۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

0

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن : پدر و مادر شدن یک تجربه دشوار و در عین حال هیجان انگیز است. پدر و مادر شدن به این معناست که یک زندگی جدید برای خود می‌سازید.. شما به کودک خود حیات می‌بخشید و او را به دنیا می‌آورید، کسی که قبلا شبیه او در هیچ کجای دنیا وجود نداشته است. این موجود، نیمه‌ای از وجود شماست و شما با کمال میل آرزو می‌کنید او را پرورش داده و در هر شرایطی از او محافظت کنید.

گهواره ها در زمان طفولیت کودک بهترین گزینه برای نگهداری و خواباندن نوزاد است. در ماه های ابتدایی نوزاد نیاز به مراقبت بسیار ویژه دارد و والدین باید در همه حال متوجه شرایط نوزادشان باشند. به دلیل اینکه در ماه های ابتدایی نوزاد اکثرا در خواب به سر می برد داشتن مکانی مناسب و امن برای خواب نوزاد بسیار اهمیت پیدا می کنید. در خرید گهواره نوزاد مورد اولی که باید توجه داشت ایمنی و راحتی مناسب است چراکه کودک در ماه های اول خود به استراحت در گهواره نزدیک والدین خود احتیاج دارد و در ماه های بعد و فعال شدن می تواند دراتاق خواب نوزادو در تخت خواب خود استراحت کند. از آنجایی که گهواره نوزاد معمولا در تمامی نقاط خانه حضور دارد باید از لحاظ زیبایی هم وضعیت مناسبی داشته باشد تا هنگامی که در مکان های مختلف قرار می گیرد با زیبایی خود توجه ها را به نوزاد بیش از پیش جلب کند.استفاده از محصولات خلاقانه از همان ابتدای تولد کودک و در مراحل مختلف زندگی او می تواند به شما اجازه دهد که روندآسانتری را دنبال کنید.

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن : با به دنیا آمدن نوزاد، سیستم خواب و استراحت شما به هم می ریزد و تا چندین ماه فقط می توانید حسرت یک خواب راحت و عمیق را داشته باشید. نوزادی که همیشه خدا می خوابد درست زمانی که شما به استراحت نیاز دارید، شیر می خواهد، جایش را کثیف کرده است یا مشکلی دارد و با گریه هایش خواب را از چشمان شما و همسرتان می گیرد. kooگهواره ای است که برای ساده تر کردن این مشکل طراحی شده است.

از مزایای این گهواره این است که به راحتی توسط یک دست قابلیت تبدیل شدن به یک صندلی را دارد .علاوه بر این بصورت ساده ترتوسط دکمه اتوماتی که در زیر آن تعبیه شده می تواند این تغییرصورت پذیرد.

Hushamok دستیابی به یک موفقیت انقلابی در راحتی خواب کودک است و مانند یک قطعه ساخته شده هنرمندانه خودنمایی می کند.پایه ی آن ساخت شرکت Beechwood اروپا است و به علت داشتن خواص فیزیکی و عملکرد بسیار عالی و طراحی زیبای آن شناخته شده و معروف است.بخش نشیمن به زیبایی روی پایه ی هلالی شکل نصب شده است.تمام قطعات به کمک بست های آلومینیومی به یکدیگر متصل شده اند.در ضمن این طراحی هوشمندانه و مدرن به راحتی حرکت نیز می کند.

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن : این گهواره شگفت انگیز به راحتی در کنار تخت پدر و مادر قرار می گیرد. قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می توان آن را همسطح تخت والدین در هر دو طرف قرار داد. معمولا با قراردادن گهواره کناره تخت خواب والدین یا مبل راحتی ، والدین می توانند به مطالعه کتاب، تماشای تلویزیون و… بپردازند به نیازهای کودک خود رسیدگی کنند ویا نوزاد خود را بخوابانند.

STOKKE Sleepi یک تخت خواب چند منظوره ودر حال تکامل است که از آن می توان از بدو تولدکودک تا ۳ سال و با متعلقات تا حدود ۱۰ سال استفاده کرد.در واقع متناسب با رشد کودک و نیاز های او سایز و اندازه را می توان تغییر داد.حفظ آرامش با طراحی بیضی شکل از ویژگیهای متمایز آن است. هنگامی که کودک شما به مرحله ای می رسد که نیاز به حرکت بیشتری دارد و کنجکاو است ، شما می توانید یک طرف تخت را برای دسترسی آسان حذف کرده ، و به افزایش احساس آزادی و استقلال اوکمک کنید.

این طرح Culla Bellyنام دارد و توسط هنرمندان ایتالیایی به نامهای Manuela Busetti وAndrea Garuti طراحی و ساخته شده که جایزه نخست در مسابقه بین المللی طراحی برای کودکان را از آن خود کرده اند.ایمنی تشک توسط پایه ی چوبی در زیر آن فراهم شده است.شاید طرح ساخته شده تمام آیتمهای کانسپت اولیه را نداشته باشد ولی به هر حال این اتفاقی است که در ساخت هر ایده ای ممکن است رخ دهد.

این تخت خواب توسط Thijs و Kevin طراحی شده است . این یک تخت خواب ایده آل است و شامل بخشهای مختلفی می باشدکه عبارتست از:محلی برای بازی ،محلی برای یوگا و محلی برای خواندن داستان قبل از خواب .

Rocky یک مبلمان ۱*۴ باقابلیت استفاده طولانیست.که با رشد و نیازهای کودک سازگار است.در ابتدا گهواره ای برای نوزاد و نیز یک صندلی برای پدر و مادر در یک طرح با یکدیگر ترکیب و متحد شده است.همزمان با رشد کودک گهواره می تواند۱۸۰ بچرخد و تبدیل به تخت خوابی برای کودک با طولی برابر ۱۴۰ سانتی مترشود.شما می توانید از bedrail به عنوان مرزی برای امنیت بیشتر نیز استفاده کنید.

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن : تخت خواب Regalo ،یک تخت مناسب برای گردش، سفر، کمپینگ، مراقبت روزانه و یا استراحت درفضاهای مختلف خانه است.این تخت خواب بسیار سبک وزن و شامل یک کیف برای حمل راحت است.

۹ ایده خلاقانه برای دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن : تخت خواب سورتمه ای Bentley سری s 4*1که از چوب ساخته شده است دارای جزییات ساده و زیبا است.با موقعیت ارتفاع ۳ تشک خود به سادگی قادر خواهید بود ارتفاع مناسب برای کودک خود را انتخاب کنید.ارتفاعهای بلندتر برای کودک تازه متولد شده و ارتفاعهای کوتاه تر برای سنین بیشتر قابل استفاده است.لبه های گرد این تخت خواب کودک و مادر را از برخوردهای ناگهانی محافظت می کند.علاوه بر این در تخت خواب راحت مدل ۱*۴ میتوان همزمان با رشد کودک تغییر سایز ایجاد کرد از حالت گهواره ای برای یک نوزاد تازه متولد شده تا یک تخت خواب با سایز استاندارد امکان تغییر وجود دارد.این طراحی ،ایده آل برای فضاهای کم جا و مهدکودکها نیز می باشد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد