۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸

0

۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸

۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸ :تغییر و افزودن رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی هر فضایی دور از دسترس نیست. شاید یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر در دکوراسیون، عوض کردن رنگ آن مکان باشد؛ اما برای انتخاب درست رنگ‌آمیزی یک فضا باید نهایت دقت را به عمل آورد و از کارشناسان با تجربه کمک گرفت. شروین ویلیامز و کمپانی پانتون از جمله شرکت‌های معروف دنیا هستند که در انتخاب رنگ‌ سال ۲۰۱۸ نقش مهمی داشته‌اند. سال ۲۰۱۸ از معدود سال‌هایی است که در کنار رنگ سال چندین رنگ دیگر هم با استقبال زیادی مواجه شده. ما در این مطلب ۱۵ رنگ پرطرفدار سال ۲۰۱۸ را از نگاه طراحان دکوراسیون داخلی معرفی کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

۱-سبز مایل به خاکستری

یکی از رنگ‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۸ سبز مایل به خاکستری است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از این رنگ در اتاق نشیمن انتخاب خوبی است چرا که موجب آرامش می‌شود. رنگ سبز مایل به خاکستری یک رنگ ملایم و خاموشی است که به هیچ عنوان تکراری و خسته‌ کننده نمی‌شود.

۲- زرد خردلی

استفاده از رنگ زرد خردلی در هر فضایی شادی و نشاط را به همراه خود می‌آورد و یک ظاهر مدرنی به دکوراسیون داخلیهر مکانی می‌بخشد، اما باید در استفاده از آن افراط نشود و در بکار بردن آن در طراحی داخلی کمی وسواس به خرج داد. با توجه به پیش‌بینی Etsy این رنگ در سال ۲۰۱۸ بسیار کاربردی و محبوب است.

۳- رنگ بنفش

کمپانی پانتون در سال ۲۰۱۸ رنگ بنفش را رنگ منتخب سال اعلام کرد. می‌توان گفت بنفش یک رنگ بی‌نظیر، جسورانه، همه پسند زنانه و مردانه است و استفاده از این رنگ برای دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و عالی است. کمپانی پانتون رنگ بنفش را یک رنگ متفکرانه و هیجانی توصیف می‌کند.

۴-رنگ لاکی

رنگ لاکی ( قرمز تیره) ، درخشان و پر انرژی است و استفاده از این رنگ یک حس تأثیرگذاری به دکوراسیون خانه می‌دهد. اگر شما فکر می‌کنید با رنگ‌آمیزی همه اتاق، اتاق تاریک می‌شود فقط کافی است همانند تصویر،  رنگ قرمز را با رنگ سفید ترکیب کنید و جذابیت دکوراسیون خانه خود را بیشتر کنید.

۵-آبی به رنگ اقیانوس

این رنگ آبی همان‌طور که از نام آن پیدا است از اقیانوس الهام گرفته است و آرامش را  همراه خود به ارمغان می‌آورد. رنگ آبی یک رنگ مناسب برای تمام مناطق خانه است از دیوارها گرفته تا تمام وسایل تزئینی دکوراسیون خانه را می‌توانید با رنگ آبی زیبایی آنها را دو برابر کنید.

۶- صورتی

۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸ :این رنگ ترکیبی از دو رنگ سالمونی و هلویی است. ترکیب رنگ صورتی از جمله رنگ‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و می‌تواند به عنوان یک رنگ خنثی در دکوراسیون داخلی بکار برده شود. صورتی  از معدود رنگ‌هایی است که حس طبیعی را انتقال می‌دهد و همین امر جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

۷-افرا پاییزی

کمپانی پانتون نام افرا پاییزی را بر روی رنگی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید نام‌گذاری کرده است و این را رنگ را جز بهترین رنگ‌های سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است. بکار بردن این رنگ برای اتاق نشیمنی متفاوت و کابینت‌های آشپزخانه بسیار مناسب است.

۸-سبز زمردی

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید رنگ دیوار بکار برده شده در این اتاق به رنگ سبز زمردی می باشد که در ترکیب با سایر مبلمان خانه ترکیب بسیار دلنشینی ایجاد کرده . سبز زمردی جز رنگ‌های کامل است و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

۹- آبی فیروزه ای

 

رنگ‌هایی از خانواده طیف رنگی آبی فیروزه‌ای، بسیار مناسب برای اتاق نشیمن و اتاق‌خواب‌ها هستند. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید استفاده از رنگ آبی فیروزه‌ای در مبلمان، کوسن ها و پرده بکار برده شده است و همچنین طراح با اضافه کردن اکسسوری هایی با این رنگ توانسته ترکیب زیبایی از چند رنگ شامل رنگ فیروزه ای ایجاد نماید.

۱۰- رنگ مشکی

یک باور غلط استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون خانه این است که بکار بردن از این رنگ، فضای خانه را به یک غار تاریک تبدیل می‌کند، در صورتی که استفاده از رنگ مشکی بر روی دیوار همراه با رنگ هایی نظیر سفید یا طلایی به دکوراسیون فضای داخلی هویت می‌بخشد و آن فضا را فوق‌العاده زیبا می‌کند. مشکی از رنگ‌هایی است که استفاده از آن جسارت زیادی می‌خواهد.

۱۱- سفید سنگی

اکثر اوقات افراد زیادی در استفاده از رنگ سفید خالص تردید دارند چرا که می‌گویند رنگ سفید رنگی کاملاً سنگین و مخصوص بیمارستان است؛ اما اگر هوشمندانه از رنگ سفید استفاده کنید حالت دعوت کنندگی به فضا را بیشتر می‌کند و همچنین با بکار بردن رنگ سفید در دکوراسیون داخلی انعکاس نور را در فضای خانه خود بیشتر می‌کنید.

۱۲- رنگ زیتونی

اگر دکوراسیون خانه شما به سبک سنتی است استفاده از رنگ زیتونی یک انتخاب مناسبی برای خانه شما است. شاید در نگاه اول این رنگ زیادی تیره باشد اما همان‌طور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید استفاده از رنگ زیتونی در کنار محصولات چوبی یک ترکیب زیبا و جذابی را به وجود آورده است.

۱۳-رنگ زرد

۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸ : استفاده از رنگ‌های زرد در دکوراسیون داخلی این روزها بسیار مد شده است. اگر استفاده از رنگ زرد را برای دیوارهای خانه خود بسیار جسورانه می‌بینید و جرات استفاده از آن را ندارید می‌توانید از این رنگ در وسایل تزئینی و مبلمان‌های خانه خود استفاده کنید.

۱۴- آبی- خاکستری به رنگ غروب

شاید در دید اول استفاده از این رنگ آبی- خاکستری در دکوراسیون داخلی دل را بزند و تماشاگر خوشش نیاید اما بکار بردن این رنگ بر روی کمدها و دیوارها زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی می‌دهد، اما باید به این نکته توجه شود که در استفاده از این رنگ افراط نشود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون خانه باعث می‌شود که صاحب‌خانه احساس کند در ساحل زندگی می‌کند.

۱۵-رنگ بژ

۱۵ رنگ پر طرفدار سال ۲۰۱۸ : آخرین ترکیب رنگی در چرخش رنگ سفید کلاسیک رنگ بژ است. این رنگ یکی از رنگ‌های خنثایی  است که آرامشی بسیاری به فضا می‌دهد. استفاده از این رنگ در کل اتاق از جمله دیوارها، سقف و حتی شومینه مناسب است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد