نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن

0

 نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن

نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن : یکی از بزرگتریننمایشگاه ها در ایران نمایشگاه مبلمان اداری Hofexاست که هر ساله  در دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود و سال گذشته ششمین دوره ی این نمایشگاه برگزار شد. ماه آینده نیز از۲۱ تا ۱۴ دی ماه هفتمین دوره ی آن برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مبلمان اداری Hofexنمایشگاهی منحصربه فرد در بازار مبل خاورمیانه به حساب می آید و هر ساله از سایر شهر های ایران و همچنین کشورهای دیگر از این نمایشگاه بازدید می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به جزئیات این نمایشگاه پرطرفدار.

نمایشگاه مبلمان اداری و رونمایی محصولات جدید

نمایشگاه Hofex عموما در ۴ روزه برگزار می شود و یکی از جا افتاده ترین نمایشگاه ها در کشور به حساب می آید. در این نمایشگاه تولید کنندگان جدیدترین محصولاتشان را به نمایش می گذارند و ورود آن را به بازار اعلام می کنند. شرکت ها از چندین ماه پیش تلاش می کنند تا حتما نوآوری جدیدی در حوزه کالا و گاهی خدمات دستمایه حضورشان در نمایشگاه باشد.

 نمایشگاه مبلمان اداری موقعیتی برای خرید عمده سازمان ها

نمایشگاه Hofexیکی از بهترین موقعیت ها برای شرکت ها و سازمان هایی است تصمیم به خرید عمده دارند. آنها با مراجعه به این نمایشگاه از شرایط خرید و همکاری با برند های مختلف آگاه می شوند و از آلترناتیو هایی که برای خرید دارند مطلع می شوند.

نمایشگاه مبلمان اداری فرصتی برای تعامل میان عرضه کنندگان

تامین کنندگان و خدمات دهندگان به تولید کنندگان نیز از این فرصت استفاده می کنند تا با شرکت کننده ها ار تباط برقرار کنند و شروع همکاری جدیدی داشته باشند. گاهی میان دو تولید کننده یا بیشتر به واسطه مذاکراتی که درنمایشگاه صورت می گیرد همکاری های استراتژیک شکل می گیرد.  در واقع آنچه که بیشترین اهمیت را در برگزاری نمایشگاه هافکس دارد انگیزه های مشارکت کنندگان از حضور درنمایشگاه و نتیجه ای ست که برای مشارکت کنندگان رقم می خورد که می تواند شامل برندینگو معرفی نام های جدید تا اخذ نمایندگی و فروش محصولات و یا شروع همکاری های جدید باشد.

طیف محصولات قابل عرضه در نمایشگاه مبلمان اداری

نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن : در نمایشگاه هافکسمحصولات مختلف حوزه مبلمان و دکوراسیون اداریکه شامل :

میز مدیریتی

میز کارشناسی و کارمندی

میز کنفرانس، میزکار گروهی

میزجلو مبلی

میزتحریر و کامپیوتر

فایل ،کتابخانه و جا زونکن اداری

سیستم بایگانی ریلی

سیستم پارتیشن اداری

گیشه بندی پذیرش

کانتر اطلاعات و ورودی

صندلی مدیریتی

صندلی کارشناسی و کارمندی

صندلی کنفرانس، صندلی انتظار و اجتماعات ،چهار پایه

صندلی مکانهای عمومی، فرودگاهی و ..

صندلی آمفی تئاتر، صندلی آموزشی، صندلی سالنهای ورزشی

صندلی بیمارستانی و آزمایشگاهی، صندلی رستورانی و آشپزخانه، صندلی لابی و کانتر، مبل اداری هستند، به نمایش گذاشته می شوند و طراحان دکوراسیون اداری نیز با مراجعه به غرفه ها اطلاعاتشان جهت پروژه های بعدی شان را تکمیل می کنند و ایده های بسیار زیادی میگیرند.

نمایشگاه مبلمان اداری و خریداران خرد

نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن : خریداران خرد که برای مصرف شخصی شان به این نمایشگاه سر می زنند می توانند تنوع قابل ملاحظه ای از محصول مورد نظرشان را در غرفه های مختلف مشاهده کنند و قدرت انتخاب بیشتری برای خرید داشته باشند. علاوه بر اینکه هر شرکت با توجه به ذوق و سلیقه ای که دارد هر محصول را در فضایی کاربردی به نمایش گذاشته است تا خریداران بتوانند محصول مورد نظرشان در محیط را به راحتی تصور کنند و حتی برای چیدمان کالای مورد نظرشان ایده بگیرند.

بازدید کنندگان از نمایشگاه مبلمان اداری

 نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن : نمایشگاه مبلمان اداری هافکس لحظاتی خوش با تجربه ای منحصر به فرد بازدید کنندگان به ارمغان می آورد و هرساله با استقبال نسبتا خوبی از طرف بازدید کنندگان مواجه می شود. این نمایشگاه می تواند بازاری بزرگ و جایگاه تجاری برای غرفه داران ایجاد میکند و راهی برای نفوذ به بازارهای بزرگ تر باشد. البته ناگفته نماند که همانند سایر بخش های اقتصادی و سایر نمایشگاه هر چه رونق اقتصادی بیشتر باشند نمایشگاه در انجام ماموریت خود موفق تر خواهند بود و مشکلات اقتصادی می تواند بر تاثیر و کارکردنمایشگاه مبلماننیز سایه افکند. کما این که در سال های اخیر میزان فروش های عمده به شرکت ها و سازمان ها در این نمایشگاه نسبت به گذشته کاهش یافته است.

خوگر و نمایشگاه مبلمان اداری

نمایشگاه مبلمان اداری و اهداف آن : خوگر در این نمایشگاه در کنار عرضه کنندگان کالا در پلتفرم اینترنتی خود، حضوری  فعالانه داشت و از چند روز مانده به نمایشگاه با استفاده از رسانه‌هایش مخاطبان را به بازدید از این غرفه‌ها دعوت کرد. در طول نمایشگاه نیز کارکنانخوگر با استقرار در غرفه ی خوگر و نمایش محصولات تأمین‌کنندگان درسایت ، امکان دسترسی به اطلاعات و سفارش کالا از طریق خوگر از سراسر کشور، در تمام سال و در هر ساعت شبانه‌روز را به بازدید کنندگان معرفی کردند. همچنین با برگزاری مسابقه ی عکاسی در طول نمایشگاه موجب ایجاد هیجان و همراهی بازدید کنندگان نمایشگاه شد . همراهان همیشگی خوگربا حضور در غرفه و شرکت پرشور در مسابقه ما را بیش از پیش دلگرم کردند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد