پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست

0

پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست

پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست : همانطور که بهار فصل پاکیزگی است، پاییز هم زمان بازسازی و به‌­روز­رسانی است. سکوت خانه‌­ای که بچه‌هایش به مدرسه رفته‌‌اند و وزیدن نسیم پاییزی، قطعاً خلاقیت شما را برای تغییر دکوراسیون خانه تحریک می­‌کند. اگر به دنبال منبع الهام برای تغییر دکوراسیون هستید، بهتر است جدیدترین طراحی‌های دکوراسیون پاییزی را از منظر سایت پینترست بررسی کنید. پینترست یک شبکه اجتماعی مجازی است که افراد در آن تصاویر مورد علاقه خود را در دسته‌بندی‌های مختلف بارگذاری می‌کنند و یا با سنجاق کردن (پین کردن) تصاویر از وبسایت‌های مختلف در صفحه‌‌شان، آن‌ها را با دیگر کاربران پینترست به اشتراک می‌گذارند.

دنیای پینترست معمولا دنیای ایده‌آل‌ها و رویاهاست چرا که افراد بیشتر دل‌انگیزترین تصاویر از موضوع موردعلاقه‌شان را در آن قرار می‌دهند. اگر می‌خواهیم بدانیم سلیقه دکوراسیون و طراحی داخلی خوش‌سلیقه‌های فضای مجازی به کدام سو در حرکت است، پینترست منبع مناسبی است. پس در گذر از پاییز با پربازدیدترین دکوراسیون‌های این سایت همراه باشید.

۱.رنگ پاییز صورتی مات است

امسال صورتی مات رنگ محبوبی به‌شمار می‌رود. گرچه به نظر می­‌رسد این رنگ بیشتر مناسب فصل بهار باشد، ولی ترکیب آن با آبی سرد و رگه‌­هایی از رنگ سبز، می‌­تواند برای دکور پاییزی بسیار مناسب به‌نظر برسد. این رنگ در کنار وسایل مسی و پارچه‌ کتان راه‌راه شطرنجی جلوه بیشتری دارد.

طرفداران پینترست امسال تصاویر این رنگ آرام و دلنشین را ۶۰۰ درصد بیشتر از سال‌­های قبل پین کرده‌ و به اشتراک گذاشته‌­اند. شما هم یکبار ترکیب رنگ صورتی مات با اتاق‌هایی با دیوار­های آبی را امتحان کنید. چنین اتاقی در روزهای زیبای پاییزی، آرامش مطلق را منعکس می‌­کند.

۲-بازگشت مَکرَمه به خانه­‌های مدرن

مَکرَمه، پارچه­ توری ضخیم و ریشه‌­داری‌ست که پس از دهه ۷۰ میلادی امسال مجددا در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته است. راه‌­های مختلفی برای استفاده از مَکرَمه در دکوراسیون وجود دارد، از آویزان کردن به دیوار گرفته تا استفاده به عنوان رومیزی. مخاطبان پینترست، از این ایده ۶۲ درصد بیشتر از سال‌­های قبل استقبال کرده‌­اند.

پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست :  مَکرَمه علاوه بر اینکه دکوری زیبایی برای خانه‌­هاست، می­‌تواند کاردستی جالبی هم باشد. چه بافنده‌­ای حرفه‌­ای باشید چه تازه‌­کار، با صرف کمی وقت می­‌توانید مَکرَمه‌­ای زیبا بافته و به دیوار­هایتان بیاویزید و یک سرگرمی جذاب برای شب‌های بلند و تمام نشدنی پاییز برای خود دست و پا کنید.

۳-استفاده از شاخه‌ گیاهان در آویزهای دکوری

از اتاق خواب تا اتاق نشیمن، ۷۲ درصد از دکوراسیون این فصل را آویزها و بیشتر آویزهای طبیعی، تشکیل می­‌دهند. به جای استفاده از آویزهای مصنوعی، بهتر است در فصل پاییز از شاخه­‌ها و برگ‌­های خشک درختان یا دریم‌کچرها که با پر و مهره‌های رنگی ساخته می‌شوند، در دکور منزل استفاده کنید.

اکالیپتوس، گیاهی ساده ولی شگفت‌­انگیز برای استفاده در منزل است. به‌جای کاشت آن در گلدان، می‌توانید کمی خلاقیت بیشتری به خرج دهید و  آویزانش کنید. آویختن چند برگ از این گیاه به دیوار هر اتاقی، احساس آرامش را در آن چند برابر می­‌کند.

۳-پارچه‌ مخمل

اخیرا وسایل مخملی بسیار محبوب واقع شده‌­اند ولی پاییز امسال، محبوبیت آن­‌ها ۳۵۲ درصد بیشتر از سال قبل شده است. چرا که زیبایی هر دکوراسیونی را چند برابر می­‌کنند. نیازی به گفتن نیست که پارچه­‌های مخمل، هم گرم و لوکس هستند و هم به راحتی تمیز می­‌شوند. یک کاناپه‌ مخملی، مانند آنچه در تصویر می­‌بینید، طول عمر زیادی دارد و سراسر زمستان شما را گرم نگه می‌دارد.

کاربرد مخمل فقط در اتاق نشیمن نیست. استفاده از کوسن­ های مخملی یا کاور کردن وسایل چوبی با پارچه­‌های مخمل، ظاهری دلربا به اتاق­‌خواب شما می‌دهد. اگر حیوان خانگی دارید، استفاده از مخمل به دلیل سهولت در شست­‌و­شو، بسیار مناسب شماست.

۴-وقت سبز شدن است!

پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست : با اینکه رنگ‌­های متدوال پاییز رنگ­­‌های گرمی مثل نارنجی و زرد است، آن­‌ها را کنار گذاشته و با استفاده از تزئینات سبز رنگ و برگ‌های گیاهان بهار را مهمان خانه­‌هایتان کنید. مخاطبان پینترست، ۱۰۱ درصد بیشتر از سال‌­های قبل رنگ سبز را در دکور پاییزی به کار گرفته‌­اند.

البته که استفاده از رنگ سبز و گیاهان طبیعی در این فصل به‌معنی استفاده نکردن از کدو­تنبل نیست. کدو­تنبل­‌های نارنجی، یا رنگ‌­آمیزی آن­‌ها با رنگ­‌های خنثی و روشن در کنار رنگ­ سبز، سخاوت پاییز را به رخ می­‌کشد.

۵-استفاده از فانوس برای گرما و زیبایی

وقتی هوا رو به سردی می­‌رود هیچ چیز بهتر از شومینه یا شمع نیست. ولی پاییز امسال استفاده از فانوس‌­های دکوری برای تزیین خانه، ۳۹ درصد رایج‌تر از سال قبل است. فانوس‌­های امسال بسیار ساده و ظریف هستند. چند فانوس شیشه‌­ای و ساده، زیبایی و آرامش میز غذاخوری یا اتاق نشیمن شما را چندین برابر می­‌کند. این فانوس‌ها را حتی خودتان می‌توانید با کمی خلاقیت بسازید.

اگر می­‌خواهید ایده استفاده از فانوس را عملی کنید، به تزیین راهرو یا مسیر ورودی خانه با فانوس­‌های شیشه‌­ای بیاندیشید که در عین کاربردی بودن، محیط زندگی شما را شیک­‌تر نشان می­‌دهند. استفاده از فانوسی باتری‌دار محیط را برای کودکان و حیوانات ایمن‌­تر می­‌کند.

۶-استفاده از پارچه­‌های طرحدار

پربازدیدترین دکوراسیون‌های پاییزی پینترست : محبوبیت پارچه‌­های طرحدار بین مخاطبان پینترست ۵۵۰ درصد بیشتر از سال‌های قبل شده است. از این پارچه‌­ها می‌­توان در کوسن­­‌ها، پتو­ها و حتی قالیچه‌­ها استفاده کرد. قطعا راه‌­های مختلف دیگری برای به کار­گیری این دکور که متاثر از هنر آفریقایی‌ست، در خانه‌­ها وجود دارد. با خلاقیت خود از انواع پتو و کوسن در کنار فانوس‌­ها و المان­‌های طبیعی و سبز استفاده کنید تا ظاهری متفاوت و صمیمی به خانه­‌تان ببخشید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد