قیمت چسب وکیوم جووات

0
قیمت چسب وکیوم جووات برای ساخت سازه های چوبی از پانل های ام دی اف استفاده می شود. ام دی اف ها به صورت خام از کیفیت و زیبایی برخوردار نیستند به همین جهت از روکش هایی متنوعی بر سطح آن استفاده می کنند. بمنظور روکش کردن ام دی اف باید از چسب های مخصوص استفاده شود.

قیمت چسب وکیوم جووات

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از چسب هایی که از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار است، چسب وکیوم نام دارد. چسب ها در انواع و برند های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. در نتیجه هریک از چسب ها از قیمت های گوناگونی برخوردار خواهند بود. اگر در جستجوی قیمت چسب وکیوم جووات هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید که در خصوص این نوع چسب اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که گفته شد نمی توان قیمت مشخصی را برای چسب های وکیوم جووات در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی در تعیین قیمت آنها موثر خواهند بود. یکی از مواردی که بر تعیین قیمت این نوع چسب تاثیر گذار بوده، برند آن است. برند جووات در واقع یک برند آلمانی است که به ایران وارد می شود. در گذشته کلیه چسب هایی که برای روکش ام دی اف مورد استفاده قرار می گرفت از سایر کشور ها به ایران وارد می شد. برای واردات این نوع چسب ها به ایران باید مراحلی طی شود. وارداتی که به کشور انجام می شود هزینه هایی علاوه بر هزینه چسب برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت. اما در چند سال اخیر تولید کنندگان ایرانی موفق شده اند که چسب های با کیفیتی را در کشور تولید کنند که علاوه بر کیفیت و مقاومتی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. در واقع می توان اینگونه محاسبه کرد که قیمت چسب های با کیفیت داخلی یک پنجم قیمت چسب های خارجی هستند. در نتیجه یکی از عوامل موثر بر قیمت چسب های وکیوم، برند آن است. قیمت چسب وکیوم جووات به دلیل تولید در کشور خارجی نسبت به چسب هایی که در داخل تولید شده اند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

کیفیت چسب وکیوم جووات

از دیگر عواملی که می تواند بر قیمت چسب وکیوم جووات تاثیرگذار باشد، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت این نوع چسب است. این نوع چسب ها که برای روکش کردن ام دی اف ها استفاده می شود، باید به گونه ای تولید شوند که در برابر هرگونه عوامل مخرب مقاوم باشند. چسب هایی که با نیتروژن و اکسیژن ترکیب شده اند به طور قطع از مقاومت بالایی در برابر نم و رطوبت برخوردار هستند. ممکن است برخی از چسب ها در فرمولاسیون آنها اینگونه ترکیبات به کار نرفته باشد. در نتیجه استفاده از این چسب ها در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست خواهند داد. همچنین چسب هایی که در برابر حرارت مقاوم هستند جزء آن دسته از چسب های با کیفیت محسوب می شوند. چسب هایی که این نکات و فرمولاسیون در آنها به کار رفته به طور قطع از قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی آنها برخوردار است. چسب وکیوم جووات از آن دسته از چسب هایی است که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در نتیجه قیمت آنها نیز نسبت به نوع معمولی آن بسیار بیشتر خواهد بود.

حجم چسب وکیوم جووات

حجم چسب به کار رفته در بسته بندی از دیگر مواردی است که می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد. چسب ها در اندازه و حجم گوناگونی بسته بندی شده اند چرا که هرکس بتواند متناسب با نیاز خود چسب وکیوم را خریداری کند. چسب هایی که در بسته بندی و حجم کم به بازار عرضه می شوند به طبع از هزینه کمتری برای مصرف کنندگان برخوردار خواهد بود. به طور کلی چسب هایی که در بسته بندی بزرگ هستند با وجود قیمت بیشتری که دارند از هزینه مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. اگر شما برای روکش کردن مقادیر زیادی از ام دی اف ها نیاز به چسب وکیوم جووات دارید، به شما پیشنهاد می شود، چسبی را خریداری کنید که حجم زیادی دارد چرا که از قیمت مقرون به صرفه ای برای شما برخوردار خواهد بود.

نوسانات قیمت و رقابت تولید کنندگان

دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت چسب وکیوم جووات تغییر قیمت مواد اولیه و رقابتی است که بین تولید کنندگان وجود دارد. همانطور که گفته شد این نوع چسب ساخت کشور آلمان است به همین جهت بالا و پایین رفتن قیمت ارز در تعیین قیمت نهایی چسب خریداری شده تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. علاوه بر این ممکن است قیمت مواد اولیه در طول سال دچار تغییراتی شود، در این حالت قیمت نهایی چسب افزایش یا کاهش خواهد یافت. معمولاً چسب های تولیدات داخلی از قیمت ثابت و مناسب تری نسبت به این نوع چسب برخوردار هستند. چرا که تحت تاثیر عواملی مانند تغییر ارز قیمت آنها افزایش نخواهد یافت. یکی دیگر از مواردی که می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد، ایجاد رقابت در بین تولید کنندگان است. به دلیل تنوع زیاد چسب با برند های مختلف، بسیاری از افراد بر صدد آن هستند که مشتریان خود را به روش مختلف جذب کنند. بسیاری از فروشندگان ترجیح می دهند برای جذب مشتری چسب های با کیفیت خود را با قیمت کمتری نسبت به چسب های موجود در بازار به مشتریان خود ارائه دهند. در نتیجه چسب وکیوم جووات تحت تاثیر این عوامل قیمت آن تغییر خواهد کرد.

طرح  و نوع بسته بندی این محصول

نوع بسته بندی و طراحی های روی بسته بندی از دیگر مواردی است که می تواند تاثیرات جزئی بر قیمت این نوع چسب داشته باشد. هرچه بسته بندی زیباتر و در ابعاد بزرگتر باشد به طبع هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت. زیرا تولید کننده جهت بسته بندی این نوع چسب هزینه هایی پرداخت کرده اند، در نهایت این هزینه ها در قیمت نهایی چسب وکیوم موثر واقع خواهد بود. در نتیجه، می توان اینگونه برداشت کرد که نمی توان قیمت مشخصی را برای چسب های وکیوم جووات در نظر گرفت چرا که عوامل گوناگونی بر تعیین قیمت آنها موثر واقع خواهند بود. عواملی مانند کیفیت، برند، حجم و بسیاری از موارد دیگر تعیین کننده قیمت نهایی خواهند بود. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد