چیدمان منزل در اتاق خواب کودک

0

چیدمان منزل در اتاق خواب کودک

چیدمان منزل در اتاق خواب کودک : افراد بیشترین وقت خود استراحت خود را در اتاق خواب سپری می کنند و به همین دلیل نحوه ی طراحی و چیدمان در این فضای منزل بسیار مهم است .

ذرادندن این وقا از سمت دختر خانم ها بسیار بیشتر است  و می توان گفت که بخش اعظمی از اوقات آن ها در اتاق هایشان سپری می شود .

بر این اساس بر این شده ایم که نحوه ی چیدمان و طراحی اتاقی را با رنگ صورتی برای کودکان در طی مقاله توضیح دهیم ؛ تا بتوانیم با ایده هایی این محل مهم را پر از حس شادابی و آرامش کنیم .

ایده های چیدمان اتاق با رنگ صورتی :

  1. نقاشی دیواری : یکی از راه کارهای مناسب این است که بتوانیم فضایی را برای نقاشی کشیدن بر روی دیوار ها در نظر داشته باشیم . کشیدن طرح هایی از گل و پرنده با ترکیب رنگ صورتی و بنفش می تواند دید جذابی را ایجاد نماید.
  2. ترکیب رنگ سفید و صورتی در چیدمان : شما می توانید از وسیله هایی با پس زمینه ی سفید و رنگ غالب صورتی برای خریدن و چیدن وسیله هایی مانند فرش و روتختی – میز تحریر استفاده کرده و افزون بر ایجاد جذابیت ؛ فضایی فرح بخش را در اتاق ایجاد کنید .
  3. استفاده از رنگ بنفش در کنار صورتی : استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر می تواند ؛ فضایی خاص را ایجاد کند که ضمن آرامش دادن به محیط ؛ جذابیت دید را در ببینده نیز برانگیزد .
  4. استفاده از وسیله های درخشنده : شما می توانید در میان تمامی وسایل ، اقلام کمی از آن ها را مانند کوسن و یا مبل کوچک اتاق را از پار چه هایی که براث هستند انتخاب نمایید و یا با ایجاد نمادهایی مانند تاج و … بر روی دیوار و سقف ها ؛ زیبایی تحسین برانگیزی را به وجود آورید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد