ورق ام دی اف سفید برجسته

0

ورق ام دی اف سفید برجسته

ورق ام دی اف سفید برجسته : همانطور که می دانید ام دی اف ها فرآورده هایی تولید شده از الیاف های چوب و رزین هستند که در ابعاد، ضخامت، تراکم، وزن و بسیاری ویژگی های دیگر تفاوت دارند. این محصولات به شکلی هستند که می توان آن ها را به صورت خام یا روکش دار تهیه کرد.

روکش های ام دی اف دارای جنس، نوع، طرح، رنگ و.. متفاوتی هستند که مطابق با چگونگی قابلیت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که رایج ترین روکش ام دی اف، ملامینه ها هستند. ام دی اف هایی که دارای روکش ملامینه هستند می توانند در طرح های مختلفی همچون ام دی اف برجسته، فوق برجسته و بسیاری مدل های دیگر تولید شوند. همچنین که این مدل ها ممکن است دارای رنگ های متفاوتی همچون ورق ام دی اف سفید برجسته، ورق ام دی اف قهوه ای برجسته و… باشند.

ویژگی های ام دی اف برجسته

از آنجایی که ام دی اف ها تولید شده اند که به جای چوب از آن ها استفاده شود پس باید ویژگی های چوب را داشته باشند که البته مشابه ترین نوع ام دی اف به چوب ورق های ام دی اف برجسته هستند. با توجه به اینکه بر سطح چوب برجستگی های زیبایی وجود دارد در این نوع ورق نیز برجستگی های روکش دقیقاً با برجستگی های ورق ام دی اف خام آن منطبق است.

با توجه به اینکه این نوع محصول دارای روکش ملامینه است می توان گفت که در برابر انواع آفت، حرارت، رطوبت بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمری بالا است به طوری که برخلاف چوب در اثر سردی و گرمی محیط دچار هیچ گونه انقباض و انبساط نمی شود.

همچنین ورق ام دی اف برجسته در برابر فشار، ضربه و خش نیز بسیار مقاوم تر از چوب یا انواع دیگر ام دی اف است به طوری که جهت ساخت انواع وسایل و دکوراسیون بسیار مناسب است.

این ام دی اف دارای وزنی سبک است که وسایل با این جنس را می توان در اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون به راحتی جا به جا کرد در صورتی که حمل وسایل چوبی بسیار سخت بوده و گاهی حتی باعث بروز آسیب هایی در افراد می شود.

مصارف مختلف ورق ام دی اف سفید برجسته

با توجه به رنگ زیبا، برجستگی های زیباتر، روکش مقاوم و بسیاری دیگر از ویژگی های خوب این محصول می توان از آن در دکوراسیون منازل و ادارات به عنوان دیوارپوش و کف پوش استفاده کرد. همچنین به دلیل علاقه مندی افراد به رنگ سفید می توان در ساخت و تولید کابینت ها و وسایل آشپزخانه نیز از این ورق ام دی اف ها بهره برد.

این ورق ام دی اف همچنین برای تولید بسیاری از وسایل چوبی همچون کمدها، قفسه ها، میزها مناسب است و صاحبان صنایع چوبی می توانند با استفاده از این نوع ام دی اف ضمن جذب مشتریان زیاد، سود زیادی نیز دریافت کنند.

چرا از وسایلی با جنس ام دی اف سفید برجسته استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید رنگ سفید رنگی بسیار آرامبخش و مناسب برای محیط کار یا منازل است به طوری که باعث آزردگی خاطر افراد نشده و بسیاری از افراد به این رنگ جهت وسایل یا دکوراسیون محیط خود علاقه دارند اما مسئله مهم این است که وسایل سفید رنگ به راحتی کثیف شده ولی تمیز کردن آن ها کاری بسیار دشوار است.

در این راستا شما اگر وسایلی را خریداری کنید که با استفاده از ورق ام دی اف سفید برجسته ساخته شده باشند می توانید ضمن داشتن وسایلی خوش رنگ و زیبا، همچنین می توانید آن ها را به سادگی تمیز کنید زیرا این نوع محصول دارای روکش ملامینه بوده و این روکش قابلیت تمیز شدن بسیار مناسبی دارد.

به طوری که شما می توانید با استفاده از یک دستمال نرم و آغشته مقداری آب سطح این ام دی اف را تمیز کنید. توجه داشته باشید که مقدار آب دستمال شما زیاد نبوده و به آرامی دستمال را بر سطح کثیف شده بکشید.

قیمت این محصول

یکی از مسائل قابل توجه در خرید ورق های ام دی اف برجسته قیمت آن ها است. از آنجایی که از این ورق های ام دی اف در صنایع چوبی استفاده می شود باید بدانید که قیمت آن ها نسبت به چوب بسیار ارزان تر است زیرا در این محصولات تنها از الیاف های چوب استفاده شده و تولید آن نیز ارزان است.

همچنین اگر شما تولید کننده وسایل با استفاده از ام دی اف هستید می توانید با خرید عمده این محصولات از تخفیفاتی برخوردار شده و به دلیل رنگ و برجستگی های زیبای آن مشتریان زیادی نیز داشته باشید.

ورق ام دی اف از جمله محصولاتی که به تفصیل در سایت خوگرپلاس به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های ام دی اف و انواع ام دی اف خام و برجسته به این سایت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد