چسب وکیوم رئال

0
چسب وکیوم رئال همانطور که می دانید یکی از مواد مورد نیاز برای روکش کردن ام دی اف، چسب ها هستند. در رابطه با چسب ها باید گفت که با توجه به چگونگی کاربری و ویژگی ها دارای انواع مختلفی هستند. ورق های ام دی اف را بمنظور افزایش مقاومت، افزایش زیبایی و… روکش می کنند. نوع چسب مورد استفاده در عمل روکش آن نیز در تحقق این مسائل بسیار تاثیرگذار است.

چسب وکیوم رئال

همانطور که می دانید .چسب های وکیوم دارای دو نوع تک جزئی و دو جزئی هستند که انواع تک جزئی آن کاربردهای بسیاری دارد. یکی از چسب های وکیوم تک جزئی جهت  روکش ام دی اف، چسب وکیوم رئال است به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب همچون دیگر چسب های تک جزئی به تنهایی دارای ترکیبات مورد نیاز برای فعال سازی و چسبندگی است. به طوری که در روکش کردن ام دی اف با استفاده از این چسب شما نیاز به ترکیب هیچ ماده ای با آن نخواهید بود. چسب وکیوم دارای ویژگی های منحصر به فردی است که امروزه بسیار پرکاربرد واقع شده است. یکی از مسائل قابل توجه در استفاده از چسب های وکیوم مقاومت خوب این چسب ها است. این چسب از جمله چسب هایی است که به دلیل ویژگی های خاص خود، مقاومت و استحکام قابل قبولی دارد.

مقاوم در برابر رطوبت

همانطور که گفته شد میزان دوام و مقاومت یک چسب در کارایی آن بسیار تاثیرگذار است. به طوری که هر چقدر مقاومت یک چسب در برابر حرارت، رطوبت و سایر عوامل مخرب بیشتر باشد، طرفداران بیشتری نیز خواهد داشت. زیرا استفاده از یک چسب مقاوم می تواند طول عمر ورق ام دی اف روکش شده شما را افزایش دهد. چسب وکیوم به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، چسبی مقاوم در برابر هرگونه رطوبت است. این چسب بدلیا ترکیبات هیدروژن و اکسیژن خاصیت ضد آب دارد. به طوری که مقاومت این چسب در برابر رطوبت یکی از مشخصه های مهم برای خرید و استفاده از آن است.

ثبات کیفیت در گذر زمان

ورق های ام دی اف را به این منظور روکش می کنند که ضمن زیبایی، طول عمر آن ها نیز افزایش پیدا کند. بنابراین کیفیت چسب مورد استفاده در عمل روکش ام دی اف بسیار حائز اهمیت است. به طوری که اگر کیفیت این چسب در حد کافی نباشد در عمل روکش زنی اختلال ایجاد کرده و حتی ممکن است ورق ام دی اف شما نیز کیفیت و مقاومت کافی را نداشته باشد. در این رابطه چسب وکیوم رئال یکی از بهترین چسب هایی است که در گذر زمان، کیفیت آن دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد. این چسب هرگز قابلیت های خود را از دست نمی دهد و اگر با استفاده از آن فرآیند روکش انجام شود قطعا چسبندگی و کیفیت بالایی را از خود نشان می دهد.

مصرف کم

یکی از مسائل مهم در مشاغل مربوط به ام دی اف و روکش آن می تواند بحث هزینه ها باشد که قطعا یکی از هزینه های مهم در روکش زنی هزینه مربوط به مصرف چسب آن است. در واقع شما باید برای روکش ورق های ام دی اف از چسبی استفاده کنید که نه تنها قیمت مناسبی داشته باشد بلکه مجبور نباشید از مقدار زیادی از آن استفاده کنید. چسب وکیوم به دلیل خاصیت چسبندگی بالایی که دارد می توان گفت بسیار کم مصرف است و با استفاده از مقدار کمی از این چسب می توانید به راحتی عمل روکش ورق ام دی اف را انجام دهید.

متناسب با انواع روکش

همانطور که می دانید روکش های مختلفی برای پوشش دادن سطح ورق های ام دی اف وجود دارد. به تناسب این روکش ها چسب های متفاوتی نیز تولید شده است. اما یکی از مسائل مهم در خرید چسب وکیوم این است که بتوان از آن برای انواع روکش استفاده کرد. به طوری که با خرید یک نوع چسب بتوان عملیات روکش زنی طیف وسیعی از انواع روکش ها را با استفاده از آن انجام داد. در این رابطه چسب وکیوم رئال یکی از چسب هایی است که قابلیت استفاده برای انواع روکش ام دی اف را دارد و از آن می توانید به راحتی برای انواع روکش استفاده کنید.

انواع کاربری چسب وکیوم رئال

یکی از کاربردهای بسیار مهم چسب های وکیوم روکش کردن ورق های ام دی اف است. همانطور که گفته شد این نوع از چسب وکیوم به گونه ای است که می توان از آن جهت تولید انواع ورق های ام دی اف شیاردار، ورق ام دی اف منحنی، ورق ام دی اف برجسته و … استفاده کرد. همچنین این چسب با توجه به قابلیت های منحصر به فردی که دارد، در تولید انواع درب های ضد آب، مبلمان، انواع درب کابینت، سرویس خواب و… نیز قابل استفاده است. به طوری که فعالان در عرصه تولیدات مصنوعات چوبی از ورق های ام دی اف، با بهره گیری از این چسب می توانند تولیدات متنوع خود را به بازار عرضه کنند. اگر چسب  انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد