خرید انواع تشک

0

خرید انواع تشک

خرید انواع تشک : با وجود انواع مختلفی از تشک ها انتخاب تشکی مناسب و با کیفیت سخت شده است , اطلاعات کافی در این زمینه می تواند کمک کننده باشد .

تشک را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز تهیه فرمایید , البته قبل از آن می توانید تمامی سوالات خود را از فروشنده بپرسید و با اطلاعاتی جامع دست به خرید بزنید . فروشگاه های معتبر با گارانتی اجناس و کالای خود شما را در انتخابتان مطمئن تر می کنند , اما اگر کالای خود را از شرکت های تازه تاسیس شده و بی نام و نشان تهیه کردید انتظار کیفیت بالایی را نداشته باشید چرا که بعضی از این شرکت ها اقدام به صدور گارانتی های فاقد اعتبار می نمایند .

خرید انواع تشک

از آنجایی که این نوع تشک ها نسبت به تشک های سنتی گران قیمت تر هستند پس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید , با چند راهکار ساده می توانید عمر این لوازم کاربردی را افزایش دهید :

افزایش دوام تشک

  1. برای تشک خریداری شده کاور و محافظی تهیه کنید , کاور های ضد آب مانع از نفوذ مایعات در آن می گردد و از لک شدن تشک جلوگیری می کنند . کاور ها را می توانید هر چند وقت یکبار بشویید و گرد و غبارهای آن را تمیز کنید .
  2. تشک را هر از چند گاهی جارو کنید به این ترتیب پوست های مرده روی آن و آلودگی های سطح تشک پاک می شود .
  3. تشک را هر چند وقت یکبار سروته کنید و به صورت مدام از یک طرف آن استفاده نکنید .
  4. جنس فنری تشک موجب می شود که کودکان با پریدن روی آن بازی کنند , مانع این کار شوید زیرا هم تشک دچار ایراد می شود و هم ممکن است خود کودک آسیب ببیند .
  5. مراقب باشید سطح تشک دچار پارگی نشود زیرا این پارگی سبب بیرون زدن فنرها و فوم های تشک می گردد .
  6. و در پایان هم سعی کنید تشکی متناسب با وزن و قد خود خریداری نمایید . در ضمن تشک حتما باید سایز تخت خواب باشد , این کار مانع از ساییدگی محافظ تشک می گردد .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد