صندلی ناهارخوری طبی

0

صندلی ناهارخوری طبی : سایت دکوکده با بهره ­مندی از تخصص کارشناسان زبده خود سعی نموده است مجموعه ­ای از بهترین و مطمئن ­ترین برندهای موجود در زمینه صندلی ناهارخوری طبی را بصورت تصویری به مصرف­ کنندگان معرفی نماید. هر تصویر شامل نکات فنی و علمی در مورد خصوصیات صندلی ناهارخوری طبی می­باشد. این موضوع انتخاب صندلی طبی متناسب با نیاز کاربران را آسان نموده است.

صندلی ناهارخوری طبی

لزوم آسایش در استفاده صندلی تا حدی است که امروزه از علم ارگونومیک برای طراحی صندلی­ها، بخصوص صندلی­ های ناهارخوری استفاده می­شود. این علم در واقع به مفهوم بکار بردن دانش مهندسی است که برای افزایش رفاه و سلامت فیزیکی افراد بکار گرفته می­شود.

معرفی انواع صندلی ناهارخوری طبی از طریق سایت دکوکده در جهت توسعه فضایی سالم­ تر و استاندارد به واسطه استفاده از یک صندلی ارگونومیک می­باشد.

مزایای استفاده از صندلی ناهار خوری طبی:

برای جلوگیری از خستگی اندام بدن و سلامتی جسمانی باید به طبی بودن صندلی غذاخوری توجه خاص نمود. استفاده از صندلی­های غیر استاندارد می­تواند آسیب های جدی جسمانی را سبب شود.

امروزه متاسفانه در بیشتر تولیدات مربوط به صندلی غذاخوری صرفا به ظاهر و فانتزی بودن آن توجه می­شود و مسائل طبی در آن نادیده گرفته می­شود. این موضوع در سطح بالایی می­ تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد.

مزیت صندلی غذاخوری طبی

توجه به موارد طبی و حفاظتی صندلی ناهار خوری امروزه بصورت علمی و تخصصی در واحدهای تحقیق و توسعه شرکت ها سازنده دنبال می­شود.

بطور مثال در تولید یک برند صندلی ناهارخوری طبی از منابع گرمایی در پشتی صندلی استفاده شده است که برای استفاده افرادی طراحی شده است که از دیسک کمر رنج می­برند.استفاده از یک صندلی غذاخوری طبی می­تواند از بروز بسیاری از بیماری های مفصلی و استخوانی در ناحیه گردن،دست، پا و زانوها جلوگیری نماید.

در بسیاری از موارد شرکت های سازنده صندلی ناهارخوری طبی از نام ارگونومیک بعنوان تبلیغ محصول خود استفاده می­نمایند. در حالیکه هیچ توجه علمی و تخصصی به طراحی صندلی ناهارخوری ندارند. بنابراین خرید از مراکز خوشنام و برند که از اعتبار کافی برخوردار هستند می­تواند برای مصرف­کننده راهگشا باشد.

درکشور ما برندهای معتبری در زمینه ساخت صندلی ناهارخوری طبی فعالیت دارند که می­توان به برندهایی نظیر: ثنکو، اجلاس، اعتماد چوب، بافکو، بینو، سیلا، سناتور، شفق و ده­ ها شرکت دیگر اشاره نمود.

مشخصات صندلی ناهارخوری طبی مناسب:

باید به این نکته اساسی توجه داشت که خرید یک صندلی ناهارخوری طبی نمی­تواند برای استفاده همگان مناسب باشد. در خرید صندلی ناهارخوری طبی باید وزن، قد و خصوصیات اندام فرد مورد توجه قرار گیرد. این در مواردی است که شخص تمایل دارد از صندلی بصورت اختصاصی در کنار میز ناهارخوری استفاده کند.

در تولید این صندلی ها برخی موارد عمومی نظیر راحتی بخش نشیمن و استفاده از فوم طبی و نیز طراحی ارگونومیک پشتی این امکان را میسر نموده است که از این صندلی غذاخوری بتوان بصورت عمومی برای استفاده میهمانان نیز استفاده کرد.

طراحی این صندلی های غذاخوری به صورتی است که فرد در هنگام نشستن بر روی صندلی پاها و بازوها بصورت عمودی و ران ها و کف­ پا و ساعد در آن بصورت افقی قرار بگیرند. دوام مواد اولیه صندلی نیز در تولید یک صندلی طبی بسیار مهم است. چرا که باید صندلی بتواند وزن های افراد چاق را نیز تحمل نماید.

ارتفاع مناسب

ارتفاع این صندلی باید طوری باشد که فرد بتواند پاها را بدون خم شدگی بر روی زمین بگذارد. عرض نشیمنگاه در این صندلی حدود ۵۰ سانتی­متر در نظر گرفته می­شود. فاصله از جلو تا عقب نشیمنگاه نیز بین ۴۵-۴۰ در نظر گرفته می­شود. تا ران ها در حالت متعادلی بر روی نشیمنگاه قرار گیرند.

پشتی صندلی ارگونومیک و طبی باید بتواند گودی ستون فقرات را با ارتفاع ۲۱-۱۴ سانتی­متری از نشیمنگاه پر نماید. معمولا برای امکان تنظیم این ارتقاع در ساخت این محصول از پشتی­ های متحرک استفاده می­شود.

در صورت استفاده از صندلی دسته­ دار، دسته­های صندلی ناهارخوری طبی باید امکان استقرار راحت ساعد دست را داشته باشند. از این بخش برای استراحت دست استفاده می­شود و باید از راحتی و نرمی کافی برخوردار باشد.

پایه این صندلی ها از جنس مقاوم ساخته می­شود که از ایجاد حرکت و لقی احتمالی جلوگیری نماید. از این جهت استفاده از پایه­ های استیل و کروم در ساخت صندلی­ های غذاخوری طبی بیشتر از سایر مواد  است.

جنس پارچه روکش صندلی ناهارخوری طبی از جنس بادوام، ضد تعریق و ضدحساسیت می­باشد. در تولید صندلی ناهارخوری طبی از پارچه­ های مخصوص و یا توری برای امکان جریان بهتر هوا استفاده می­شود.

تهیه صندلی ناهار خوری طبی:

با توجه به استقبال روز افزون از تهیه این محصول برخی افراد سودجو تولیدات بی کیفیت خود را نیز بعنوان طبی معرفی می­نمایند که این موضوع نه تنها نمی­تواند مشکلات مصرف­ کننده را مرتفع نماید، بلکه در بسیاری از موارد باعث بروز مشکلات جدید جسمانی در افراد می­گردد.

سایت دکوکده با بهره ­مندی از تخصص کارشناسان زبده خود سعی نموده است مجموعه­ ای از بهترین و مطمئن­ ترین برندهای موجود در زمینه صندلی ناهارخوری طبی را بصورت تصویری به مصرف­کنندگان معرفی نماید.

هر تصویر شامل نکات فنی و علمی در مورد خصوصیات این محصول می­باشد. این موضوع انتخاب صندلی طبی متناسب با نیاز کاربران را آسان نموده است.

خرید از سایت در سطح بسیار آسان، بصورت آنلاین صورت می­گیرد و محصول خریداری شده پس از تسویه حساب از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی در اسرع وقت در درب محل تحویل متقاضی می­گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری طبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد