ام دی اف خام درجه یک

0

ام دی اف خام درجه یک

بسیاری از افراد برای ساخت محصولات چوبی خود به دنبال متریالی هستند که کیفیت و مرغوبیت خوبی داشته باشد. ام دی اف ها  یکی از پرکاربرد ترین سازه هایی است که برای ساخت بسیاری از لوازم به کار برده می شوند. ام دی اف های خام درجه یک از متریالی تشکیل شده اند که دارای مقاومت بالایی است.

به طور کلی بخش عمده تولیدات ام دی اف در کشور هایی از قبیل ترکیه است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین تولیدات داخلی نیز ام دی اف های با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند. اما در اغلب مواقع ام دی اف های خامی که وارداتی هستند، از کیفیت بیشتری نسبت به ام دی اف های داخلی برخوردارند.

ساختار ام دی اف خام درجه یک

جهت تولید ام دی اف درجه یک باید از الیاف های چوب با کیفیت استفاده شود. در هنگام ساخت ام دی اف از الیاف و تکه چوب هایی همراه با رزین و چسب های مخصوص استفاده می کنند. پس از مخلوط این ترکیبات در دستگاهی با درجه حرارت بالا قرار می دهند تا به خوبی  با یکدیگر مخلوط شده و شکل نهایی خود را بدست آورند.

پس از خشک شدن کامل ام دی اف از آن در ساخت بسیاری از لوازم استفاده می کنند. خرید ام دی اف خام درجه یک را می توان به دو صورت مورد استفاده قرار داد. برخی از افراد به صورت خام در ساخت لوازم استفاده کرده و برخی با استفاده از روکش برای ساخت لوازم استفاده می کنند.

اما به طور کلی ام دی اف های خام هیچ روکش و رنگی را در سطح خود نداشته و بیشتر برای ساخت بسیاری از لوازم که نمایی داخلی ندارند، استفاده می شود. به طور مثال کابینت ها  قسمت های مختلفی دارند که دارای نمای بیرونی و داخلی هستند.

در طبقات و دیواره های داخلی می توان از ام دی اف های خام رنگ شده استفاده کرد. همچنین در نماهای بیرونی که باید جلوه زیبا و کیفیت بالایی داشته باشند از ام دی اف های روکش دار استفاده می کنند.

کیفیت این محصول

ام دی اف های درجه یک از مواد مرغوبی به جهت ساخت آن استفاده شده و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. گاهی اوقات تولید کنندگان اینگونه ام دی اف ها را بدون روکش برای ساخت محصولات استفاده می کنند.

کیفیت و مرغوبیت اینگونه ام دی اف ها سبب شده تا کلیه روکش ها به خوبی بر سطح ام دی اف قرار بگیرند. برخی اوقات به جهت زیبایی ام دی اف ها از رنگ نیز استفاده می کنند. ام دی اف هایی که کیفیت بالایی دارند تنها با استفاده از رنگ نمای زیبایی را بر سطح ام دی اف می بخشند.

ام دی اف هایی که از مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند باید روکش هایی بر سطح آن قرار گیرد تا سبب افزایش کیفیت آنها شود. اما ام دی اف های درجه یک به دلیل مقاومت خوبی که دارند تنها می توانید با استفاده از رنگ نمای آن را تغییر دهید.

همچنین می توان با طراحی هایی بر سطح ام دی اف خام درجه یک نمای زیبایی را به سطح آن بخشید در نهایت شما نیازی به استفاده از روکش نخواهید داشت. زیرا این گونه ام دی اف ها کیفیت بالا و نمای زیبا خود را دارند. در نتیجه، با استفاده از این روش شما به راحتی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

کاربرد ام دی اف خام درجه یک

ام دی اف های درجه یک را به دلیل مرغوبیتی که دارند در ساخت بسیاری از لوازم به کار می برند. ام دی اف خام بیشتر به جهت ساخت کابینت ها استفاده می کنند. همانطور که می دانید آشپزخانه یکی از بخش های مهم منزل شما به شمار می رود. در نتیجه شما جهت انتخاب کابینت باید سازه هایی را انتخاب کنید که متریال درجه یکی را داشته باشد.

آشپزخانه قسمتی از منزل است که امکان تماس آب، رطوبت و نم در آن وجود دارد به همین دلیل باید از سازه هایی برای ساخت کابینت استفاده شود که مقاومت زیادی در برابر عوامل مخرب ساز داشته باشند. ام دی اف های درجه یک علاوه بر ساخت کابینت در ساخت بسیاری از لوازم و تجهیزات دیگر مانند مبلمان، میز، صندلی، دکور های منزل و بسیاری از بخش های مختلف دیگر به کار برده می شوند.

اگر شما می خواهید به صورت خام از ام دی اف برای سازه های خود استفاده کنید، بهتر است در بخش هایی به کار برده می شود که در معرض دید نباشد. زیرا ام دی اف های خام هیچ رنگ یا زیبایی ندارند.

بدون تردید، یکی از مراکز معتبر ارائه و عرضه ورق های ام دی اف خام خوگرپلاس می باشد. برند خوگرپلاس در زمینه عرضه انواع و اقسام فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، از سابقه درخشانی برخوردار می باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد