فروش ام دی اف خام خارجی

0

فروش ام دی اف خام خارجی

به گزارش دکوکده : ام دی اف ها دارای تنوع بالایی بوده که این تنوع به صورت خام یا روکش دار، ساخت داخل یا خارج، طراحی های شبیه چوب تا طرح های فانتزی است. معمولاً تولیدکنندگان جهت ایجاد تنوع در بازار محصولات چوبی، تلاش می کنند که از ام دی اف هایی با تنوع مختلف خریداری کرده و محصولات متفاوتی را بسازند. خرید و فروش ام دی اف خام خارجی بسته به اینکه چه نوع ام دی اف و کیفیتی مدنظر باشند، دارای رونق بسیاری است.

معمولاً انواع روکش دار آن به خصوص ملامینه دارای آمار فروش بالاتری هستند. اما در این میان، ام دی اف های خام نیز با ایجاد تنوع قابل قبولی که دارند، از آنها می توان در موارد بسیاری بدون روکش استفاده کرد. ام دی اف های خام دارای تنوع بسیاری هستند.

تفاوت ام دی اف خام خارجی با داخلی

همان طور که می دانیم در سایر نقاط جهان برندهای بزرگی در حال تولید ام دی اف هایی با کیفیت های مناسبی هستند. برندهای معتبر داخلی همواره در حال رقابت با این نوع برندهای جهانی هستند. برخی از شرکت های داخلی توانسته اند با بهترین برندهای خارجی به رقابت پرداخته و حتی در مواردی از این برندها پیش بگیرند. اما با این وجود میان محصولات تولید شده توسط برندهای داخلی و خارجی تفاوت های عمده ای وجود دارد.

مهم ترین تفاوت این برندها را می توان در کیفیت و مرغوبیت ام دی اف های خام دانست. معمولاً در نمونه های خارجی ریزه کاری هایی در نظر گرفته می شود که در کارخانه های داخلی به آن ها توجه نخواهد شد. علاوه بر کیفیت، این محصولات در قیمت نیز تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند که در بخش قیمت به تفصیل به آن اشاره خواهیم کرد.

یک دست بودن ضخامت در تمام طول ام دی اف یکی از همان ریزه کاری هایی است که باعث شده کیفیت محصولات خارجی در مقایسه با نمونه داخلی بیشتر باشد. اگر چه شاید این مسائل ریز بی اهمیت به نظر برسند، اما در هنگام تولید لوازم چوبی خانگی یا اداری این مسائل باعث کاهش سطح کیفیت محصول نهایی خواهد شد.

قیمت ام دی اف های خام خارجی

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم قیمت ام دی اف های خام خارجی نسبت به نمونه های داخلی گران تر خواهد بود. علت این امر را می توان به ویژگی وارداتی این محصول دانست. در واقع وقتی کالایی به کشور وارد می شود هزینه هایی همچون حمل و نقل، گمرک و… باعث افزایش قیمت های اولیه محصولات می شوند. بنابراین واردکنندگان ام دی اف های خام خارجی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت ام دی اف های خام خارجی می توان به تفاوت در کیفیت های آن ها اشاره داشت. بدیهی است که اگر کیفیت و مرغوبیت یک نمونه ام دی اف بهتر از نمونه دیگری باشد، در قیمت های آن تاثیر بزرگی خواهد داشت. همین امر سبب شده که فروش ام دی اف خام خارجی بیشتر از نمونه های داخلی آن باشد.

میزان ضخامت و ابعاد ام دی اف ها همواره در قیمت گذاری این محصولات اثرگذار هستند. بنابراین بسته به اینکه این ورقه ها دارای چه ضخامت و ابعادی هستند می توانند از گستره قیمتی پایین تا قیمت های بسیار بالا را شامل شوند. علاوه بر هزینه هایی که بابت حمل و نقل و ورود به کشور به این گونه فرآورده های چوبی خارجی وارد می شود، در بیشتر موارد همانند دیگر انواع ام دی اف ها خواهند بود.

نحوه فروش این محصول

فروش ام دی اف ها بدون در نظر گرفتن داخلی یا خارجی بودن آن ها به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این نوع محصولات از روش های قدیمی جهت خرید و فروش ام دی اف ها استفاده می کنند.

در واقع ایجاد سایت ها و فروشگاه های اینترنتی امروزی به خاطر معایب زیاد روش های سنتی صورت گرفته است. مراجعه حضوری به فروشگاه ها می تواند وقت زیادی از شما را بگیرد. در حالی که مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی زمان شما را نخواهد گرفت بلکه شما فقط با چند کلیک ساده قادر خواهید بود که حجم وسیعی از محصولات و ام دی اف خام را خریداری کنید.

فروش این محصول به صورت آنلاین

سایت های فراوانی در این حوزه در حال فعالیت هستند که توانسته اند حجم وسیعی از تنوع این محصولات را ارائه دهند. شما با مراجعه به این گونه سایت ها می توانید انواع مختلف ام دی اف ها از جمله ورقه های خام آن را مشاهده کنید. در میان این نوع از ام دی اف ها تمام شرکت های تولید کننده این فرآورده های چوبی اعم از خارجی و داخلی پوشش داده می شوند.

در واقع شما با ورود به یک سایت معتبر در این حوزه می توانید به راحتی با بسیاری از ام دی اف های خام خارجی آشنا شوید. همچنین در روش فروش آنلاین این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید همه انواع محصولات و ام دی اف های تولید شده توسط تمام شرکت های خارجی را مشاهده کنید.

از طرفی شما قادر خواهید بود که در میان این شرکت های متنوع و همین طور شرکت های داخلی، مقایسه ای و بررسی های لازم را انجام داده و سپس بهترین انتخاب را اخذ نمایید. همچنین در این نوع سایت ها معمولاً قیمت ام دی اف ها به صورت پایه درج می شود که شما به راحتی می توانید نمونه های مختلف ام دی اف خام را مقایسه کنید. درنتیجه می توانید با توجه به محصولاتی که قصد تولید یا ساخت آن را دارید، ام دی اف خارجی مناسبی را خریداری کنید.

آیا فروش ام دی اف خام خارجی به صورت آنلاین به صرفه است؟

با وجود قیمت های بالایی که جهت ام دی اف های خارجی اشاره شد، می دانیم که قیمت های نسبتاً بالایی را شامل می شوند. بنابراین اگر قصد دارید که در هنگام خرید این نوع ام دی اف ها از تخفیف های مناسبی برخوردار شوید، حتماً خرید خود را به شیوه اینترنتی انجام دهید. این روش می تواند رقم قابل ملاحظه ای را در حجم بالایی که سفارش می دهید، ایجاد کند.

اگر ام دی اف خام خارجی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد