۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه

0

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه : رنگ طلایی از جمله زیباترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌های امروز به شمار می‌رود که طرفداران زیادی هم دارد. این رنگ با درخشش چشمگیری که دارد، جلوه‌ی بی‌نظیری را به دکوراسیون خانه شما می‌بخشد.

ما در این مطلب، ۱۴ راه ساده برای به کار بردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه را به شما پیشنهاد می دهیم که می‌توانید با کمک این ایده‌های ساده و ارزان دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنید. با ما همراه باشید.

۱-به کاربردن رنگ طلایی در آشپزخانه

در تصویر بالا آشپزخانه‌ای با ترکیب رنگی سفید و طلایی را مشاهده می‌کنید. استفاده از رنگ طلایی در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه باید بسیار خلاقانه و هنرمندانه باشد. معمولاً اکثر طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند در به کار بردن از رنگ طلایی در آشپزخانه نباید افراط کرد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، از رنگ طلایی در لوستر آشپزخانه، دسته‌های کابینت و شیرآلات استفاده شده است که در کنار هم ترکیب منحصر به فردی را به وجود آورده اند. شما نیز می توانید با الگو برداری از این ترکیب، در آشپزخانه ی خود از طلایی بهره ببرید.

۲-استفاده از رنگ طلایی در سرویس‌های بهداشتی

استفاده از رنگ طلایی در سرویس‌های بهداشتی بسیار چشم‌گیر و زیبا است، چرا که این رنگ قادر است جلوه ی فضا را خاص و ویژه کند.

تنها کافی است از چند اکسسوری یا آینه طلایی رنگ استفاده کنید یا حتی خودتان دست به کار شوید و بخش هایی را که مقدور است و آب کمتر به آن می خورد با اسپری طلایی رنگ کنید. به همین آسانی!

۳-کتابخانه‌های طلایی در دکوراسیون خانه

وسیله ی طلایی رنگ دیگری که در فضا همانند معجزه عمل می کند، کتابخانه است. کتابخانه و کتاب‌های داخل آن خود یک اثر هنری را در فضای خانه شما ایجاد می‌کنند.

گاهی اوقات برای تغییر دکوراسیون، می‌توانید از تغییراتی در کتابخانه شروع کنید. فقط کافی است یک کتابخانه مینیمال طلایی رنگ به بخشی از هال و پذیرایی اضافه کنید و فضای خانه خود را به یک فضای دل‌نشین تبدیل کنید.

۴-ساخت نگه دارنده کتاب‌ به رنگ طلایی

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه : یک ایده‌ی بی‌نظیر دیگر استفاده از کارتون‌های بدون استفاده در خانه برای درست کردن نگه دارنده کتاب‌ها است.

این ایده‌ی خاص چهره‌ی متفاوت و زیبایی را به کتابخانه شما می‌بخشد، فقط کافی است کارتون‌های بازیافتی را به شکل نگه دارنده‌های کتاب برش بزنید و آن را با اسپری طلایی کنید. به همین آسانی می توانید از رنگ طلایی در چیدمان خانه بهره ببرید.

۵-قاب عکس‌های دور طلایی در دکوراسیون خانه

استفاده از قاب عکس‌هایی به رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی خانه برای اکثر افراد، خاطرات زیبای سالیانی نه‌چندان دور را تداعی می کند.، آن سال‌هایی که تنوع در قاب عکس‌ها کم بود و استفاده از قاب عکس‌های دور طلایی مرسوم بود.

با استفاده از این قاب عکس‌ها در چیدمان دکوراسیون خانه خود، حس نوستالژی را در خانه ایجاد کنید، ضمن آنکه از تم طلایی نیز بهره برده اید.

۶-دکوراسیون اتاق‌خواب با رنگ طلایی

اتاق‌خواب‌ یکی از مهم‌ترین فضاهای هر خانه‌ای است که ما بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانیم. به همین دلیل در انتخاب دکوراسیون این محیط باید نهایت دقت را به عمل آوریم.

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون اتاق‌خواب جرات و جسارت زیادی می‌خواهد، به‌خصوص اگر با رنگ مشکی همراه شود. در صورتی که  از رنگ طلایی در اتاق خواب به درستی استفاده شود،  فضای خواب بسیار زیبا و جذابی به وجود می آید.

برای رسیدن به این مقصود، می توانید از لوستر طلایی، نصب آینه طلایی در بالای تخت و وسایل دکوراتیو به این رنگ، بهره ببرید.

۷-استفاده از میز بار طلایی در دکوراسیون خانه

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه : استفاده از یک میز بار طلایی می‌تواند زیبایی دکوراسیون خانه شما را دوچندان کند و تغییر زیادی را در خانه شما ایجاد کند.

امروز استفاده از میزهای بار در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه‌ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. عده‌ای از افراد به دلیل کوچک بودن منزلشان از این میز استفاده نمی کنند، در صورتی که این میز در محیط‌های کوچک هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بی شک شما میتوانید با یک میز بار کوچک طلایی رنگ در اتاق نشیمن، تغییری شگرف ایجاد کنید.

۸-استفاده از گلدان‌های طلایی در دکوراسیون خانه

استفاده از گلدان‌ها در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه برای داشتن یک محیط دلپذیر انتخاب خوبی است. گاهی اوقات با خرید یک گلدان طلایی می‌توانید زیبایی و جذابیت رنگ طلایی را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید و از درخشش آن لذت ببرید.

۹-استفاده از عناصر طلایی در حمام

ایده دیگر برای استفاده از رنگ طلایی، انتخاب عناصر طلایی رنگ حمام است. به عنوان مثال می توانید دیوارها و سنگ روشویی را سفید انتخاب کنید و با افزودن عناصر طلایی به فضا، زیبایی این محیط را دو برابر کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید استفاده از رنگ طلایی در شیرآلات و آینه این فضا را زیباتر کرده است.

۱۰-استفاده از آینه طلایی در دکوراسیون خانه

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه : استفاده از آینه‌های زیبا به رنگ طلایی بر روی دیوار اتاق نشیمن و یا ورودی خانه، انتخابی مناسب برای بهره گیری از این رنگ در خانه است. یک آینه خورشیدی همانند تصویر بالا می تواند یک گزینه ی مناسب و جذاب برای دکوراسیون داخلی خانه شما باشد، ضمن آنکه بسیار کاربردی است.

۱۱-میز تلویزیون با پایه‌هایی به رنگ طلایی در دکوراسیون خانه

درخشش رنگ طلایی عنصر کلیدی برای اضافه کردن زیبایی و شکوه به دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای است. با اضافه کردن ‌یک میز تلویزیون با پایه‌هایی به رنگ طلایی جلوه بیشتری به فضای خانه خود ببخشید.

۱۲-به کاربردن صندلی‌های طلایی در دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ طلایی جایگزین بسیار مناسبی برای صندلی‌هایی از جنس کروم و یا آلومینیوم در یک فضای کاملاً سفید است. این ترکیب، درخشش دل‌نشینی را در فضا منعکس می کند.

۱۳-میزهای عسلی به رنگ طلایی

استفاده از میزهای عسلی به رنگ طلایی، زیبایی و شکوه را برای دکوراسیون خانه شما به ارمغان می‌آورد. گاهی اوقات با اضافه کردن یک آباژور به رنگ سفید و شمع‌هایی به رنگ طلایی همانند عکس مقابل، می توانید زیبایی این میز را چند برابر کنید.

۱۴-استفاده از چوب پرده‌هایی به رنگ طلایی

۱۴راه ساده برای به کاربردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه : برای به کار بردن رنگ طلایی در اتاق نشیمن، می توانید از چوب پرده های طلایی رنگ استفاده کنید. به این منظور لازم نیست که چوب پرده ها را تعویض کنید، بله کافی است آنها را با اسپری مخصوص رنگ کنید تا فضای زیباتری ایجاد کنید.

همان‌طور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید، استفاده از چوب‌پرده‌هایی به رنگ طلایی در این فضای سرد و ساده، درخشش زیبا و جذابی در محیط ایجاد کرده است

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد