صندلی ناهارخوری صدفی

0

صندلی ناهارخوری صدفی : سایت دکوکده با بهره ­مندی از فن­ آوری روز دیجیتال سعی نموده است مجموعه­ ای از برندهای مطرح فعال در زمینه تولید صندلی ناهارخوری صدفی را بصورت تصویری در سایت خود به مصرف­ کنندگان معرفی نماید. هر تصویر شامل مطالب جامعی است که کمک می­ کند مصرف­ کننده امکان مقایسه با سایر محصولات موجود را نیز داشته باشد.

صندلی ناهارخوری صدفی

صرف غذا برای افراد زمانی دلپذیر خواهد بود که فرد احساس راحتی بالایی داشته باشد. صندلی ناهارخوری صدفی بعنوان یکی از راحت ­ترین و پر کاربرد­ترین صندلی­ های ناهارخوری توانسته است حس آسایش و آرامش را برای تناول یک غذای لذیذ فراهم آورد.

سایت دکوکده نیز با معرفی تنوع بالایی از این مدل صندلی ها در سایت خود سعی دارد در لذت ایجاد این آسایش سهیم باشد.

استفاده از صندلی ناهارخوری صدفی در دکوراسیون:

طراحی خاص این صندلی ناهارخوری بر اساس ارتفاع و عرض نشیمن استاندارد، علاوه بر تولید یک صندلی راحت توانسته است آنرا بعنوان یکی از المانها مهم در دکوراسیون منزل و خصوصا رستوران ها، کافی­ شاپ ها و سالن های غذاخوری مطرح نماید.

بدلیل استفاده از مواد اولیه مقرون بصرفه قیمت تمام شده صندلی غذاخوری صدفی در مقایسه با سایر محصولات پایین است.

بنابراین خرید انبوه آن توسط سالن های پذیرایی و کافی­ شاپ ها در اولویت اول انجام می­گیرد. به واسطه تنوع رنگی و مدل در ساخت صندلی ناهارخوری صدفی، دکوراتیوهای سعی می­کنند با انتخاب تنوعی از رنگ و مدل این محصول زیبایی را در دکور فضای موجود ایجاد نمایند.

ساخت این نوع صندلی

در ساخت صندلی ناهارخوری صدفی معمولا از تلفیق چرم و فلز استیل استفاده می­شود. صندلی ناهارخوری صدفی در طرح پایه ثابت و یا جک دار تولید می­شود.

جک بکار رفته در تولید این محصول امکان تنظیم ارتفاع دلخواه را در زمان استفاده از میز ناهارخوری به مصرف­ کننده می­ دهد.

از طرح های جک­دار می­توان برای زیبایی دکوراسیون فست­ فودها وکافی­ شاپ ها برای جلوی میز بار و نیز میزهای ارتفاع بالا استفاده کرد.

مزایای استفاده از صندلی ناهارخوری صدفی:

استفاده از فلز استیل و کروم زیبایی خاصی به این محصول داده است. دکوراتیوها از فلز استیل به سبب درخشندگی خاص در خلق فضای دلباز استفاده می­نمایند. استفاده از این فلز مقاوم همچنین دوام و کیفیت صندلی ناهارخوری صدفی را نیز افزایش داده است.

استفاده از استیل در پایه این محصول احتمال آسیب های حاصل از ضربه را خصوصا در مراکز عمومی نظیر رستوران ها کاهش داده است.

کاربرد صندلی غذاخوری صدفی

استقبال از طرح صندلی ناهارخوری صدفی ونیز کاربرد گسترده آن سبب شده است که تولیدکنندگان بسیاری نسبت به تولید این محصول اقدام کنند برندهای محبوبی نظیر: صنایع آمری، هامون، اعتمادی، ایسام، سپید، ساینا، سپهر، آتنیز، فریازان، دارکوب و ده­ ها برند مطرح دیگر از این جمله هستند.

در ساخت این محصول از چوب و مواد مصنوعی بعنوان ماده اولیه برای ساخت استفاده می­شود. برای تولید مقرون بصرفه در نوع چوبی این محصول بیشتر از چوب درخت راش استفاده می­شود. از طرح چوبی صندلی ناهارخوری صدفی می­توان برای دکوراسیون آشپزخانه و سالن پذیرایی منزل نهایت استفاده را برد.

نوع دسته ­دار این محصول می­تواند در کنار میز ناهارخوری امکان آسایش دست ها را فراهم نماید از این نوع بیشتر در مجاورت میزهای ناهارخوری اداری استفاده می­شود تا کارمندان این امکان را داشته باشند که از فرصت صرف وعده غذایی برای  استراحت مختصر استفاده نمایند.

نشیمن این صندلی ناهارخوری معمولا در طراحی بصورت وسیع در نظر گرفته می­شود که از این نظر حس آرامش و راحتی بیشتری را به مصرف­کننده القاء می­نماید.

طریقه نظافت این نوع صندلی ها

بعلت سادگی طرح و استفاده از مواد اولیه مرغوب، تنظیف این صندلی ناهارخوری ساده است. معمولا نوع استیل مورد استفاده برای سهولت تنظیف حاوی مواد ضد لک می­باشد. سادگی عمل تنظیف سبب شده است که صندلی ناهارخوری صدفی مورد توجه بانوان محترم و نیز بسیاری از مراکز عرضه مواد غذایی قرار گیرد.

انعطاف و زاویه بخش تکیه­ گاه صندلی غذاخوری صدفی از دیگر موضوعاتی است که استفاده از این نوع صندلی را از محبوبیت بالایی برخوردار نموده است. استفاده از رویه چرمی و یا پلاستیکی در بخش دسته برای آرامش بیشتر ساعد در هنگام قرار­گیری است و روکش چرمی و یا پارچه ­ای صندلی غذاخوری صدفی از نوع مقاوم به سائیدگی انتخاب می­شود.

تهیه صندلی ناهارخوری صدفی:

تقاضای قابل توجه این محصول از طرف مصرف­ کنندگان بخش های تحقیق و توسعه شرکت های سازنده را به فکر تولید محصولات متنوعی از صندلی ناهارخوری صدفی نموده است.

این موضوع سبب شده است که مصرف­ کنندگان برای انتخاب صندلی مناسب مجبور به مراجعه به فروشگاه های متعددی گردند. این موضوع امری وقت­ گیر و هزینه­ بر برای مخاطبین می­باشد.

سایت دکوکده با بهره­ مندی از فن ­آوری روز دیجیتال سعی نموده است مجموعه­ ای از برندهای مطرح فعال در زمینه تولید این صندلی را بصورت تصویری در سایت خود به مصرف­ کنندگان معرفی نماید.

هر تصویر شامل مطالب جامعی است که کمک می­کند مصرف­ کننده امکان مقایسه با سایر محصولات موجود را نیز داشته باشد. از این رو می­تواند بهترین گزینه برای خرید را با صرف زمان بسیار کوتاه به شیوه­ ای آسان انتخاب نماید.

استفاده از امکانات سایت برای خریدهای انبوه این صندلی سازمان ها نیز می­تواند مورد استفاده قرار گیرد. سایت دکوکده سعی نموده است با حذف واسطه­ ها و کاهش هزینه­ های خرید محصولات، صندلی ناهارخوری صدفی مورد نیاز را با رقابتی­ترین قیمت به کاربران خود معرفی نماید.

امکان پرداخت آنلاین وجه محصول، تحویل محصول در درب محل و امکان بهره­ مندی از خدمات مشاوره­ای سایت از دیگر امکاناتی است که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری صدفی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد