انواع لوستر طرح ایتالیایی را با توجه به این نکات بخرید

0

انواع لوستر طرح ایتالیایی را با توجه به این نکات بخرید : اگر به دنبال چیدمان و دکوراسیون مناسب برای منزل خود هستید، احتمالا نام دکوراسیون طرح ایتالیایی را شنیده اید. این سبک از دکوراسیون در میان فروشندگان و مشتریان به عنوان طرحی لاکچری و زیبا مشهور است. در سبک چیدمان ایتالیایی از مبلمان، لوازم و البته لوسترهای ظریف و زیبا استفاده می‌ شود. به همین خاطر وسایل نورپردازی شیکی در بازار موجود هستند که با نام انواع لوستر طرح ایتالیایی به فروش می ‌رسند.

انواع لوستر طرح ایتالیایی را با توجه به این نکات بخرید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با وجود اینکه این سبک از لوسترهای شیک و زیبا در دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارند؛ اما طراحی‌ های آن کلیشه ‌ای و تکراری نیستند. در نتیجه تشخیص اصالت آن نیاز به آگاهی دارد. با توجه به این مسئله، لازم است که برای بهترین انتخاب در این زمینه به موارد زیر توجه کنید.

چگونه در انتخاب انواع لوستر طرح ایتالیایی موفق عمل کنید؟

کشور ایتالیا به‌ عنوان نمادی جهت تجمل و اشرافیت به شمار می ‌رود. به این خاطر که از دوران باستان سلطنت پادشاهان زیادی را به خود دیده ‌است. بازخورد این مسئله در ساخت و تولید لوازم و ابزارآلات مختلف ساخت این کشور دیده می ‌شود.

لوسترهایی با طرح ایتالیایی در دسته کلاسیک قرار می ‌گیرند. بنابراین ویژگی ‌های لوسترهای کلاسیک را دارند. این خصوصیات شامل اندازه و ابعاد نسبتا بزرگ و طراحی به صورت شاخه ‌ای و استفاده از فلزات مختلف و کریستال جهت تزیین می ‌شود. این گونه از لوازم انتخاب ‌های مناسبی برای استفاده در فضاهای کلاسیک یا حتی قدیمی به شمار می ‌روند و در محیط حالتی سلطنتی و مجلل را به وجود می ‌آورند. برخی از طرح ‌های این مدل همچون مورانو، دوگل بیش از سایرین شناخته شده ‌است.

در انتخاب این سبک از لوسترها به موارد زیر توجه کنید.

بدنه اصلی

ظاهر لوازم ایتالیایی معمولا بسیار مجلل و شیک است و به همین خاطر از سایر مدل ‌ها متمایز می ‌شوند. طراحی این سبک از لوستر بسیار خاص است و سطح نور خروجی از آن به کیفیت و زیبایی آن می افزاید.

با توجه به اینکه سبک ایتالیایی نوعی از لوسترهای شاخه ‌ای است، باید به جنس و رنگ بدنه آن توجه ویژه‌ ای داشته ‌باشید. به این خاطر که بخش زیادی از این لوستر را بدنه فلزی آن تشکیل می ‌دهد، فلزات مختلفی در ساخت این قسمت استفاده می ‌شوند که از جمله گران قیمت ‌ترین آن باید به برنز و استیل اشاره کنیم.

این گونه متریال با گذشت زمان تغییر رنگ نخواهند داد و تا مدت ‌های طولانی کیفیت و درخشش خود را حفظ می ‌کند. از انواع لوستر با طرح ایتالیایی نیز انتظار می ‌رود که چنین سطحی از زیبایی و کیفیت را داشته ‌باشند.

اگر از برنز و آلیاژهایی از این دست استفاده شود، رنگ بدنه به طلایی متمایل است؛ اما در مورد استیل، رنگ بدنه نقره ‌ای خواهد بود. البته امکان استفاده از روکش یا آبکاری نیز وجود دارد که به معنای عدم کیفیت فلز بدنه است. طرح ‌های ایتالیایی در رنگ ‌های مجلل و خاصی همچون سفید نیز در دسترس هستند که از پودر سنگ و کریستال اپال در ساخت آن ‌ها استفاده می ‌شود.

طراحی

طراحی خاص از جمله ویژگی ‌های اصلی طرح ‌های ایتالیایی است. این گونه مدل ‌ها امکان دارد که به صورت چند طبقه و چندین شاخه ساخته شوند. در واقع طراحان خوش‌ ذوق ایتالیایی از تمدن و درون ‌مایه‌ های اساطیری سرزمین خود در ساخت و دیزاین این لوسترها بهره گرفته ‌اند که شکل سلطنتی زیبایی را به نمایش می‌ گذارد.

سخن پایانی

امروزه در بین مدل ‌های زیبا و لاکچری لوستر در بازار، نام انواع لوستر طرح ایتالیایی بسیار دیده می‌شود. این سبک از طراحی ویژگی ‌های بسیار منحصر به فردی دارد که آن را از نمونه های مشابه متمایز می ‌کند. از جمله این خصوصیات ظاهر شیک و طراحی خاصی است که زیبایی آن را با استفاده از متریال باکیفیت و بادوام تکمیل می کند.

انتخاب فروشگاه مناسب جهت خرید این لوسترها مهم است؛ به این خاطر که هر فروشنده ‌ای امکان دارد که برای توجیه قیمت بالای اجناس خود نام این دسته از لوسترها را به زبان بیاورد. خوگر فروشگاهی است که با اطمینان خاطر و امکان خرید آسان انواع لوستر و لوازم دکوراتیو را در اختیار شما قرار می ‌دهد.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد