۶ نکته مهم قبل از بازسازی خانه

0

شکی نیست که تصمیم برای بهسازی یا بازسازی خانه قدیمی با تخمین هزینه ها ناشی از تمایل ما به تغییر و نوسازی است که به طور مثبتی بر سبک زندگی روزمره ما منعکس می شود. بنابراین ما پروژه را با جستجوی تیم کاری یا پیمانکار ساختمانی شروع می کنیم که بر کار خود مسلط باشد و آن را در مدت کوتاهی به انجام برساند.

در طول مراحل بازسازی، تغییرات تکرار می شود، بنابراین سعی می کنیم از شر برخی از مبلمان قدیمی خلاص شویم و دکوراسیون داخلی را به گونه ای طراحی کنیم که با رنگ و سبک مدرن دکوراسیون منزل منطبق باشد که در ابتدا علاوه بر تاخیر در تکمیل کار منجر به افزایش بودجه می شود.بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل که بسیاری از افراد هنگام بازسازی خانه به آن دچار می شوند، نکاتی را در هنگام بازسازی و بهسازی خانه در این مقاله دکوکده به شما ارائه می دهیم.

بازسازی خانه
بازسازی خانه
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر پذیرایی

نکات مهم قبل از بهسازی و بازسازی خانه:

۱- تعیین بودجه اختصاصی برای بازسازی منزل:

باید به میزانی که از بودجه و هزینه های بازسازی منزل متحمل می شود و توان مالی صاحب خانه فکر کرد و برای تعیین میزان هزینه های مورد انتظار از متخصصان مشاوره گرفت. که امکان اصلاح طرح های نوسازی را مطابق با بودجه فراهم می کند، و مطلوب است که راه حل های جایگزین ایجاد شود تا اطمینان حاصل شود که درآمد خانواده در کوتاه مدت یا بلندمدت به عنوان منبع درآمد اضافی تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

هزینه بازسازی خانه
هزینه بازسازی خانه را تخمین بزنید

۲- برای طراحی الهام بگیرید:

بازسازی خانه
برای طراحی داخلی در سایت های مختلف چرخی بزنید و از آنها الهام بگیرید

فرآیند انتخاب طرح مناسب برای بازسازی منزل نیاز به تحقیق خوب و دقیق دارد.برای مشاهده طرح های مدرن می توان از نشریات یا وب سایت های آماده استفاده کرد. همچنین می توان با یک طراح برای ساخت انواع طرح های داخلی با توضیحات کامل مشورت کرد. الزامات تقسیم اتاق و بحث در مورد آن، و نمایش آن در یک تصویر سه بعدی برای ارائه یک چشم انداز. همچنین می توانید از سایت های شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، پینترست برای الهام گرفتن استفاده کنید.

۳- پیمانکار ساختمانی مناسب برای بازسازی خانه خود را بررسی کنید:

ما فقط در مورد بررسی سریع بررسی ها یا مراجع آنلاین صحبت نمی کنیم، حتی اگر آنها مفید باشند. شما باید یک معاینه جامع انجام دهید و موارد زیر را کسب کنید: (مجوز پیمانکاری، گواهی بیمه مسئولیت عمومی، شماره بیمه نامه و گواهی). به یاد داشته باشید، شما زمان زیادی را با پیمانکار سپری خواهید کرد، پس برای بررسی کارهای قبلی آنها وقت بگذارید.

۴- از یک قرارداد بازسازی خانه فشرده اطمینان حاصل کنید:

قرارداد شما با پیمانکار باید مشخص باشد و شامل یک برنامه پرداخت باشد (مطمئن شوید که پرداخت نهایی هرگز انجام نمی شود تا زمانی که ۱۰۰٪ راضی باشید)، برنامه زمانبندی، جریمه های احتمالی برای فازهای از دست رفته که انجام نشده اند. “الزام به یک توافق نامه کتبی دقیق با بندهای حمایتی مصرف کننده مطمئناً پیمانکاری را که زبان مبهم و جزئیات کمی را ترجیح می دهد – همان چیزی که شانس صاحب خانه را برای بازسازی بدون مشکل از بین می برد، منصرف می کند.”

بازسازی خانه

۵- انتخاب راه حل های هوشمند و پایدار:

با توسعه فناوری هوشمند، راه حل های سازگار با محیط زیست پایدار نیازها و نیازها را برآورده می کند تا با استانداردهای مدرن مانند نصب پنل های خورشیدی علاوه بر نصب سیستم تهویه مطبوع مرکزی، زندگی بهتری را فراهم کند.

بازسازی خانه

۶- اندازه گیری خانه و اندازه مبلمان:

بازسازی خانه
بازسازی خانه

هنگام خرید مبلمان خانه جدید، تعیین اندازه خانه و مکان قرار دادن آنها باید توجه زیادی داشته باشید. تا اطمینان حاصل کنید که مبلمان متناسب با اندازه خانه است و در هنگام چیدمان دکوراسیون منزل با مشکلی مواجه نشوید. این قانون نه تنها هنگام خرید مبلمان خانه جدید اعمال می شود، بلکه هنگام تنظیم مجدد دکوراسیون خانه، باید اندازه هر قطعه را در نظر داشته باشید.

خطاهای رایج در فرآیند ترمیم و بازسازی خانه و نکاتی برای جلوگیری از آنها:

فرآیند تنظیم دکور یا انجام تعمیرات و بازسازی خانه فرآیندی خسته کننده و دشوار است، بنابراین مرتکب اشتباهات سخت و پرهزینه آسان است. اینها چهار مورد از رایج ترین اشتباهات نوسازی به همراه نکاتی در مورد نحوه رفع آنها هستند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چه کارهایی می توانید انجام دهید تا بازسازی خود را ایمن و سالم نگه دارید.

۱- سر و کار داشتن با خیلی چیزها در یک زمان:

بازسازی خانه

این رایج ترین مورد در بین صاحب خانه هایی است که می خواهند دکور خود را بازسازی یا اصلاح کنند. وقتی شروع می شود، ایده ها و طرح های جدید زیادی ظاهر می شود و به جای اینکه پروژه به یک ایده خاص تبدیل شود، تبدیل به یک ایده خاص می شود. گروهی از ایده ها و طرح ها، و به جای آن که منجر به رضایت از کار شود، منجر به ناامیدی و این احساس می شود که خانه یک آشفتگی بی پایان است. به جای تلاش برای انجام چندین پروژه بازسازی خانه به طور همزمان، بهتر است روی یکی در یک زمان تمرکز کنید. حقیقت این است که بازسازی استرس زا است، بنابراین تمرکز تمام انرژی خود روی یک منطقه خانه شما را تمیز و بودجه شما را دست نخورده نگه می دارد.

۲- شروع به انجام بازسازی توسط خودتان – بدون تجربه:

بازسازی خانه
بازسازی خانه

فرآیند بازسازی و اصلاح دکور فرآیندی پرهزینه است و برای کاهش هزینه بهتر است در صورتی که فقط مهارت های لازم را دارید و در صورت داشتن مهارت های لازم این کار را خودتان انجام دهید. دانش و تجربه برای انجام ترمیم و اصلاح دکور، اما اگر عمدتاً بر روی حدس و گمان کار می کنید، ممکن است به پایان برسد. وقتی نوبت به مشکلات اساسی می رسد، بهتر است با یک شرکت یا تکنسین ها و پیمانکاران قرارداد ببندید.

۳- انتخاب کمترین و ارزانترین ها در بازسازی خانه:

بازسازی خانه
بازسازی خانه

ممکن است وسوسه انگیز باشد که با پایین ترین قیمت ها سعی کنید مقداری پول پس انداز کنید. با این حال، هزینه کم معمولاً به دلایلی کم است، شاید مشخصات پایین تر، کیفیت پایین تر، یا بدون برخی خدمات مهم که ارزش هزینه اضافی را دارند. در مورد تخمینی که باید انتخاب کنید، ابتدا هر پیشنهاد قیمتی تا حدودی مشابه را جستجو کنید، اقلام پیشنهادی قیمت را مقایسه کنید و از بین آنها بهترین یا متوسط ​​را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای یافتن دو فروشگاه دیگر تحقیق بیشتری انجام دهید.

۴- انتظار نداشته باشید که در حین بازسازی خانه یا اصلاح دکور مشکلاتی ایجاد شود:

ترمیم و اصلاح دکور به ندرت طبق برنامه انجام می شود و ممکن است در میانه پروژه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قبل از شروع فرآیند بازسازی، مطمئن شوید که برای اتفاقات غیرمنتظره آماده شده اید. این را می توان با تنظیم یک مقدار ذخیره از قبل برای این مشکلات و تعیین زمان اضافی به برنامه از ابتدا انجام داد. عاقلانه است که ۱۰٪ تا ۱۵٪ را به عنوان هزینه های غیر منتظره در نظر بگیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد