خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه

0

با خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه یک قدم مثبت برای اقتصاد کسب و کار یا خانواده خود بردارید. خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه را در سایت ما تجربه کنید.

خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه

با خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و برای مخارج خود برنامه ریزی دقیقی بکنید. ( MDF ) مخفی است برای عبارت تخته فیبر با چگالی متوسط یا ( (Medium-density fiberboard . این محصول چوبی از انواع مختلفی مثل خام، ملامینه، فایبر گلاس و … برخوردار است.

پس از تولید این محصولات چوبی انواع روکش ها یه وسیله چسب و فشار بر روی آنها قرار می گیرد که علاوه بر افزودن به زیبایی این تخته ها به مقاومت آنها نیز می افزاید. خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

 از مزایای خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه خبر دارید؟

  • این محصولات و ورق ها در برابر برابر رطوبت و خط و خش مقاوم اند.
  • نسب به ورق های چوب فشرده دیگر مانند نئوپان مقاوم تر اند.
  • به راحتی با استفاده از چسب چوب و پیچ های مخصوص قابل اتصال اند.
  • نوع خاص این ورق ها در برابر قارچ ها و حشرات مقاوم است.
  • در برابر آتش سوزی مقاومند و امنیت را برای کاربر همراه دارند.
  • نسبت به چوب قیمت پایین تری دارند.
  • بر خلاف چوب، ورق های ام دی اف هیچ گره ای ندارند.
  • به دلیل تنوع رویه ها، می توانید از انواع براق و مات که البته همه آنها کاملا صاف هستند استفاده کنید.
  • ایم اوراق قابلیت سمباده کاری، ماشین کاری و برش آسان را دارند.
  • تنوع محصول با توجه به رویه ها، ضخامت، چگالی و تراکم متفاوت

این موارد همه و همه مزایای ورق های ملامینه اند، حال شما با خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه علاوه بر مزایای فوق می توانید مخارج خود را در قسط های مختلف تقسیم کرده و زیر فشار پرداخت یک باره نروید.

درباره ی ام دی اف ملامینه چقدر می دانید؟

خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه این امکان را به شما می دهد که از ورق های ام دی اف با متداول ترین و کاراترین نوع روکش بهره مند شوید. این ورق ها با چگالیی بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب تولید و عرضه می شوند. روکش ملامینه علاوه بر زیبایی، به کارایی و مقاومت محصول در محیط هایی مثل محیط آشپزخانه می افزاید.

انواع ورق ام دی اف ملامینه و کاربردهای آن ها را بهتر بشناسید

  • ام دی اف نازک: ضخامت این نوع ورق بین ۱.۸ و ۲.۵، ۲.۵ تا ۶ و ۴ تا ۶ میلی متر است. خرید ورق ام دی اف ملامینه نازک برای استفاده در دیوار پوش ها، پشت کابینت، رویه ی در، غرفه های نمایشگاهی و … انجام می گیرد.
  • ام دی اف ضخیم: این ورق ها بین ۳۰ تا ۶۰ میلی متر ضخامت دارند و برای کاربردهایی همپون پایه میز و صندلی، کف نیمکت و هر جایی که نیاز به ماشین کاری با عمق زیاد باشد استفاده می شوند.
  • ام‌ دی‌ اف با فرمالدئید کم: بسته به نوع ام دی اف، میزان انتشار فرمالدئید متفاوت است. در محیط هایی که تهویه هوای کاملی ندارند، خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه با ویژگی انتشار کم و ناچیز فرمالدئید پیشنهاد می شود. کاربرد این نوع ورق در محیط هایی مانند مدارس، بیمارستان و موزه ها که نیاز به مراقبت خاص دارند بیشتر است.
  • مقاوم در برابر رطوبت: در محیط های با رطوبت بالای ۸۰ درصد و یا حتی در مواقع تماس طولانی مدت ام دی اف با رطوبت مانند اطراف سینک ظرفشویی در آشپزخانه استفاده از ورق های مقاوم در برابر رطوبت که با استفاده از چسب های مخصوص ضد رطوبت تولید می شوند پیشنهاد می شود. این مدل اصطلاحا در برابر باد کردن مقاوم است. خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه در این نوع سود قابل توجهی برایتان خواهد داشت. این محصولات در پله ها، سرویس های حمام و دستشویی، پنجره ها و هر سطح در تماس با رطوبت کاربرد دارند.
  • مقاوم در برابر حشرات و قارچ‌ ها: با پوشاندن ورق های ام دی اف با نوعی پوشش ضد آتش و تیمار آن با نمک های خاص ضد آتش، مقاومت این ورق ها در مقابل حشرات و قارچ ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این محصولات بیشتر اوقات در برابر آتش نیز مقاوم اند که باعث می شود در مکان هایی که کاهش ریسک آتش سوزی مهم است کاربرد داشته باشند.

مقایسه ام دی اف ملامینه و هایگلاس

با خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه از محصولی بهره مند خواهید شد که نسبت به ام دی اف هایگلاس از مقاومت بالاتر و قیمت مناسب تری برخوردار است. نوع هایگلاس درخشندگی بیشتری خواهد داشت و نظافت آنها آسان تر است اما نسبت به روکش ملامینه زودتر خش می گیرد و لکه پذیری بیشتری دارد.

خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه یک فرصت عالی برای فعالین کسب و کارهای چوبی و همچنین مصرف کنندگان است تا در شرایطی که همگان تنها پول نقد را می پذیرند قدمی بزرگ برای مدیریت مخارج بردارند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد