صندلی آرایشگاهی کوپ

0

صندلی آرایشگاهی کوپ

صندلی آرایشگاهی کوپ : صندلی های آرایشگاهی دارای طرح و انواع گوناگونی هستند. یکی از انواع صندلی های آرایشگاهی، صندلی های کوپ هستند که خود آن ها نیز در مدل های گوناگونی در بازار ها یافت می شوند. استفاده از صندلی های کوپ در آرایشگاه ها اصولا برای کوتاهی مو مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه طرح های یک صندلی کوپ آورده شده است.

انواع صندلی های کوپ آرایشگاهی

  • صندلی کوپ کاسه ای : این نوع صندلی ها دارای شکل دایره ای هستند. پایه ی صندلی های کوپ فلزی بوده و به دو صورت چرخدار و بدون چرخ وجود دارند. بعضی از صندلی های کوپ کاسه ای دارای جک بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.
  • صندلی های کوپ مربعی: نوع دیگری از صندلی های کوپ به شکل مربع و مبلی می باشد. این صندلی ها دارای دسته های مربعی هستند و بیشتر آن ها فاقد چرخ هستند. صندلی های کوپ مربعی شامل جک پدالی برای تنظیم ارتفاع می باشند.
  • صندلی کوپ مربعی با جک دستی: صندلی های کوپ مربعی با جک دستی همانند طرح های دیگر هستند. اصولا یا به صورت گرد و یا به صورت مربعی بوده و به جای جک پدالی دارای جک دستی برای تنظیم ارتفاع هستند.

صندلی بند و ابروی جکی

این صندلی ها نوع دیگر از صندلی های آرایشگاهی هستند که برای اصلاح صورت و ابرو ها به کار برده می شوند. صندلی های آرایشگاهی جکی برای اصلاح بند و ابرو سه تیکه هستند. قسمت بالایی این صندلی ها شامل یک تکیه گاه برای سر هستند. قسمت دوم آن ها تکیه گاه پشتی بوده و قسمت سوم آن ها شامل تکیه گاه پا به همراه محلی برای قرار گیری پا می باشد. جنس آن ها نیز از نوع چرمی است و دارای دسته های چرمی هستند. با استفاده از جک های تعبیه شده در این صندلی ها می توان ارتفاع صندلی را تنظیم نموده و آن را به جهات مختلف هدایت نمود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد