لیست قیمت تشک

0

لیست قیمت تشک :

لیست قیمت تشک :  به هنگام خرید انواع تشک با سوالات و ابهاماتی مواجه هستیم , در اینجا سعی شده به تمامی سوالات شما در خصوص قیمت , نوع , راحتی و طول عمر تشک ها پاسخ بدهیم .

کدام تشک ها قیمت مناسب تری دارند ؟

اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید که قیمت تشک ها با هم متفاوت است , موارد زیادی در تعیین قیمت تاثیر گذار است من جمله : برند تولید کننده تشک , نوع و اندازه خوشخواب و ..

مهم ترین مقوله تاثید گذار در قیمت تشک نوع آن است , تشک ها بنا به نیاز افراد در انواع مختلفی ساخته می شوند .

لیست قیمت تشک

انواع تشک

  • تشک های فنری

یکی از انواع تشک های موجود در بازار است که ساختار نرم تری دارند و مناسب برای افرادی هستند که سفتی متعادل تشک را ترجیح می دهند , قیمت این نوع تشک ها به نسبت سایرین مناسب تر و کیفیت و طول عمر خوبی هم دارند .

  • تشک های اسفنجی

تشک های اسفنجی سطحی سفت تر از تشک های فنری دارند , عمده توصیه پزشکان استفاده از این نوع تشک هاست چرا که دردهای کمر و کوفتگی های بدن را رفع می نماید . قیمت این نوع تشک های طبی بالاتر است اما در مقابل کیفیت بسیار خوب و دوام بالایی دارند .

  • تشک های فوم

این نوع تشک ها بر اساس جدیترین تکنولوژی تولید تشک ساخته می شود , به هنگام قرار گیری روی سطح این نوع تشک ها مشاهده می شود که تشک حالت بدن شما را به خود می گیرد . این تشک ها گرانتر از سایر مدل های قبلی است .

لیست قیمت تشک

کدام تشک ها راحتی خواب بیش تری دارند ؟

تشک های راحت خیلی نرم و یا خیلی سفت نیستند , هر تشک بنا به نوع بدن شخص می تواند مناسب و راحت باشد . پزشکان عمدتا تشک های طبی سفت تر را توصیه می کنند که گفته می شود برای بهبود مشکلاتی چون کمردرد موثر است البته که افراد با خوابیدن روی تشک های متفاوت احساس رضایت می کردند که نشان از عدم قطعیت این نظریه است .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد