بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی

0

بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی

بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی : برگزاری نمایشگاه جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه با مخاطبانی از سراسر جهان، بحث روز دنیای تکنولوژی در هفته گذشته بود. تیمی از خوگر دیداری یک روزه از این نمایشگاه داشت تا در جریان آخرین ترندهای تکنولوژی روز قرار بگیرد. گزارشی که در ادامه می خوانید حاصل مشاهدات این تیم از نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ است.

بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی : نمایشگاه به روال هر سال از بخش های گوناگونی تشکیل شده بود و دوستداران تکنولوژی می توانستند شاهد آخرین دستاوردها در حوزه ربات های هوشمند، شهرهای هوشمند جهانی، مباحث مربوط به واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و رایانش ابری باشند. در بخش ایده های جدید این نمایشگاه نیز می توان به عرضه راهکارهایی در حوزه خانه هوشمند، محل کار هوشمند، صنعت هوش مصنوعی و فناوری پرسروصدای بلاک چین اشاره کرد.

یکی از بخش های جذاب نمایشگاه، مشاهده ایده های جدید در دنیای فناوری و هم صحبتی با ایده پردازان آن در بخش “فیوچر استارز” بود. خوشبختانه با حمایت اتاق بازرگانی ایران، تعدادی از استارتاپ های موفق ایرانی در این بخش از نمایشگاه حاضر شده و توانسته بودند با در اختیار گرفتن غرفه، ایده شان را به مخاطبانی از سراسر جهان ارائه کنند.

بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی : بدون شک استفاده از بازخورد صاحب نظران و افراد تاثیرگذار در دنیای تکنولوژی فرصتی ایده آل برای ارزیابی دستاورد ایرانی ها در این رویداد بوده است. در کنار افراد صاحب نظر، سرمایه گذارانی از مجموعه های تجاری گوناگون نیز در این نمایشگاه حضور یافته بودند که می توان امیدوار بود، با جلب نظر آنها استارتاپ های ایرانی ایده خود را جهانی کنند.

با توجه به حرکت رو به رشد استارتاپ های ایرانی و رسیدن بسیاری از آنها به بلوغ، دیگر باید منتظر باشیم تا یک به یک این مجموعه های نوپا، بستر ارائه خدمات خود را در خارج از مرزها جستجو کنند. استفاده از فرصت هایی نظیر جیتکس، می تواند این روند را تسریع ببخشد.

بازدید تیم خوگر از نمایشگاه جیتکس دوبی : خوگر نیز به عنوان یک استارتاپ ایرانی با تجربه چندین ساله امیدوار است در کنار سایر استارتاپ های موفق ایرانی، خدمات و دستاوردهای خود را در سالهای آینده به خارج از ایران نیز ارائه دهد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد