مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه

0

با کارایی متفاوت مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه آشنا شوید. با مطالعه راهنما مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه را اینترنتی بخرید.

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه با کاربردها و ویژگی های جدید و بهتر از قبل به بازارها عرضه شده اند که پاسخگوی نیازهای افراد و مصرف کنندگان باشند. صنعت ام دی اف که به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب در بین جوامع مختلف از جمله جامعه ایران جا افتاده است، به هیچ وجه در وضعیت راکد قرار نگرفته و همواره رو به پیشرفت است.

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه که یکی از دستاوردهای نوین این صنعت هستند کاربردهای بیشتر و همچنین پایداری و مقاومت بالاتر را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند و در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به مدل های قبلی هستند.

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه مخصوص اثاث منزل

ورق های ام دی اف بیشتر به جهت تولید سرویس کابینت آشپزخانه و یا سرویس اتاق خواب کاربرد داشته اند. اما با به بازار آمدن مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه کاربرد جدیدی به عنوان ساخت مبلمان و اثاثیه اتاق پذیرایی برای این محصول تعریف می شود.

با بالا رفتن بی رویه قیمت چوب، به ویژه چوب های وارداتی مانند چوب روسی، استفاده از ورق های ملامینه جدید برای ساخت مبلمان به سرعت در حال توسعه است.

برای سازگار ساختن نیازهای یک سرویس مبلمان کامل، تلاش شده است تا در انواع جدید ورق های ام دی اف ملامینه به مواردی همچون مقاومت بالاتر، ضخامت بالاتر در قسمت هایی مانند پایه های میزها و مبل ها، عدم انتشار بالای فرمالدئید، مقاومت در برابر آتش سوزی، مقاومت در برابر حشرات و قارچ ها، امکان انجام ظریف کاری و طرح دهی و برش بر روی ورق ام دی اف و مواردی از این دست توجه دو چندان شود.

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه طرح های گلاس

طرح روکش، های گلاس همواره یکی از محبوب ترین انواع ورق های ام دی اف در ساخت سرویس های کابینت آشپزخانه، طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها و فروشگاه ها یا کلینیک های پزشکی بوده است.

در مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه تلاش شده است تا با افزودن ویژگی های جذاب روکش های گلاس به این محصول آن را برای مشتریان کاربردی تر و دلنشین تر سازند. ویژگی هایی همچون درخشندگی بالا، مقاومت بالا در برابر خط و خش، مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت، پایداری بالای این محصولات در برابر فشارها، عدم تغییر رنگ در دراز مدت به سبب استفاده از برخی رویه های ضد اشعه ها و مواردی از این دست را می توان نام برد.

این ویژگی های جدید امکان استفاده از ورق های ام دی اف ملامینه در محیط های خاص تر مانند درون سرویس بهداشتی و یا ساخت صندلی ها و وسایل مربوط به محیط های مرطوب مانند حمام، استفاده در دکوراسیون داخلی استخرها و یا کاربرد در محیط های حساس مانند موزه ها یا محیط های آزمایشگاهی که نیاز به بالا بودن مقاومت محصولات وجود دارد را به محصول اضافه می کنند.

مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه با استفاده از چسب های نوین

چسب های ام دی اف یکی از مهمترین قسمت های این محصول هستند و در برخی مواقع حتی تا نصف ضخامت یک ورق ام دی اف را تشکیل می دهند. بسیاری از ویژگی ها و خصوصیات ورق های ام دی اف یا حتی دیگر محصولات فیبر چوبی وابسته به نوع چسب مورد استفاده در آنها است.

در برخی مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه از چسب های نوین برای بهبود ویژگی های این محصول استفاده می شود. یکی از این چسب ها، چسب ای دو ( E2 ) است که توسط تولیدکنندگان سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ام دی اف تولید شده با این چسب معمولا بین ۱۷۰ تا ۳۱۰ دلار آمریکا به ازای هر متر مربع قیمت دارد.

یکی از ویژگی های مهم چسب های ام دی اف میزان انتشار فرمالدئید است. انتشار این گاز برای تمامی انواع ام دی اف ها وجود دارد اما در تولید چسب های جدید کاملا تلاش می شود تا انتشار این گاز کاهش پیدا کند. با کاهش میزان انتشار فرمالدئید ورق های ام دی اف ملامینه جدید برای استفاده در محیط های حساس تر مانند محیط های بیمارستانی و مدارس مناسب شوند.

در موزه ها نیز که عدم وجود گازهایی که باعث خوردگی اجناس ارزشمند می شوند اهمیت دارد، استفاده از ورق های ام دی اف با انتشار فرمالدئید پایین کاملا مناسب است. این چسب های جدید همچنین مقاومت باکتری نسبت به مدل های قبلی در برابر حرارت، رطوبت و حشرات و میکرو ارگانیک هایی همچون قارچ ها و حشرات دارند.

خرید مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه

ما در این سایت راهنمای خرید مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه را به طور کامل برای شما آماده کرده ایم تا به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر، ورق ام دی اف مد نظر خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه این راهنما و مشاوره با کارشناسان ما، در صورت نیاز، شما می توانید بدون دغدغه و با تنها چند کلیک ساده اقدام به خرید اینترنتی مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه از سایت ما نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مدل های جدید ورق ام دی اف ملامینه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد