۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان

0

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : این روزها اکثر زوج‌های جوان در آپارتمان‌ها و یا خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند و تمایل به چیدمان‌ دکوراسیون‌های ساده و مدرن برای خانه خود دارند و به آن اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل در این مطب ما سعی کردیم ایده‌هایی متمایز را عنوان کنیم که جوانان در هر فضایی بدون توجه به مساحت خانه و با کمترین هزینه‌ها آن را اعمال کنند؛ در ادامه ۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه برای زوج‌های جوان را مشاهده خواهید کرد، با ما همراه باشید.

۱-دکوراسیون آپارتمانی با فضایی شاد در بارسلونا

یکی از کاربردی‌ترین طراحی‌ها که می‌توانیم به آن اشاره کنیم آپارتمانی با طراحی خلاقانه در بارسلونا است. در این آپارتمان اتاق ناهارخوری، اتاق‌خواب و اتاق نشیمن، با هم در یک فضا ادغام شده‌اند. این فضایی که در تصویر مشاهده می‌کنید با رعایت تمام اصول و قواعد برای دکوراسیون یک آپارتمان‌ کوچک طراحی شده است. این آپارتمان دارای دکوراسیونی با رنگ‌آمیزی روشن و سفید است که باعث شده است فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از قفسه‌های باز این اجازه را به ساکنان می‌دهد که از هر جایی در اتاق، از وجود تنها پنجره خانه لذت ببرند.

۲-اتاق نشیمن رنگارنگ در پورتوریکو

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : اتاق نشیمنی که در تصویر مشاهده می‌کنید در اتاق آپارتمانی است که در پورتوریکو واقع شده است. این اتاق نشیمن در واقع با ترکیبی از بازی رنگ‌ها در یک فضای کوچک، فضا را جذاب و منحصربه‌فرد کرده است. طراح با استفاده از رنگ‌های خنثی در مبلمان و دیوارها و استفاده از رنگ‌های شاد در دکوراسیون این اتاق زیبایی بصری ایجاد کرده است. یکی از ایده‌های خوب طراح برای این فضای کوچک، ایجاد فضایی بر روی دیوار برای قرار دادن دوچرخه‌‌های زوج جوان است. ایجاد قفسه‌های باز در قسمت ناهارخوری و همچنین انداختن تکه چمن مصنوعی در زیر میز ناهارخوری حس و حال کاملا متفاوت و امروزی به فضا داده است.

۳-آپارتمانی با سبک صنعتی در بارسلونا

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : زمانی که زوج‌های جوان به دنبال خانه‌ای برای خرید و یا اجاره هستند و توان خرید خانه را در داخل شهر ندارند‌. مجبور به خرید و یا اجاره خانه‌هایی در اطراف شهر هستند مثل برخی از مناطق حومه شهر که فضایی صنعتی دارند و در کنار شهرک‌های صنعتی واقع شده‌اند. اما ساکنین این مناطق نباید اجازه دهند که این فضای صنعتی و بی‌روح احساس خستگی و کسالت را به آنان منتقل کند. در واقع با الهام از محیط اطراف و سبک ساده و صنعتی هم می‌توان دکوراسیونی را طراحی کرد که شگفت‌انگیز باشد. مثل لوله‌هایی که به ناچار از داخل اتاق نشیمن رد شده‌ و با نصب لوستری صنعتی در کنار آن به هویت بخشی فضا کمک کرده است.

۴-ادغام سبک سنتی و مدرن در مادرید

همیشه می‌توانید خانه‌های اسپانیایی‌ها را الگویی برای دکوراسیون خانه خود قرار دهید و به آنها اعتماد داشته باشید. مهم نیست که خانه چقدر کوچک باشد و یا چقدر بودجه داشته باشید. همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید آپارتمان دارای مساحت کمی است اما با توجه به جزئیات طراحی‌شده است. استفاده از آجر بر روی دیوارهای ورودی و انداختن فرش به سبک سنتی، در کنار میز و صندلی‌های مدرن جذابیت زیادی به فضا داده است.

۵-اتاق نشیمن رنگارنگ در سیسیل

این اتاق پر جنب‌وجوش و رنگارنگ به شما ثابت می‌کند که شما هر چقدر از رنگ‌ها در خانه استفاده کنید باز هم کم است. کوسن‌های تزئینی با الگوهای رنگی، نقاشی بر روی دیوار و اقلام تزئینی روی میز زیبایی اتاق را کامل کرده است. خنثی بودن رنگ مبلمان این اتاق نشیمن تعادل کامل را در فضا ایجاد کرده است.

۶-اتاق‌خوابی در روسیه

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : این اتاق با شکوه و در عین حال درخشان که متعلق به یک زوج جوان است توسط طراح با استعداد روسی، سرگئی باسکاکوف طراحی شده است. این اتاق در واقع دارای چیدمان خلاقانه‌ای است که برای دو نفر طراحی شده است. قرار گرفتن تخت به طور مستقیم در زیر پنجره که می‌تواند حس خوب و دلپذیری را در یک صبح سرد زمستانی به صاحبان اتاق القا کند و همچنین قرار دادن نقاشی معاصر یک زن زیبا با رنگ‌آمیزی تیره، بر روی دیوار رنگ را به اتاق اضافه کرده است.

۷-وجود نور در اتاق‌خوابی در اسکاندیناوی

اتاق کوچک و ساده‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید در اسکاندیناوی قرار دارد. طراحان داخلی برای این اتاق کوچک و در عین حال راحت، از عناصر روشنایی مدرن استفاده کرده‌اند. استفاده از آباژورهای مدرن در دو طرف تخت برای کسانی که شب‌ها ساعتی از وقت خود را به مطالعه می‌پردازند، بسیار کاربردی و در عین حال جذاب است.

۸-اتاق‌خوابی با طراحی هوشمندانه فرانسوی

Espace Loggia یک شرکت طراحی مبلمان فرانسوی است که طرح‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهد، مانند این تختخواب‌های ظریف و بسیار کاربردی که مخصوص زوج‌های جوانی طراحی شده است که در آپارتمان‌های کوچک با سقف‌های بلند زندگی می‌کنند. این مبلمان به‌ غیر از کاربری تخت که دارد، شامل پله‌هایی است که زیر پله‌ها فضایی برای نگهداری وسایل دارد و همچنین دارای کاناپه‌ای پنهان شده‌ است که افراد می‌توانند وسایل اضافه خود را  در آنجا نگهداری کنند.

۹-اتاقی رمانتیک در نیویورک

بعضی از افراد ممکن است با دیدن این اتاق‌خواب آن را به عنوان یک اتاق‌خواب بچگانه و دخترانه تشخیص دهند اما این دکوراسیون اتاق‌خواب بسیار مناسب زوج‌های جوان است. بکار بردن رنگ‌های قهوه‌ای و سفید و نور ملایم قرمز فضای اتاق را رمانتیک و زیبا کرده است. مهمتر از همه استفاده از چراغ‌های ریسه‌‌ای در کنار عکس‌های خاطره انگیز در بالای تخت، دکوراسیون اتاق را به یادماندنی کرده است.

۱۰-طراحی خانه هنرمندانه در کنتیکت

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : اگر شما و همسرتان هر دو هنرمند هستید، می‌توانید خانه را طوری تزئین کنید تا اشتیاق شما برای هنر نشان داده شود. تصویری که مشاهده می‌کنید آپارتمانی در کنتیکت است که صاحبان آن با رنگ‌آمیزی دیوارهای هر اتاق به یک رنگ خالص و پررنگ مثل سبز و قرمز ذوق هنریشان را به رخ کشیده‌اند. کوسن‌هایی رنگی بر روی تخت و همچنین قاب عکس‌ها و ظروف بر روی دیوار زیبایی این فضا را دو چندان کرده است.

۱۱-به‌کار بردن تخته‌سیاه در دکوراسیون آشپزخانه‌ای در روسیه

شما می‌توانید برای تغییر در آشپزخانه خانه خود از همه عناصر اطراف خود کمک بگیرید. به عنوان مثال این آشپزخانه خلاقانه که توسط شرکت معماری Int2 طراحی شده نشان می‌دهد که نیازی نیست همیشه از مواد و مصالح پر هزینه و سبک‌های مختلف برای تغییر در دکوراسیون استفاده کنیم.  شما می‌توانید با ساده‌ترین عناصر آشپزخانه کوچک خانه خود را زیبا کنید. این آشپزخانه متعلق به خانه کوچکی است که طراح با کمک آجرهای سفید برای دیوار و با استفاده از هنر تایپوگرافی آن را طراحی کرده است. همچنین بخشی از دیوار را تحت پوشش تخته‌سیاه قرار داده که می‌تواند یک بوم برای ایده‌ها، طرح‌ها و یادآوری کارها و قرارهای صاحبان خانه باشد.

۱۲-آشپزخانه‌ای در روسیه

آشپزخانه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید متعلق به آپارتمان کوچک یک زوج جوان است که توسط ART-UGOL طراحی شده است. شما با دیدن عکس‌ها نمی‌توانید کوچکی این آپارتمان را حدس بزند. به این دلیل که طراحان داخلی بخش‌های مختلف این واحد را، با کمک رنگ‌های سفید، سیاه، خاکستری و چوب از همدیگر تفکیک کرده‌اند. طراحان با این ایده مدرن یک آشپزخانه کاملاً کاربردی با همه وسایلی که یک زوج جوان به آن نیاز دارند را آماده کرده‌اند.

۱۳-آشپزخانه‌ای کوچک در ایتالیا

این آشپزخانه در داخل آپارتمان کوچکی واقع در میلان قرار دارد. این آپارتمان متعلق به زوج جوانی است که هر دو طراح گرافیک هستند. آنها می‌خواستند فضای زیادی را در آشپزخانه خود داشته باشند، به همین دلیل در طراحی آشپزخانه خانه خود از ایده طرح کابینت‌هایی با طبقه باز استفاده کردند چرا که هم از فضای بیشتری برخوردار می‌شدند و هم به صرفه‌تر بود.

 ۱۴-آشپزخانه‌ای کوچک و دنج در مادرید

آیا فکر می‌کنید آشپزخانه‌تان کوچک است؟ به آشپزخانه مینیاتوری که در داخل آپارتمان کوچکی واقع در محله Malasaña مادرید واقع شده نگاهی بیاندازید. خانه متعلق به یک زن و شوهر جوان است. آنها آشپزخانه خود را خلاقانه و با سلیقه به یک فضای جذاب تبدیل کرده‌اند. البته نمونه‌هایی از این مدل آشپزخانه این روزها زیاد تولید و در همه جا دیده می‌شوند.

۱۵-رنگ‌های رویایی پاستلی در آشپزخانه‌ای در لس‌آنجلس

آشپزخانه LA Justina Blakeney زیبایی عجیبی دارد. خانه او در بین علاقه‌مندان به دکوراسیون مشهور است. او آشپزخانه و اتاق غذاخوری خود را با هم ترکیب کرده است. استفاده از رنگ‌ سبز پاستلی در این آشپزخانه و وجود گیاهان مختلف در طبقات آشپزخانه حسی از حضور در طبیعت را ایجاد کرده و خانه را به یک فضای دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.

۱۶-استفاده از کاشی‌های رنگی در حمامی در برزیل

به‌کار بردن الگوها و رنگ‌های شاد باید در هر آپارتمانی مخصوصاً محل زندگی زوج‌های جوان وجود داشته باشد. این تصویر نشان می‌دهد که گاهی اوقات هماهنگی رنگ‌ها و الگوها در کنار هم می‌تواند زیبایی فضا را بیشتر کند. ترکیب کاشی‌های با طرح‌های کاملامتنوع نه تنها به هم ریختگی را به دنبال نداشته بلکه فضایی چشمگیر را ایجاد کرده است. روشویی مربع شکل سفید در همنشینی با قسمت چوبی باعث شده که شاهد حمامی باشید که کمتر نظیرش را دیده‌اید.

۱۷-حمامی با ترکیب رنگی سفید و زرد در روسیه

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : در دکوراسیون داخلی ترکیب بعضی رنگ‌ها با هر سبک و سلیقه هماهنگ هستند، ترکیب رنگ زرد و سفید هم از همین ترکیب‌های همیشگی است. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید نیز توسط گروه طراحان شرکت Int2 طراحی شده است. شستشو، مسواک زدن، خواندن، رویا پردازی، مدیتیشن، ریلکس کردن، خشک کردن و … نوشته‌های روی دیوار این حمام هستند. حضور حروف و کلمات متقاطع روی کاشی‌ها و بازی خواندن آن‌ها ایده بامزه و جالب طراح برای خلق تنوع بوده است. مخصوصا که بسیاری از افراد در حمام گذر زمان را از دست می‌دهند و احتمالا یادآوری مراحل حمام روی این کاشی‌ها می‌تواند برایشان مفید باشد!

۱۸-استفاده از سنگ مرمر در حمامی در آرژانتین

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : نمونه دیگری از حمام برای زوج‌های جوان استفاده از سنگ مرمر در حمام است که فضا را بسیار لوکس و زیبا می‌کند. در این حمام استفاده از رنگ‌آمیزی بژ و قهوه‌ای و همچنین بکار بردن رنگ قرمز در راهرو، استفاده از آیینه گرد و سینک دایره‌ای و عناصر دکوری از جنس کروم فضای جذابی را ایجاد کرده است.

۱۹- حمام رویایی در لانگ آیلند

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که دوستدار هر دو سبک سنتی و مدرن هستند این دکوراسیون شما را تحریک می‌کند که چنین ایده‌ای را عملی کنید.  حمام با توجه به عناصر به‌‌کار رفته و فرم وان دارای طراحی مدرن است. از سوی دیگر فرش، صندلی و همچنین پرده‌ها و نقاشی روی دیوار نشان‌دهنده سبک سنتی هستند. این حمام که به طور کامل از خانه تفکیک نشده به طرز شگفت‌انگیزی سنت و مدرنیته را با هم ادغام کرده است.

۲۰- حمامی به سبک پنت هاوس در لندن

۲۰ نمونه دکوراسیون خلاقانه خانه‌ زوج‌های جوان : این روزها فضای حمام‌ جدا از اینکه محلی برای شستشو است، به فضایی برای کسب آرامش تبدیل شده است. تصویر حمامی که مشاهده می‌کنید بخشی از یک خانه در لندن است، بکار بردن یک وان حمام بین دو شوفاژ و همچنین قرار دادن قاب عکس و عروسک‌های پلاستیکی بر روی طاقچه دیوار به حمام احساس گرما و آرامش داده است. به ویژه وقتی بدانید این حمام درست روبروی تختخواب در اتاق زیرشیروانی قرار دارد بیشتر احساس صمیمیت موجود در طراحی آن را احساس خواهید کرد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد