۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری

0

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری : خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید به دست می آید. دارای ظاهری آرام، مرموز و در عین حال از متنوع‌ترین رنگ‌ها است. استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی باعث جذابیت در فضا می‌شود. خاکستری از جمله رنگ‌هایی است که به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد و یک زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد اما باید بدانید چگونه رنگ خاکستری در کنار رنگ‌های دیگر قرار می‌گیرد. ما در این مطلب ۱۰ ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری را بیان کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

۱-ترکیب رنگ فیروزه‌ای و  رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

فیروزه‌ای یکی از رنگ‌های خاص و جذابی است که از ترکیب دو رنگ سبز و آبی تشکیل شده است. ترکیب رنگ فیروزه با رنگ خاکستری دردکوراسیونداخلی یکی از زیباترین و جدیدترین ترکیب‌ها می‌باشد. باکنار هم قرار دادن این دو رنگ انرژی و نشاط را وارد خانه کنید.

۲-ترکیب رنگ سفید و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری : ترکیب رنگ سفید و خاکستری یکی از ترکیب رنگ‌های ملایم برای رنگ‌آمیزی در دکوراسیون خانه می‌باشد که باعث ایجاد یک فضای آرام و دلپذیر می‌شود. استفاده از این ترکیب رنگ برای فضاهای نه چندان بزرگ، اتاق‌خواب و یا محیطی که صاحبان خانه می‌خواهند وقت خود را به استراحت بگذرانند مناسب می‌باشد چرا که این رنگ‌آمیزی باعث آرامش می‌شود و تا حدودی فضای خانه را روشن‌تر می‌کند.

۳-ترکیب رنگ سبز و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

گاهی اوقات خوب است که دکوراسیون داخلی را بدون کپی کردن از آنچه که در جای دیگر دیده‌اید ایجاد کنید. تنها کافی است با یک ترکیب ساده همانند اضافه کردن عنصری به رنگ سبز  در کنار رنگ‌آمیزی خاکستری طراوت و سرزندگی را وارد خانه خود کنید.

۴-ترکیب رنگ سیاه و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

برای یک سبک کلاسیک و مدرن، رنگ خاکستری را با رنگ سیاه ترکیب کنید. این ترکیب یک رنگ‌آمیزی متفاوت برای افراد خاص است. بهترین پیشنهاد برای از بین بردن تاریکی ایجاد شده در فضا، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اضافه کردن رنگ سفید است، رنگ سفید تاریکی ایجاد شده را از بین برده و یک تضاد زیبایی را در فضا ایجاد کرده است.

۵-ترکیب رنگ زرد و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری : ترکیب رنگ خاکستری و زرد یکی از مرسوم‌ترین ترکیبات رنگ است که شادابی و جذابیت به همراه دارد، به شرطی که از این ترکیب رنگ به درستی استفاده شود و در آن افراط نشود. این رنگ‌آمیزی یکی از ترکیب رنگ‌هایی است که همه پسند است و در هر جای خانه می‌توان استفاده کرد.

۶-ترکیب رنگ صورتی و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

اگر شما به دنبال یک سبک زنانه و زیبا هستید، انتخاب رنگ صورتی در کنار خاکستری پیشنهاد خوبی است. این ترکیب بسیار ماهرانه و جذاب است و دکوراسیون زیبایی را برای خانه شما رقم میزند. صورتی طیف های متعددی دارد که همین امر موجب می شود شما با انتخاب یکی از این طیف ها یا ترکیب طیف های مختلف با خاکستری مورد نظرتان بتوانید به تنوع بی نظیری دست پیدا کنید.

۸-ترکیب رنگ قرمز و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

قرمز رنگ پرانرژی و درخشانی است که با هر وسیله‌ای و یا هر فضایی هماهنگی دارد، مخصوصاً زمانی که با سایه‌های تیره همراه شود. رنگ قرمز را به راحتی می‌توان در کنار هر رنگی استفاده کرد که یکی از این گزینه‌ها، رنگ خاکستری می‌باشد. ترکیب دو رنگ قرمز و خاکستری یک انتخاب بسیار منحصربه‌فرد و زیبا برای دکوراسیون خانه مشکل پسندان است.

۹-ترکیب رنگ بنفش و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری : طراحان داخلی برای جذاب‌تر شدن و مدرن شدن دکوراسیون خانه‌ها در کنار رنگ خاکستری، رنگ بنفش را انتخاب می‌کنند که یک محیط خلاقانه‌ و رمزآلودی ایجاد کنند. چراکه با ایجاد سایه‌هایی از این دورنگ قطعاً یک فضای منحصربه‌فردی در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌شود و یکی از ترکیب رنگ‌های لوکس به شمار می‌رود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید در رنگ‌آمیزی مبلمان‌ها و کوسن‌ها از ترکیب هر دو رنگ استفاده شده و رنگ دیوار و فرش به رنگ خاکستری انتخاب شده است و یک فضای زیبایی را ایجاد کرده است.

۱۰-ترکیب رنگ نارنجی و رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

۱۰ترکیب رنگ مناسب با رنگ خاکستری : رنگ نارنجی یکی از رنگ های گرم است که در دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. ترکیب رنگ نارنجی با رنگ خاکستری یکی از محبوب‌ترین ترکیب ها است. این رنگ‌آمیزی بسیار زنانه اما آزاد و پر جنب‌وجوش است و برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه خانه افرادی با سلیقه‌های خاص بسیار مناسب است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد