خانه سرگرمی

0

خانه سرگرمی

خانه سرگرمی : جدایی فضاهای عمومی و شهری کودکان و بزرگسالان از یکدیگر همیشه موضوع نگرانی است. Mariela Vergagniو Diego Coresکه خود والدین دو فرزند هستند، قصد ساخت نوعی کافه‌رستوران را داشتند که در آن والدین و فرزندان به یک اندازه لذت ببرند و برای این منظور از Íris Cantante به‌عنوان معمار کمک گرفتند تا ایده‌ها و خواسته‌های آن‌ها را به بهترین شکل عملی کند.

خانه سرگرمی : این بنا از دوطبقه ۲۴۰ متری تشکیل‌شده است که طبقه اول رستوران و فضای بازی کودکان است که با یک حصار چوبی از هم جدا‌شده‌اند. طبقه بالا نیز یک فضای اختصاصی برای مهمانی‌ها و رویداد‌های مختلف است که البته فضای مناسب برای کودکان را هم دارد و این به معنی است که می‌توان رویداد‌های رسمی را برگزار کرد و نگران آوردن فرزندان نیز نبود.

خانه سرگرمی : در این رستوران چندین بخش مختلف وجود دارد که هرکدام از هم جداشده‌اند و هر بخش برای یک نوع سرگرمی و حالت روحی درنظرگرفته شده است. به‌طور مثال در میز زیر، بزرگسالان به‌جای صندلی بروی تاب می‌نشینند تا حس و حال کودکانه را دوباره تجربه کنند.

بخش‌های دیگر شامل یک فضای کاملاً دنج برای بزرگسالان است که امکان برقراری ارتباط را به آن‌ها می‌دهد، یک فضای امن و راحت برای کودکان است که می‌‌توانند با خیال راحت در آن بازی کنند و همچنین میز‌های کوچک با صندلی‌های تاب و وسایل نقاشی بر روی آن‌ها که مخصوص کودکان هستند و در اندازه کوچک طراحی‌شده‌اند.

هرکدام از این فضا‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که والدین فضای اختصاصی خود رادارند اما درعین‌حال می‌توانند فرزندان خود را ببینند و از راه دور مراقب آن‌ها باشند.

خانه سرگرمی : متریال اصلی استفاده‌شده در این فضا چوب است که خود حسی دنج و آرام به فضا می‌دهد. این بنا به‌گونه‌ای ساخته‌شده است که از پشت شیشه و از خیابان داخل آن دید دارد و این وسایل جذاب و زیبای چوبی خود رهگذران را به داخل دعوت می‌کند

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد