راه کارهایی برای اولین چیدمان منزل

0

راه کارهایی برای اولین چیدمان منزل

راه کارهایی برای اولین چیدمان منزل : برای همهی ما انتقال به محل جدیدی که به عنوان اولین منزلمان شناخته می شود ، ذوق و هیجان خاصی دارد و بنابراین تمام صعی مان بر این است که بتوانیم بهترین دکورها را برای آهن ها ایجاد نماییم تا فضایی چشم نواز را برای خود و افرادی که آن جا را می بینند ، ایجاد کنیم .

برای بهتر شدن هر چه بیشتر این مورد و موفقت در این کار در ادامه ی مطلب ما را همراهی کنید .

نکات اولین چیدمان منزل :

 

مبلمان را یک جا خریداری نکنید : سعی کنید که خرید مبلمان را به بعد از تکمیل شده خانه واگذار هنمایید . چرا که در این صورت می توانید مبلمانی متناسب با فضاهای خالی انتخاب کرده و نیز در انتخاب رنگ و پارچه ی آن ها هم ؛ دست باز تری دارید .

تمام وسیله ها را از یک جا نخرید : خرید تمام وسیله ها از یک مغازه باعث می شود که به میزان زیادی سلیقه ی فروشنده در انتخاب هایتان دخیل شود و در مرور زمان شما را دچار دلزدگی نماید . برای این که چیدمان منزل دقیقا مطابق با سبک سلیقه ای خودتان باشد ، بهتر است که وسیله ها را از جاها و مغازه های متفاوتی خریداری کنید .

وسایل عمده را ارزان نخرید : افراد زیادی برای صزفه جویی های مالی سعی می کنند که وسایل عمده ای مانند مبلمان را ارزان بخرند . اما ذکر این نکته برای آن ها الزامی است که با این کار و خزید وسیله های بی کیفیت ، چیدمان درستی نخواهند داشت و دکوراسیون منزل آن ها به شدت تحت تاثیر این اجناس ارزان قرار می گیرد .

برای صرفه جویی در هزینه ها ؛ سعی کنید که اقلام کوچکتر را که امکان عوض کردن آن ها در مدت زمان کوتاه وجود دارد ، ارزان تهیه نمایید .

خانه تان را پر از وسیله نکنید : چیدمان اصولی منزل ، درست مانند یک پازل است که برای زیباتر دیده شدن آن باید حوصله به خرج داد و قطعات را به درستی در کنار هم قرار داد . همین امر این نکته را می رساند که ما نمی توانیم قطعات اضافی را در یک پازل جای دهیم . بنابراین برای زیبا تر شدن چیدمان منزلتان ؛ حوصله کنید و در روزهای آـی ؛ مطابق با نیاز و هزینه هایتان ؛ اجناسی را خریداری نمایید که از شلوغ شدن فضا نیز ، پرهیز شود .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد