دورکن پایون

0

دورکن پایون از جمله پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع چوب به شمار می آید. افراد می توانند به صورت آنلاین اقدام به خرید دورکن پایون کنند

راهنمای خرید دورکن پایون به صورت آنلاین

دورکن پایون یکی باکیفیت ترین انواع این دستگاه می باشد که افراد می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید و تهیه آن کنند. در خرید اینترنتی این دستگاه می توانید انواع مختلف دورکن پایون و قیمت های مختلف این دستگاه را مشاهده نمایید.

دورکن پایون

دورکن یکی از ماشین آلات مهم و بسیار پرکاربرد در صنعت چوب سازی می باشد. این دستگاه با توجه به فضای مکان مورد نظر بایستی در سایزهای مناسبی تهیه و خریداری شود. در تمامی کارخانه هایی که محصولات چوبی تهیه و تولید می کنند می توان این دستگاه را مشاهده کرد. دورکن در انواع برندها و طرح های مختلف تولید می شود که افراد می توانند با توجه به انتخاب و خواست خود این دستگاه را تهیه نمایند.

دور کن پایون یکی از باکیفیت ترین و پرکارایی ترین نوع این دستگاه محسوب می شود. این دستگاه بدنه ای کوچک اما وزن بسیار سنگینی را دارا می باشد و افرادی مجرب بایستی با این دستگاه مشغول به کار باشند زیرا در اثر اندکی حواس پرتی برایشان بسیار خطر آفرین خواهد بود. این دستگاه با توجه به شرکت ساخت آن دارای ویژگی های متفاوت و خاصی می باشد که شما بایستی در هنگام خرید به تمامی آن ویژگی ها دقت داشته باشید و بعد از پسند اقدام به خرید نمایید.

خرید دورکن پایون

برای خرید دورکن پایون می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید. در خرید اینترنتی دورکن پایون می توانید لیستی از قیمت های مختلف این دستگاه را مشاهده نمایید. همچنین با کمک راهنمای خرید دورکن پایون می توانید به راحتی و آسانی در مدت زمان بسیار کمی این دستگاه را خریداری و سفارش خود را ثبت کنید. همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم این دستگاه از نظر کیفیت در رده مناسب ترین دورکن ها به شمار می آید.

با توجه به این امر در سال های اخیر خرید و فروش دورکن پایون بسیار بیشتر از دیگر مدل های دورکن شده است؛ و به دلیل کارایی و کیفیت بسیار عالی مورد پسند افرادی که با این دستگاه کار می کنند واقع شده است. همچنین در هنگام خرید این دستگاه به مدت زمان گارانتی آن نیز توجه نمایید.

انواع دورکن پایون

این مقاله در زمینه راهنمای خرید دورکن پایون برای عزیزانی که قصد خریداری این دستگاه را دارند تهیه شده است. از انواع مختلف این دستگاه نیز می توان به دورکن پایون ۳۲۰ و  پایون ۳۸۰ و  پایون ۲۲۰ اشاره کرد. مشخصات فنی انواع دستگاه های ذکر شده در قسمت پایین توضیح داده شده است.

دورکن پایون ۲۲۰: ارتفاع برش در وضعیت ۹۰ درجه ۷۵ میلی متر، وضعیت برش در وضعیت ۴۵ درجه ۵۵ میلی متر، سیستم ریل واگنی، طول ریل ۲۲۰۰ میلی متر، عرض ریل ۴۲۰ میلی متر می باشد.

سیستم ریل واگنی، عرض ریل ۴۲۰ میلی متر، طول ریل ۳۲۰۰ میلی متر، قابلیت برش در زوایای ۰-۴۵، قطر اره اصلی ۳۰۰-۳۵۰ میلی متر، قطر اره خط زن ۱۲۰ میلی متر، تنظیم زاویه تیغه ها دستی و تنظیم ارتفاع تیغ اره دستی می باشد.

قدرت موتور خط زن ۱ اسب زن، سرعت اره اصلی ۳۸۰۰-۵۲۰۰ دور در دقیقه، سرعت اره خط زن ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه، قدرت موتور اصلی ۷/۵ اسب، برق دستگاه سه فاز، قطر اره خط زن ۱۲۰ میلی متر و وزن خالص ۹۵۰ کیلوگرم می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دورکن پایون مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد