آیا خدمات خشکشویی پرده مخمل وجود دارد؟

0

آیا خدمات خشکشویی پرده مخمل وجود دارد؟ خشکشویی خدمات گسترده ای دارد. این خدمات همگی در زمینه شستشو و تمیز کردن منسوجات مختلف هستند.  به عنوان نمونه خشکشویی منسوجاتی نظیر مبل، انواع پرده، لباس هایی با ضخامت بالا، لباس های حساس، و مواردی از این قبیل را می شوید.

آیا خدمات خشکشویی پرده مخمل وجود دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : عموما زمانی از  خدمات خشکشویی استفاده می کنیم که خود قادر به شستن و تمیز کردن منسوجاتی مانند پرده آن هم از نوع مخملش نباشیم. خوشبختانه خشکشویی پرده مخمل را نیز می شوید. بدین سبب برای آسودگی خیال شما، مواردی را در رابطه با روند خدمات خشکشویی برای شستن پرده مخمل شرح می دهیم. از این رو برای اطلاعات بیشتر شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

روند خدمات خشکشویی پرده مخمل

انجام هر کاری نیازمند رعایت ترتیب مراحل آن است. این موضوع در رابطه با شستن پرده مخمل توسط خشکشویی نیز صدق می کند. در ادامه مراحل خدمات خشکشویی پرده مخمل را بیان می کنیم. دقت داشته باشید که تنها خشکشویی های معتبر این مراحل را رعایت می کنند بنابراین ممکن است خشکشویی چند مرحله از آن ها را نداشته باشد.

جداسازی پرده

جداسازی پرده مخمل بدین صورت است که کارکنان خشکشویی معتبری مانند واش لین، به منزل شما آمده و خود پرده را از محل نصب جدا می کنند. این جداسازی با نهایت سرعت و دقت عمل انجام می شود. بدین صورت شما نگرانی بابت جداسازی پرده نخواهید داشت. بعد از جداسازی است که پرده مخمل را برای شست و شو به خشک شویی می برند.

بررسی ضخامت و بافت پرده

کارکنان با تجربه بدون بررسی ضخامت و بافت پرده، پرده مخمل را نخواهند شست. بدین ترتیب خشکشویی پرده مخمل را از نظر ضخامت و سلامتی بافت به طور کامل بررسی می کند.

این موضوع زمانی اهمیت دارد که پرده شما آسیب پذیر باشد. در این صورت روند شستن پرده مخمل با میزان آسیب پذیری آن انتخاب می شود. بدین صورت است که پرده شما بدون هیچ آسیبی و حتی بهتر از قبل، به شما تحویل داده می شود.

بررسی رنگ پرده

بعد از بررسی میزان سلامت و دوام بافت و ضخامت پرده، نوبت به بررسی رنگ پرده مخمل می رسد. چرا که منسوجات مختلف براساس رنگشان روند شستشوی متفاوتی را طی می کنند.

لکه گیری

درصورتی که پرده مخمل شما لکه ای دارد، آن را به کارکنان خشکشویی اطلاع دهید. در این صورت خشکویی پرده مخمل را ابتدا به روش های ویژه و تخصصی لکه گیری می کند و سپس آن را در لباسشویی صنعتی قرار می دهد.

از این رو است که استفاده از مزایای خدمات خشکشویی پرده مخمل و منسوجات بزرگ و حساس دیگری نظیر انواع لباس های ضخیم و نازک اهمیت بسیاری دارد.

انتخاب محلول مناسب برای پرده

اکنون که مراحل چک رنگ و ضخامت پرده طی شده است، با توجه به این اطلاعات میزان غلظت محلول و نوع محلول برای شستشوی پرده انتخاب می شود. چرا که محلول های قابل استفاده برای پرده های مخمل روشن متفاوت با محلول های قابل استفاده برای پرده مخمل تیره است.

همچنین درصد غلظت محلول با توجه به استحکام بافت پرده درنظر گرفته می شود. از این رو برای درک چنین خصوصیاتی از یک پرده باید کارکنان خشکشویی به اندازه کافی دانش داشته باشند. لذا پیشنهاد می دهیم منسوجات خود را به خشکشویی هایی بسپارید که به دانش کارکنان خود اهمیت می دهند.

روند خشک شدن پرده مخمل

بعد از اتمام روند شستشوی پرده مخمل آن هم با رعایت تمام نکات ریز و درشت نوبت به خشک کردن آن ها می رسد. روند خشک شدن منسوجات در خشکشویی روندی تخصصی و مهم است که با رعایت اصولی نظیر میزان داغی و شدت بخار اتو انجام می شود.

پرده مخمل به دلیل جنسی که دارد بیشتر مستعد سوختگی یا از بین رفتن بافت های خود است. از این رو اتوکشی در این پرده ها مرحله حساسی است که تنها خشکشویی های معتبر از پس آن برخواهند آمد.

آیا استفاده از خدمات خشکشویی پرده مخمل درست است؟

شاید فکر کنید که به جای سپردن پرده مخمل به خشکشویی امکان شستن آن را در خانه نیز داریم. بدین گونه که پرده را با دست یا با ماشین بشویید و بعد از ان مجددا استفاده کنید. اگر در چنین فکری هستید باید عواقب آن را نیز بدانید.

پرده مخمل وزنی سنگین دارد؛ این سنگینی با خیس شدن، بیشتر هم می شود. به گونه ای که دیگر قادر به بلندکردن آن نیز نخواهید بود. درست نمی دانیم از چه محلولی استفاده کنیم یا آن که چگونه آن را بشوییم که به بافت آن آسیبی نرسد آیا چنگ زدن پرده مخمل کار درستی است؟ اگر بخواهید پرده را با دست بشویید امکان آسیب به آن را کمتر از شستن آن با لباسشویی می کنید؛ اما باز هم پرده مستعد آسیب هایی خواهد بود.

درکنار آسیب های احتمالی، زدودن آلودگی از درون پرده کار آسانی نیست. بدین ترتیب ممکن است پرده را تمیز نشویید یا آن را به درستی آبکشی نکنید. همچنین خشک کردن پرده نیز شرایط ویژه ای دارد که احتمالا کار هر شخصی نخواهد بود. بنابراین نتیجه می گیریم که استفاده از خدمات خشکشویی پرده مخمل امری درست و به جا است.

سخن آخر

با توجه به گفته های این مقاله متوجه شدیم که خدمات خشکشویی پرده مخمل نه تنها وجود دارد، بلکه  دارای مراحل ویژه خود نیز هست. رعایت این مراحل در حفظ بافت و رنگ پرده مخمل بسیار تاثیر گذار است؛ به خصوص که سطح این پرده پرزهای مخملی شکلی دارد که باید تحت هر شرایطی حفظ شود.

در نهایت لازم است بگوییم که اگر روی ظاهر پرده خود حساس هستید، پینشهاد می دهیم خشکشویی ای را برگزینید که بیشتر از شما روی سلامت بافت و رنگ پرده و دیگر منسوجات شما حساس باشد.

خشکشویی واش لین با ارائه خدمات گسترده خود، پرده مخمل شما را به خوبی می شوید و در حفظ و نگه داری سلامت آن بیش از شما تلاش می کند. ما منسوجات شما را از درب منزل دریافت می کنیم و بعد از انجام خدمات شستشو، آن را درب منزل به شماتحویل می دهیم. همچنین درصورت درخواست شما، پرده مخمل را درست مانند روز اول برایتان نصب نیز می کنیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد