کابینت ام دی اف رنگ مات

0

کابینت ام دی اف رنگ مات

به گزارش دکوکده : کابینت ام دی اف رنگ مات ام دی اف ها دارای کاربردهای فراوانی بوده که کابینت ها یکی از موارد استفاده آن ها هستند. این نوع فرآورده های چوبی دارای تنوع بالا و قیمت های ارزانی بوده که آن را به پر طرفدارترین محصول در این صنعت تبدیل کرده است. در واقع نوع روکش شده این ام دی اف ها دارای جذابیت های متنوع و جهت به کارگیری در لوازم چوبی خانگی، اداری و تجاری مختلف مناسب و ایده آل است.

ام دی اف هایی که در طرح های مات به بازار عرضه می شوند در واقع نوعی از ام دی اف های ملامینه بوده و دارای تنوع قابل قبولی هستند. به ام دی اف هایی که به رنگ مات بوده، ام دی اف های ملامینه مات گفته می شود که خود نیز از جنبه های مختلفی دارای تنوع زیادی هستند. این تنوع بالا سبب شده که از این نوع ام دی اف ها در طراحی و ساخت بسیاری از لوازم چوبی استفاده شود. کابینت ام دی اف رنگ مات یکی از این لوازم است.

مزایای کابینت ساخته شده از ام دی اف مات

همانطور که اشاره داشتیم، می توان از این نوع ام دی اف های مات جهت ساخت لوازم خانگی چوبی همچون کابینت های آشپزخانه بهره برد. به نظر می آید که نمونه های براق ام دی اف به خاطر ظاهر درخشنده و براقی که دارند جهت اینگونه موارد مناسب تر هستند. اما گول ظاهر این ورقه های براق را نخورید. ام دی اف های مات مزایایی دارند که می توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید.

ارزان بودن

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت زیاد ام دی اف مات شده، ارزان بودن این ام دی اف ها است. شاید برخی افراد تصور کنند که ارزان بودن این دسته از ام دی اف های مات باعث پایین آمدن کیفیت آن ها شده باشد، در صورتی که این فرآورده های چوبی دارای بهترین کیفیت های موجود در این حوزه هستند.

در واقع ارزان بودن این دسته از ام دی اف ها به روکش های ملامینه آن ها بر می گردد. ملامین ماده ای سبک و ارزان قیمت بوده که به وسیله ترکیب های مختلفی روی ام دی اف های خام قرار گرفته و به مقاوم سازی آن ها کمک می کند. بنابراین اگر بخواهید از این نوع ام دی اف ها در ساخت محصولاتی همچون کابینت های آشپزخانه استفاده کنید کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

نظافت آسان

حتی در نمونه هایی از کابینت ام دی اف رنگ مات که برجسته هستند، نظافت به آسانی انجام خواهد شد. در صورت مشاهده کثیفی ها و لکه ها می توانید به راحتی و با یک دستمال نم دار سطح ام دی اف را پاک کنید. همچنین با رقیق کردن بسیاری از شوینده های قوی مانند وایتکس و لکه برهای قدرتمند قادر خواهید بود که لکه های بسیار بزرگ و پر رنگ را نیز پاک کنید.

یکی دیگر از مزایایی که ام دی اف های مات دارند این است که به سختی لکه ها را بروز می دهند. بنابراین کمتر کثیف شده و نیاز به نظافت های کمتری دارند. در صورت کثیفی نیز، نظافت آن ها بسیار آسان و راحت خواهد بود.

دوام و طول عمر بالا

کابینت ها و سایر لوازم چوبی خانگی و اداری باید دارای دوام و ماندگاری بالایی باشند. در میان ام دی اف ها، انواع ملامینه آن از دوام و ماندگاری مناسبی برخوردار بوده و جهت ساخت بسیاری از لوازم چوبی مانند کابینت ها بسیار ایده آل خواهد بود.

اگر در هنگام شستشو و نظافت کابینت ام دی اف رنگ مات دقت کافی داشته باشید می توانید طول عمر این کابینت ها را در حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. دوام و قدرت بالای این ام دی اف ها به ملامینه بودن آن ها مربوط شده و در مرحله ابتدایی ساخت ام دی اف لحاظ می شود.

تنوع رنگ و طرح فوق العاده

ام دی اف ها دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ بوده که این مسئله نیز به روکش های ملامینه آن ها وابسته است. در واقع هنگامی که کاغذهای طرح دار روی ام دی اف خام قرار می گیرند باعث ایجاد این تنوع بالای طرح و رنگ می شوند.

در واقع همین مزیت در ام دی اف های مات باعث شده که این محصولات نسبت به چوب های طبیعی و دیگر انواع ام دی اف ها محبوبیت پیدا کنند. در این ام دی اف ها به اندازه ای طرح و رنگ های مختلف وجود دارد که می توان کابینت هایی با تنوع رنگی و طرح های مختلفی را مشاهده کرد. بنابراین در هنگام انتخاب کابینت با مشکلی مواجه نخواهید شد.

قیمت این محصول

این نوع ام دی اف ها که از انواع ملامینه به حساب می آیند دارای قیمت های متنوعی هستند. اما همین قیمت های متنوع نیز نسبت به دیگر انواع ام دی اف ها پایین تر است. در واقع ارزان بودن ام دی اف های ملامینه مخصوصاً انواع مات آن سبب شده که این ام دی اف ها بسیار محبوب و پر طرفدار باشند.

با این وجود گستره قیمت های ام دی اف های مات از تنوع بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه از چه طرح یا رنگی برای محصولات یا کابینت خود استفاده می کنید، قیمت های متنوعی نیز در این زمینه وجود دارد. با این حال قیمت های کابینت ام دی اف رنگ مات نسبت به دیگر نمونه های ام دی اف پایین تر است.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد