۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری

0

۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری

۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری : امروزه کاغذ دیواری‌ها به دلیل تنوع در رنگ، طرح و جنس بهترین انتخاب برای ایجاد تغییر و جذابیت بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه‌ها هستند. معمولاً بعد از استفاده از کاغذ دیواری‌ها در دکوراسیون داخلی، تکه‌ها و رول‌هایی از این تزئین کننده‌های زیبا، باقی می‌ماند که بدون استفاده هستند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای دور ریختن باقیمانده ی کاغذ دیواری، با به کار بردن کمی خلاقیت و نوآوری، از آنها استفاده ی دیگری کنید.

در این مطلب ۱۰ ایده خلاقانه برای استفاده از تکه‌های باقی‌مانده کاغذدیواری‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم، با ما همراه باشید.

۱-استفاده از کاغذ دیواری بر روی درب ها، کمدها و کشوها

اگر برخی از وسایل شما یا احیانا دربهای کمد رنگ و روی کهنگی به خود گرفته با استفاده از کاغذ دیواری بر روی آن می توانید کاملا حس و حال آن بخش و خانه را عوض کنید.

شما می‌توانید طرح و رنگ کاغذدیواری مورد استفاده ی خود را با سایر اجزای اتاق هماهنگ کنید تا یک ترکیب زیبا در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرده باشید. با استفاده از این ایده ساده و کم هزینه، زیبایی دکوراسیون خانه خود را دوچندان کنید.

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی

۲-ساخت قاب‌های چند تکه بر روی دیوار با کمک کاغذ دیواری‌ها

دیوارها یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی خانه‌ها هستند. از ایده‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید دکوراسیون خانه خود را متفاوت کنید، تزئین دیوارها است.

تنها کافی است شما با کمک تکه‌های باقی‌مانده از کاغذدیواری یک قاب بسیار زیبای چند تکه بسازید و ظاهر متفاوتی به دیوار خانه خود ببخشید. این ایده‌ خلاقانه یک پیشنهاد ارزان، آسان و زیبا برای تزئین اتاق نشیمن شما است.۵۵۵

۳-نوآوری و خلاقیت در راه‌پله با کمک کاغذدیواری

۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری : معمولا راه‌پله‌ها در طراحی و دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای از جمله مواردی هستند که توجهی به آنها نمی‌شود و اغلب بدون هیچ تزئینی باقی می مانند؛ اما ما در اینجا به شما یک راه حل اقتصادی و منحصر به فردی را معرفی می‌کنیم که با کمک آن، راه‌پله‌های خانه خود را بازسازی کنید.

کافی است شما تکه های کاغذ دیواری را به دیوار راه پله ها بچسبانید و فضای این منطقه از خانه را متفاوت کنید و با هر رفت و آمدی از این قسمت نیز لذت ببرید.

۴-چسباندن کاغذ دیواری بر روی اشیای قدیمی

استفاده از کاغذ دیواری به عنوان پوششی برای وسایل کهنه و قدیمی، از جمله راه های خلاقانه ی بهره گیری از کاغذ دیواری های اضافه است.

با استفاده از تکه‌های کاغذدیواریو مقداری چسب، به رادیوهای قدیمی و رنگ و رو رفته خانه‌تان، حال و هوای جدیدی دهید. به همین راحتی ظاهری متفاوت و زیبایی از رادیو قدیمی خود خواهید داشت که از داشتن آن لذت می‌برید.

۵-ساخت حلقه‌های گل با استفاده از کاغذ دیواری

نصب حلقه‌های گل بر روی درب‌های خانه بهترین انتخاب برای خوش آمد گویی به مهمانان خانه شما است.

شما می‌توانید برای درست کردن این حلقه‌های زیبا با کمی خلاقیت از تکه‌های کاغذ دیواری گل‌دار استفاده کنید.

برای این کار کافی است گل‌های کاغذ دیواری را جدا کرده و بر روی حلقه‌ای نصب کنید و در لابه‌لای آنها از برگ‌های طبیعی استفاده کنید. با این ایده بسیار زیبا و بدون هیچ هزینه‌ ی زیادی درب‌های خانه خود را زیبا کنید.

۶-زیبا کردن یک سینی قدیمی با کاغذدیواری

۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری : سینی‌های قدیمی خود را دور نیندازید چرا که می توانید با استفاده از کاغذهای دیواری، این سینی های قدیمی را زیبا کنید. سینی‌های قدیمی چوبی و یا فلزی خود را در کمتر از ۵ دقیقه با استفاده از چسباندن کاغذ دیواری های ضد آب بر روی آنها زیباتر کنید؛ آماده پذیرایی از مهمان خود شوید و آنها را با هنر خود متعجب کنید.

۷-استفاده از کاغذ دیواری در تزئین آباژورها

آباژورها با جذابیتی که دارند دکوراسیون خانه شما را زیباتر می‌کنند؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی، ممکن است طرح روی آباژور برای شما خسته کننده و تکراری شود.

شما می‌توانید با سلیقه و خلاقیت خود، با چسباندن کاغذ دیواری روی آنها، متناسب با دکوراسیون خانه آباژورهایی متفاوت ایجاد کنید و ظاهری جدید و زیبا به آنها ببخشید و شب هنگایم با روشن کردن لامپ، از جلوه ی آن لذت بیشتری ببرید.

۸-ساخت دیواری برای عکاسی با استفاده از کاغذ دیواری

جالب است بدانید که کاغذ دیواری‌ها می‌توانند برای ساخت یک دیوار برای عکاسی به ما کمک کنند.

ساخت دیواری برای عکاسی به کمک باقی‌مانده‌های تکه‌های کاغذ دیواری خیلی جذاب است. شما می‌توانید با ساخت این دیوار با هزینه خیلی کم خاطرات خود را در کنار این دیوار به ثبت برسانید و جلوه هایی زیبا به عکس های خود ببخشید.

۹-تغییر در گلدان‌های قدیمی با کمک هنر دکوپاژ و کاغذ دیواری

با استفاده از هنر دکوپاژ و کاغذ دیواری به گلدان‌ های قدیمی خود ظاهری زیبا دهید. دکوپاژ تکنیکی است که بر روی وسایل قدیمی اجرا می‌شود و تغیر منحصربه‌فردی به وجود می‌آورد.

برای این کار کافی است چند تکه از کاغذ دیواری را برش زنید و بر روی گلدان‌های خود بچسبانید. سپس به کمک اسپری تثبیت کننده، آن تکه‌ها را فیکس کنید و صبر کنید تا خشک شوند. با زیباتر کردن گلدان‌های قدیمی خود پاسیو و فضای خانه خود را زیباتر می کنید و با نگاه کردن به گیاهان  از آنها لذت خواهید برد.

۱۰- جعبه هایی با پوشش کاغذ دیواری

۱۰ استفاده‌ی خلاقانه از کاغذ دیواری : همیشه در دور و بر شما پر از جعبه هایی است که از نظر استحکام برای استفاده به عنوان فضای ذخیره سازی خیلی مناسب هستند اما متاسفانه ظاهر این جعبه ها ممکن است زیبا نباشد یا به واسطه آرمی که دارد استفاده از آن چندان باب میلتان نباشد. به راحتی می توانید با استفاده از کاغذ دیواری این جعبه ها را تزئین کنید و به منظور هدیه دادن یا استفاده در کمد و کتابخانه و روی دراور استفاده کنید.

در این مطلب ایده‌های خلاقانه و متفاوتی را با استفاده از کاغذدیواری مشاهده کردید، امیدواریم با الگوبرداری از این ایده‌های زیبا و کم‌هزینه، بتوانید دکوراسیون خانه خود را متفاوت و زیبا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد