برخوردار است.

اجزای دستگاه دورکن ایرانی

مهم ترین اجزای دستگاه دورکن موارد ذیل هستند:

  • موتور اصلی: وظیفه ی موتور اصلی این است که تیغ اره را به حرکت در آورد و در نهایت چوب ها را برش دهد.
  • ریل دستگاه: در ریل دستگاه قطعه کار قرار داده می شود که برای جهت حرکت به منظور برش است. ریل ها از انواع مختلف فناوری به منظور حرکت استفاده می کنند.
  • گونیا: گونیا در پشت اره جلو قرار گرفته است. به وسیله ی آن می توان قطعه کار را اندازه گیری کرد.
  • میز پشت گونیا: برای استفاده بخشی از قطعه کار است.
  • گونیای وسط: زمانی که برش حالت مثلث لازم باشد از این گونیا استفاده می شود.
  • میز برش جلو: به منظور این که قطعه کار، گونیا شود و در ابعاد بزرگ برش داده شود از آن استفاده می کنند.

راهنمای خرید دستگاه دورکن ایرانی

خرید اینترنتی دستگاه دورکن ایرانی را در کم ترین زمان ممکن می توانید از سایت ما انجام دهید. برای خرید دستگاه دورکن ایرانی در ابتدا باید میزان هزینه ی مورد نظر خود را برای خرید دستگاه دورکن در نظر داشته باشید و با توجه به کاربردی که دستگاه برای شما در نوع، تعداد برش و اندازه ی ورق های قابل برش خواهد داشت، مناسب ترین دستگاه دورکن را خریداری کنید.

اگر در کارگاه شما از دستگاه دورکن برای برش در سطع وسیع استفاده می شود، بهتر است که دستگاه های دورکن اتوماتیک را تهیه کنید. دستگاه های دورکن ایرانی که خرید آن ها را از سایت ما انجام می دهید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ضمانت و گارانتی نیز شامل آن ها می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دور کن ایرانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد