کاربرد دستگاه دورکن چیست؟

0

کاربرد دستگاه دورکن چیست؟ یا انواع دستگاه دورکن چیست؟ لازم است بدانید ابزاری مهم برای برش در صنعت چوب است که کاربردهای بسیاری دارد.

آیا می دانید کاربرد دستگاه دورکن چیست

کاربرد دستگاه دورکن چیست؟ مهم ترین مزایای دستگاه دورکن چیست؟ انواع مختلف دستگاه دورکن چه می باشد؟ دستگاه دورکن چه گونه کار میکند؟ سؤالات ذکر شده مهم ترین مباحثی هستند که در مورد دستگاه دورکن برای هر فردی پیش می آید. از این رو در این مقاله می خواهیم به آشنایی با دستگاه دورکن بپردازیم.

کاربرد دستگاه دورکن چیست؟

شاید با شنیدن اسم دستگاه دور کن برای شما هم سؤال پیش بیاید که دستگاه دورکن چیست؟ توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های نجاری و صنایع چوب بری، دستگاه اره دورکن می باشد که برای مقاصد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین مزایای استفاده از دستگاه دورکن، برش سریع قطعات و اندازه ی درست آنها می باشد. مهم ترین اجزاء تشکیل دهنده ی این دستگاه عبارت اند از:

موتورها: دستگاه دورکن حداقل دو موتور داشته که یک موتور آن برای انجام عملیات برش استفاده می شود و موتور دیگر برای انجام پروژه خط زنی مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغ اره: از دیگر اجزای مهم دستگاه دورکن تیغ اره ی آن می باشد. این دستگاه دارای دو تیغه می باشد که با نام های تیغ اصلی که برای برشکاری بوده و تیغ اره خط زن که برای انجام کارهای ظریف مورد استفاده قرار می گیرد.

گونیای پشت اره: گونیای پشت اره معمولاً در بیشتر دستگاه های دورکن موجود بوده که باعث برشکاری با دقت بیشتر می‌شود.

انواع دستگاه دورکن چیست؟

دستگاه دورکن دارای نمونه های مختلفی بوده که هر فرد می‌تواند بنا به نیاز خود نوعی از آن را تهیه کند. اگر برای شما هم سؤال پیش بیاید، مهمترین انواع دستگاه دورکن چیست؟ باید بدانید که دو مدل دستی و اتوماتیک این محصول مهمترین انواع آن می باشد.

دستگاه های دورکن اتوماتیک دارای یک صفحه نمایشگر لمسی بوده که به وسیله ی آن می توان به راحتی زاویه ی برش را تعیین نموده که این امر موجب برش قطعات به شکل بسیار دقیق می شود. نمونه های بزرگ و کوچک از دستگاه دورکن در بسیاری از صنایع مربوط به چوب استفاده می شود.

از انواع دیگر دستگاه اره دورکن که برای صفحات بزرگ کاربرد دارند می توان به نوع دستگاه دورکن ریل دار، واگنی و لوکوموتیوی آن اشاره کرد. این مدل های دستگاه دورکن در طراحی صفحات چوبی بزرگ به کار رفته و کارکرد بسیار مناسب و کارآمدی دارند و همچنین از سرعت عمل بالایی نیز برخوردار می باشند.

آسان ترین روش خرید دستگاه دورکن چیست؟

با توجه به مزایا و کاربردهای دستگاه دور کن اگر شما هم به فکر خرید این دستگاه افتاده اید، احتمالاً فکر کرده اید که بهترین روش خرید دستگاه دورکن چیست؟ توجه داشته باشید که در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی این محصول آغاز شده و افراد می‌توانند به راحتی این دستگاه را از سایت های مجازی خریداری کنند.

توجه داشته باشید که می توانید از مشاورین این سایت راهنمای جامع دستگاه دور کن را کسب کرده و بفهمید که بهترین نوع دستگاه دورکن چیست؛ از طرفی خرید اینترنتی دستگاه دورکن به شما این امکان را می‌دهد که در سریع ترین زمان ممکن این وسیله را از طریق سایت های معتبر سفارش داده و پس از ۲ تا ۳ روز کاری آن را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

قیمت مناسب دستگاه دورکن در سایت های اینترنتی از دیگر دلایل شیوع این روش خرید و فروش می باشد زیرا در این روش واسطه ها و دلالان از میان برداشته شده و مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم دستگاه را از تولید کننده خریداری کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کاربرد دستگاه دورکن چیست؟

مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد