نکاتی در چیدمان منزل

0

نکاتی در چیدمان منزل

نکاتی در چیدمان منزل : همه ی ما به این که فضایی شاداب و آرامش بخش یرای زندگی داشته یباشیم ، نیازمندیم . شاید در اطرافطان دیده باشید که افرادی با حداقل هزینه و فضاهایی که در اختیار دارند ، دیزاین منزلشان را به گونه ای تعریف می کنند که جذابت داشته باشد .

در طی این مقاله چند راه اثر گذار در جهت چیدمان بهینه و جذاب منزل را برای شما عنوان می نماییم .

نکات کلیدی چیدمان منزل :

استفاده از راهنما برای چیدن : فرد متخصص در این راه می تواد بر اساس تجربیه و دانشی که دارد ، شما را برای چیدمانی بهتر یاری برساند .

ایجاد هماهنگی میان وسیله ها : به این معنا که نمیتوان از چیدن قفسه ی کتاب و صندلی کوچک و یا یک لوستر بزرگ در اتاق ، نتیجه ی مطلوبی گرفت .

تغییر وسایل : حتی الامکان سعی کنید که وسایلتان با یکدیگر هماهنگ باشد و در غیر این صورت از آن ها در فضاهای بزرگ و متراژ های گسترده تر استفاده نمایید .

استفاده از لامپ : سعی کنید که در طراحی کابینت ها از لامپ هایی با نورهای مختلف استفاده نمایید و از این طریق نوجه دید را به آن محل جلب نمایید .

رعایت مقیاس در چجیدن وسیله ها : خریدن وسایلی که در مغازه ها جلبی توجه می کند ؛ لزوما نمی تواند برای منزل شما نیز چنین باشد . چرا که ممکناست مثلا نسبت به فضای در اختیار شما ؛ بسیار کوچکتر و یا بزرگ تر باشد .

وسایل اضافی را حذف کنید : ضرورتی ندارد که تمام فضایتان را پر از وسیله کنید . بلکه چیدن تنها چند قلم وسیله ی با کیفیت مناسب با فضای کاری تان ، جلب توجه بیشتری را ایجاد می نماید .

تنظیم فرش با وسیله ها : بهترین راه این است که میزان پایه های جاویی مبل را بر روی فرش ها قرار دهید و در اتاق خواب نیز فرش کامل پهن نمایید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد