تصاویری شگفت انگیز از بزرگترین فستیوال برف و یخ در چین

0

تصاویری شگفت انگیز از بزرگترین فستیوال برف و یخ در چین

تصاویری شگفت انگیز از بزرگترین فستیوال برف و یخ در چین : هر ساله با شروع فصل سرمافستیوال های مختلفی از یخ و برف در کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود. امسال نیز جشنواره ی بزرگی در شهر «هاربین»، مرکز استان هیلونگ جیانگ، در چین برگزار شد که در آن ۱۶ تیم هنرمند از ۶ کشور جهان حاضر بودند. به تازگی خبرگزاری «شین هوا» تصاویر زیبایی از این جشنواره را منتشر کرده است که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

شهر هاربین در شمال شرقی کشور چین قرار گرفته است و مهم‌ترین شهر این منطقه محسوب می‌شود. این شهر با داشتن دنیایی فانتزی یخی و برفی به وسعت ۸۰۰ هزار مترمربع، لقب بزرگ‌ترین شهر برفی و یخی دنیا را به خود اختصاص داده است.

تصاویری شگفت انگیز از بزرگترین فستیوال برف و یخ در چین :  این شهر زیبا و منحصر به فرد، به کمک ۱۸۰ هزار متر مکعب یخ و ۱۵۰ هزار مترمکعب برف ساخته شده است. هر ساله حدود صد ایده پرداز و هنرمند یخ تراش قبل از شروع جشنواره، اشکال گوناگونی را به وسیله‌ی یخ و برف طراحی می‌کنند.

با سفر به این شهر زیبا  شما شاهد بیش از ۲۰۰۰ منظره‌ی زیبای برف و یخ شامل انواع سازه‌های یخی و برفی خواهید بود. می‌توانید در این شهر با برف و یخ بازی کنید و از تماشای مجسمه‌های یخی و برفی در آن لذت ببرید.

تصاویری شگفت انگیز از بزرگترین فستیوال برف و یخ در چین :  این فستیوال برای اولین بار در ژانویه سال ۱۹۶۳ برگزار شد. در سال ۲۰۰۱ با تلفیق آن با جشنواره اسکی گسترده‌تر شد و بعد از آن هر ساله برگزار می‌شود.

نورپردازی‌های زیبا و معماری‌های یخی منحصربه‌فرد این شهر موجب شده است که حجم بازدید از این محوطه در شب چندین برابر افزایش یابد. جالب است بدانید که هر ساله هزاران گردشگر تنها برای دیدن این رخداد به هاربین سفر می‌کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد