سرشور نشسته

0

سرشور نشسته

سرشور نشسته : سرشور به صندلی آرایشگاهی گفته می شود که پس از رنگ مو و یا کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته و سر در داخل آن شسته می شود. سرشور های آرایشگاهی دارای انواع گوناگونی هستند و یکی از لوازم اصلی آرایشگاه های مردانه و زنانه به حساب می آیند. یکی از انواع سرشور های آرایشگاهی سرشور های نشسته است. در ادامه در مورد این سرشور توضیحات بیشتری خواهیم داد.

سرشور نشسته

سرشور های نشسته دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. از این ویژگی ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • این سرشور ها دارای سینک ثابت خارجی هستند.
  • شیر آلات سرشور های نشسته از جنس کروم می باشد.
  • بدنه ی بیشتر سرشور های نشسته فلزی و با رنگ الکترواستاتیک می باشد.
  • رویه ی قسمت نشیمنگاه آن ها به صورت فوم فشرده ی سرد و از جنس چرم است.

همان طور که در قسمت بالا گفته شد جنس این نوع سرشور ها اصولا از جنس فلز می باشد. پوشش خارجی آن ها از الکترواستاتیک تشکیل شده است. سینکی که محل قرار گیری سر در این نوع سرشور است به صورت ثابت و فاقد تحرک می باشد.

بهترین نوع سرشور های نشسته اصولا از شیر آلاتی با جنس استیل و کروم تشکیل شده اند.کاسه ی این نوع سرشور ها معمولا طوری طراحی شده اند که آب از آن ها سرازیر نشده و در داخل کاسه باقی می مانند. همچنین دارای دسته هایی هستند که در هنگام شست و شوی سر فرد می تواند از آن ها برای قرار گیری و تکیه گاه دست ها استفاده نماید. علاوه بر این در قسمت پایین کاسه درست در محلی سر در آن قرار می گیرد لایه ی بالشتی چرمی به عنوان تکیه گاه سر به منظور عدم ناراحتی مشتری تعبیه شده است. در قسمت پایین بیشتر این سرشور ها قسمتی نیز برای تکیه گاه پا قرار می گیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد