ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه

0

ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه

ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه : در نمایشگاه مبلمان استکهلم “Farg&Blanche” فراگ و بلانش با انگیزه گسترش و ترویج طراحی سازه های چوبی در اسکاندیناوی ، ساختاری عظیم از چوب را عرضه نمودند.

در طراحی ساختار اصلی از مدل سنتی مبلمان که با آرم کاپیتان “Captain” عرضه می شده است الهام گرفته شده است. مثل این است که یک پارچه را با یک تکمه از پشت بکشید. مجموعه از ۱۶۰ قطعه با خم های چوبی و از جنس تولیدات روکش درخت غان ساخته شده است که به منظور تناسب کامل و دقت نهائی در نصب ، یکایک قطعات با کنترل کامل ساخته شده است. سپس با ۱۱۴ قطعه کلیدی دیگر این قطعات تمام خم به هم متصل می شوند . بخش های اصلی که شامل اتصالات است تماما با دست و در محل استودیو زیرنظر بلانش و فراگ از قطعات مربع شکل از چرم مخصوص و منحصر به فرد ساخته شده است. طراحان این پروژه می گویند : به منظور ادای احترام به صنعت مبلمان اسکاندیناوی از “pressed birch” در این تولید استفاده نموده ایم اما با روش های نوین خودمان .”

به همت فدراسیون سوئدی صنایع چوب و مبلمان و توسط فراگ و بلانش FÄRG و BLANCHE ساختار عظیمی از چوب در نمایشگاه مبلمان و نور استکهلم “TMF” راه اندازی شد ، این المان به منظور گسترش بیش از پیش فرهنگ استفاده از چوب در فوریه امسال در نمایشگاه استکهلم برپا شد.

این نمایشگاه در مورد کارائی و ارزش های طراحی دراسکاندیناوی برپا شده بود و محوریت و تمرکز آن بر تعدادی از قطعات دست ساز مبلمان و شرحی عملی از طراحی معاصر و تولید مبلمان و دکوراسیون در اسکاندیناوی بود. هر نمایشگاهی موضوع و تم خاص خود را در برگزاری دارد ، در این نمایشگاه نیز در مورد کالاهای عرضه شده و محلی ، همچنین در خصوص انسانها و فرهنگ و فلسفه ای که پشتوانه این فعالیت های هنری می باشد و روش های تولیدی تمرکزشده و از طریق بصری و نمایشی توضیح کامل ارائه شده است.

ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه : در این نمایشگاه شرکت های بسیاری که عرضه کننده دکوراسیون چوبی هستند مشارکت کرده اند ،شامل شرکت هایی که ارائه کننده کاملی از هنر دست هستند ، تا آنانکه کارخانه های روبوتیک در این بخش راه اندازی نموده اند، نمونه های کاملی از محصولات این تولید کنندگان عرضه شده است .

این ماکتی از ساختار اصلی می باشد که تا حدودی حس مجموعه اصلی را القا می نماید.

ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه : نصب و راه اندازی این غرفه از چوب این احساس را در بیننده القا می کند که در داخل یک قطعه بزرگ از مبلمان قرار گرفته است . فراگ و بلانش طراحان این المان زیبا در مورد هدف خود از برپائی این مجموعه زیبا توضیح می دهند که : ما می خواستیم یک ساختار دیدنی از چوب ایجاد کنیم که نمایشگاه را در آغوش بگیرد و به استقبال بیننده برود و از همه جای نمایشگاه نیز قابل رویت باشد.

و این هم نحوه مونتاژ مجموعه اصلی در نمایشگاه

به تدریج مجموعه در روی زمین به هم متصل می شود .

طراحان این پروژه می گویند : به منظور ادای احترام به صنعت مبلمان اسکاندیناوی از “pressed birch” در این پروژه استفاده نموده ایم اما با روش های نوین خودمان .”

ساختار عظیمی با چوب در نمایشگاه : در این نمایشگاه ده قطعه از مبلمان با وسواس زیاد جهت نمایش انتخاب شده است ، این انتخاب بیشتر از جهت اینکه ایده های پشت سر آنها چه بوده است و اینکه چگونه تولید شده اند و توسعه یافته اند و داستانی که با آنها همراه است اهمیت دارد. در این میان از یک صندلی دست ساز که توسط استادکاری ماهر ساخته شده است و در کنار آن یک خط کامل تولید صندلی به صورت روبوتیک قراردارند. داستان ها از طریق نمونه های زنده ، طرح ها و نمونه های اولیه، و همچنین فیلم ها و متن های مختلف عرضه شده است .

در یک صحنه دیگر در نمایشگاه ، هر روز یک میهمان خبره دعوت می شود تا وضعیت تولید مبلمان را در اسکاندیناوی به وسیله دو قطعه از مبلمان که انتخاب می کند ، توضیح دهد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد