لوسترهای سال ۲۰۱۷

0

لوسترهای سال ۲۰۱۷

لوسترهای سال ۲۰۱۷ : گالری های David Gill در لندن مجموعه ای از لوسترهای جدیدی را که توسط هفت طراح بزرگ به نام های : Zaha Hadid , Fredrikson Stallard ,

Mattia Bonetti , Barnaby Barford , Fernando & Humberto Campana , Gaetano Pesce , Jacopo Foggini طراحی شده اند را به نمایش گذاشته است.

اینلوسترهای جدیدنمایشی از جنبه های متنوع طراحی و دیزاین های مدرن است که با استفاده از کریستالهای سوواروسکی و متریال متنوع دیگری ایجاد شده اند و نه تنها طرح های قدیمی بلکه طرح های معاصر را به چالش کشیده اند.

لوسترهای سال ۲۰۱۷ : گاهی اوقات استفاده از مواد و متریال خاص باعث می شود که چیزی که در زمان معاصر طراحی شده است ، رنگ و بوی گذشته را به خود بگیرد.ایجاد تغییر دراین مواد و استفاده از فن آوری های جدید با چاشنی سنتهای قدیمی ترکیبی وسوسه انگیز ایجاد می کند.لوستر Lisse که توسط زاها حدید طراحی شده است ، دارای بدنه ی صیقلی سیاه از جنس کوارتز است .

این لوستر زیبا شبکه ای از خطوط درهم پیچیده است که به سمت بخش خارجی استراکچر فلزی آن کشیده شده اند.لوستر لیزه یادآور هنر باستانی ملیله دوزی است و با الهام از سازه های کششی ( Tensile ) طراحی شده است.این لوستر زیبا دارای سیالتی ظریف و یکپارچه است.در این لوستر زیبا زاها حدید به کمک پدیده شکست ، اثرات متقابل زیبایی بین نور و سایه ایجاد کرده است.

Cannon نام لوستری است که توسط Fredrikson Stallard با حفظ سادگی و داشتن خصوصیاتی معمارانه ودر عین حال تندیس وار ، همراه با شالوده شکنی کلاسیک و ایجاد زبانی بدیع در طراحی لوستر ، خلق شده است . این لوستر زیبا مانند برجی درخشان و منحصربه فرد است و به صورت افقی و عمودی می توان آن را نصب نمود.

لوسترهای سال ۲۰۱۷ : لوسترزیر توسط Barnaby Barford  با حسی رمزی و کمی شوخ طبعی و با الهام از جنگل طراحی شده است. این لوستر جذاب و متفاوت کمی به یک سمت خم شده و یک میمون جواهرنشان از آن آویزان است.به گفته ی طراح این اثر ، هدف تغییر زیرساختها در طراحی لوستر و بخشیدن زندگی جدید به آن است.

این لوستر زیبا ، بزرگترین قطعه ی نورانی از کارهای طراحی به نام Gaetano Pesce می باشد.بازی نور و روشنایی از میان رزین و حس حرکت آن به سمت بالا در نقطه ی مقابل گرانش وحرکت آن به سمت پایین است همین موضوع باعث ایجاد تخیل و جذابیت در این لوستر شده است.

Supernova نام لوستری است که توسط طراح ایتالیایی Jacopo Foggini با استفاده از متریال پلی کربنات و روشهای نوآورانه خلق شده است.

این لوستر زیبا به نام Opera توسط هنرمندی به نام Mattia Bonetti مستقر در پاریس خلق شده است. این لوستر ترکیبی از مجسمه ای برنزی و کریستالهای سوواروسکی می باشد.داستان این لوستر در مورد زنی است که با لباسی مزین قصد رفتن به سالن اپرا را دارد و از آنجاییکه دیرش شده با اعتماد به نفسی بالا دستانش را به سمت زمین حرکت داده و نوری را به شکلی جادویی بالا آورده تا سریعتر به محل مورد نظر برسد.

لوسترهای سال ۲۰۱۷ : این لوستر زیبا با الهام از سبک پر زرق و برق باروک توسط  Humberto و Fernando campana طراحی شده است.این لوستر جدید ترکیبی زیبا از صدها مجسمه ی برنز طلاکاری شده می باشد که هریک از آنها داستان و تاریخ خاص خود را دارد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد