خرید چسب ارزان قیمت

0

خرید چسب ارزان قیمت :آیا تا به حال فکر کرده اید که برای چسباندن قطعات مختلف از چه چیزی استفاده می شود؟ یا اینکه چند نوع چسب در بازار موجود است؟ از این چسب ها برای چه کارهایی استفاده می شود؟ قیمت هر یک از چسب ها چقدر است؟ آیا می توان آن ها را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟ تا به حال خرید اقساطی چسب را انجام داده اید؟

خرید چسب ارزان قیمت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بعضی از وبسایت ها مثل خوگرپلاس امکان فروش چسب ها به صورت اینترنتی را فراهم کرده اند. در این مقاله می خواهیم برای شما در مورد انواع چسب ها صحبت کنیم. همچنین خواهیم گفت که چسبی که برای چسباندن موکت استفاده می شود با چسبی که برای مقوا کاربرد دارد؛ متفاوت است. همچنین در این مقاله در مورد خرید چسب ارزان قیمت مطالب مفیدی عنوان خواهد شد.

این  نکته را به خاطر داشته باشید که از یک نوع چسب نمی توان برای همه کارها استفاده کرد. زیرا کاربرد نادرست چسب باعث می شود که کار شما خراب شود و تکه های مورد نظر به خوبی چسبانده نشوند. در این مقاله می خواهیم چند نوع چسب که با قیمت ارزان قابل خرید هستند را به شما معرفی کنیم.

چسب همه کاره

به چسبی که درون استون یا تینر حل می شود و پس از ترکیب با حلال چسب از پلیمر جدا می شود و در آخر به صورت سفت شده شکل می گیرد؛ چسب همه کاره می گویند. از این چسب برای چسباندن مقوا، چوب، پارچه و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

سرعت خشک شدن این چسب متوسط است. از آنجایی که تماس طولانی مدت با این چسب باعث بروز مشکلات تنفسی می شود؛ بهتر است در محیط باز و با تهویه مناسب استفاده شود. این چسب از جمله چسب های ارزان قیمت است. به طوریکه با خرید چسب همه کاره علاوه بر پرداخت هزینه کم از بیشترین خدمات بهره مند می شوید.

چسب فوم

از چسب فوم برای چسباندن فوم استفاده می شود. قدرت چسبندگی این چسب پایین است و برای چسباندن فوم مورد نظر خود باید زمان زیادی را صرف کنید. این چسب در سایت های مختلف ارائه می شود. به همین دلیل برای خرید اینترنتی آن تنها کافی است که چند کلیک ساده انجام دهید.

چسب تفنگی یا حرارتی

بدنه این چسب از نوع پلاستیک است و چسب داخل این بدنه قرار می گیرد. از این چسب برای چسباندن پلاستیک استفاده می شود. البته دقت داشته باشید که برای استفاده از این چسب باید از برق استفاده کنید.

چسب چوب

کاربرد چسب چوب در چسباندن صندلی های چوبی و کلیه صنایع چوبی است. این چسب قیمت ارزان و استحکام بالایی دارد. از این چسب در فضاهای داخلی استفاده می شود. البته اگر می خواهید از چسب چوبی استفاده کنید که در فضای باز مصرف می شود؛ مطمئن شوید که عبارت Exterior روی بسته بندی آن نوشته شده باشد.

چسب اپوکسی شفاف

برای چسباندن شیشه شکسته که کار سخت و دشواری است؛ از این چسب استفاده می شود. برای لب پر شدگی نیز چسب قطره ای کاربرد دارد. ولی برای آن دسته از شکستگی هایی که بزرگ تر هستند؛ از چسب اپوکسی شفاف استفاده می شود.

کاربرد چسب یک، دو، سه

سرعت خشک شدن این چسب بسیار بالا است و دو قطعه را فورا به یکدیگر می چسباند. روش استفاده از این نوع چسب این است که سطح باید کاملا آغشته شود و سپس روی آن را اسپری خشک کننده بزنید. از این چسب برای موارد زیادی استفاده می شود و قیمت بسیار ارزانی دارد. به همین دلیل این نوع چسب یکی از نیازهای مهم هر منزل است.

چسب فوری

این چسب از پلیمر ساخته شده است و به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد؛ از تخریب کالا جلوگیری می کند. استحکام و قدرت این چسب در محیط های مرطوب کاهش پیدا نمی کند. بنابراین با خرید چسب ارزان قیمت فوری از ویژگی ها و مزایای این محصول بهره مند خواهید شد.

چسب آهن

برای چسباندن قطعات فلزی از چسبی استفاده می شود که به آن چسب آهن گفته می شود. برای چسباندن قطعات پلاستیکی، موکت و فرش نیز می توان از این چسب استفاده کرد. برای استفاده از این چسب به قلم مو نیاز است. به طوری که با قلم مو آن را بر قطعه مورد نظر خود می زنید. برای اینکه قدرت و استحکام چسب بیشتر شود؛ به صورت دو لایه از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که بسیاری از صاحبان مشاغل با خرید اقساطی این چسب، از نوسانات قیمت آن در بازار دوری می کنند.

چسب ماتیکی

چسب ماتیکی شکل خمیری مانندی دارد و دارای قدرت نسبتا پایینی است. از این چسب برای چسباندن کاغذ استفاده می شود و قیمت آن برای تهیه لوازم تحریر فرزند شما بسیار مناسب است.

چسب موکت

چسب موکت چسبی است که نه تنها برای چسباندن موکت و کفپوش استفاده می شود؛ از آن برای چسباندن صداگیر، فوم، اسفنج نیز می توان استفاده کرد. البته باید بدانید که برای خرید چسب ارزان قیمت موکت باید آن را به صورت عمده و در حجم بالا سفارش دهید.

چسب کاشی  

در صورتی که کاشی های خانه  شما شل و لق شده است؛ از چسب کاشی استفاده کنید. در صورتی که ظاهر ماده  چسباننده از جنس سیمان بود؛ باید از ملات ماسه و سیمان استفاده کنید؛ در غیر این صورت چسب کاشی کاربرد فراوانی خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت این چسب نیز مناسب است.

رزین

معمولا این چسب به صورت مایع و در حجم بالا تهیه می شود. از این چسب می توان برای قالب گیری قطعات و ساخت ماکت و همچنین چسباندن قطعاتی مثل فایبرگلاس و مجسمه تزئینی استفاده کرد. از آنجایی که قیمت این چسب مناسب است؛ محصولاتی که با استفاده از آن تهیه می شوند نیز قیمت بالایی ندارند.

چسب پی وی سی

برای قطعات پلاستیکی که برای چسباندن به فشار قوی نیاز دارند؛ می توان از چسب پی وی سی استفاده کرد. چسب پی وی سی دو نوع دارد که یک نوع آن معمولی و نوع دیگر آن تارگت است که قدرت چسبندگی چسب تارگت بیشتر است. برای خرید چسب ارزان قیمت پی وی سی بهتر است این چسب را به صورت عمده تهیه کنید. البته دقت داشته باشید که این چسب با قرارگیری در فضای آزاد سفت می شود و کیفیت خودش را از دست می دهد.

چسب سنگ

این چسب مقاومت بسیار بالایی دارد و در مکان هایی که در معرض اسید، گاز، فاضلاب و حلال های نفتی هستند؛ بسیار کاربرد دارد. بعد از اینکه این چسب خشک می شود؛ مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. به صورتی که حتی در دمای زیر صفر تا بالای ۶۰ درجه نیز بدون تغییر باقی می ماند. برای چسباندن سنگ های مصنوعی و طبیعی یا سطوح سیمانی می توان از این چسب استفاده کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم که به معرفی چسب های ارزان قیمت بپردازیم. همچنین گفته شد که خرید اینترنتی چسب را می‎ توان از بعضی سایت ها انجام داد. برای خرید چسب ارزان قیمت بهتر است آن را به صورت عمده سفارش دهید.

در این مقاله گفتیم که چسب ها انواع مختلفی دارد که بعضی از آن ها برای چسباندن موکت و مقوا استفاده می شود و برخی دیگر برای سنگ کاربرد دارند. همچنین دانستید که بعضی از چسب ها در هوای آزاد خشک می شوند و بعضی از آن ها برای خشک شدن به زمان بلند مدتی نیاز دارند.

به طور کلی چسب های ارزان  و ویژگی های آن ها به شما معرفی شد. در نهایت نیز اگر به دنبال چسبی ارزان قیمت هستید؛ بهتر است به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. به طوری که ضمن خرید چسبی با قیمت مناسب، محصولی باکیفیت را تهیه خواهید کرد.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد