خشکشویی پرده عروس را به کجا بسپاریم

0

خشکشویی پرده عروس را به کجا بسپاریم : حتما شما هم اذعان دارید که در مدت کوتاهی پس از شروع زندگی زوج های جوان،  عروس خانوم ناگزیر است به فکر انتخاب روش مناسب برای شستشوی پرده باشد. پرده در منزل در معرض گرد و غبار قرار دارد؛ به ویژه پرده نوعروس ها که معمولا ترکیب رنگ روشن دارد. روش های شستشوی دستی، ماشین لباس شویی، بخارشو و خشکشویی پرده عروس! شما کدام روش را برای شستشوی پرده منزل خودتان مناسب می دانید؟

خشکشویی پرده عروس را به کجا بسپاریم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پس از چرک شدگی یا آلودگی پرده باید خیلی زود نسبت به شستشوی پرده و انتخاب روش مناسب اقدام کرد؛ زیرا اگر شستشوی پرده دیر شود، حتی پس از شستشو نیز پرده کدر می ماند. اگر به دنبال پاسخ پرسش هستید، شما را به مطالعه ادامه مطالب دعوت می کنم.

مزایای خشکشویی پرده عروس نسبت به سایر روش ها

پرده ها به­ صورت دستی، با ماشین لباس شویی، روش بخار شو یا با استفاده از خشکشویی شسته می شوند. در روش دستی پرده را مدتی در آب و ماده شوینده خیس کرده، سپس آن را به آرامی چنگ زده و آبکشی می کنیم. از معایب این روش صرف انرژی و وقت و آسیب دیدگی در بسیاری از انواع پرده است.

در سایر انواع شستشوی پرده عروس نیز معمولا به علت به کارگیری روش ها و مواد شوینده نامناسب و سایر مراحل خشک کردن پرده، به بافت، طرح و رنگ آن آسیب وارد می شود. گاهی این تغییر شکل زیاد و غیرقابل برگشت به حالت اولیه است.

در خشکشویی پرده عروس، شستشو بدون آب و با استفاده از حلال های غیر قطبی انجام می شود. در این روش بافت، شکل و رنگ اولیه پرده حفظ می شود و طول عمر پرده افزایش می یابد.

خشکشویی پرده عروس، بهترین روش برای شستشوی پرده نو عروس خانوم ها است. به ویژه اینکه امروز روش هایی برای خشکشویی آنلاین هم وجود دارد. از با تجربه ترین و با کیفیت ترین خدمات خشکشویی آنلاین، باید به مجموعه واش لین اشاره کرد.

عروس خانوم هایی با دغدغه شستن پرده های نوی خود، این امکان را دارند که با دانلود و نصب اپلیکیشن واش لین (قابل نصب روی سیستم های اندروید و آیفون) یا استفاده از ربات تلگرام، نسبت به ثبت سفارش و آدرس مورد نظر در زمانی کمتر از یک دقیقه، از خدمات خشکشویی واش لین استفاده کنند.

خدمات خشکشویی پرده عروس در واش لین

برخی از مزایای خدمات خشکشویی واش لین عبارت است از:

  • استفاده از خدمات سفارش آنلاین و صرفه جویی در وقت؛
  • خشکشویی با کیفیت بالا؛ با استفاده از بهترین تجهیزات ایتالیایی و بهترین مواد شوینده؛
  • هزینه مناسب؛
  • استفاده از دستگاه اتو رولی و تمام اتوماتیک که سبب عملیات اتوکشی مناسب و با کیفیت می شود؛
  • استفاده از خدمات رایگان جمع آوری پرده که همواره یکی از دغدغه ها هنگام شستشو است؛
  • استفاده از خدمات نصب پرده تنها با اضافه شدن ۳۰ درصد به مبلغ فاکتور.

بهترین خشکشویی پرده عروس از چه مواد شوینده ای استفاده می کند؟

بهترین روش برای شستشوی پرده نوعروس روش خشکشویی است. در خشکشویی پرده­ عروس از حلا­ل ­های شوینده­ غیر قطبی استفاده می شود. از جمله حلال های مورد استفاده در خشک شویی ها باید به پرکلرواتیلن یا پرکلرو پلی اتیلن اشاره کرد. این حلال که قدرت بالایی در حل کردن آلودگی دارد، مایعی ملایم، بی بو با چگالی بالا بوده که از فراریت بالایی نیز برخوردار است.

تترا کلرو اتن نیز دیگر حلال مورد استفاده در خشکشویی پرده­ های عروس بوده و برای لکه ­های چربی و گلیسیرینه مناسب است؛ این سیال فرار و اشتعال ناپذیر است. دی اکسید کربن مایع که سیالی غیرسمی و غیرقابل اشتعال است نیز به تازگی در خشک شویی ها برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرد.

یک خشکشویی حرفه ای و باکیفیت از این مواد بهره می برد و شستشوی پرده عروس را به بهترین شکل ممکن عرضه می کند. توصیه می کنیم که خشکشویی پرده های عروس را به این مراکز بسپارید!

اهمیت روش شستشو در خشکشویی ها

در انتخاب روشی برای شستشوی پرده که با صرف هزینه ای بالا تهیه شده است، باید دقت کرد. انتخاب روش اشتباه و استفاده از مواد شوینده نامناسب در خشکشویی ها، باعث تغییر شکل و رنگ پرده شده و آن را غیر قابل استفاده می کند. این مسائل باعث می شود که با وجود آنکه همچنان مدت زیادی از شروع زندگی نگذشته، مجبور به صرف هزینه مجدد و خرید پرده ای نو شویم. بنابراین ضرورت انتخاب یک روش مناسب برای شستشو در خشکشویی ها قابل درک است.

بهتر است پیش از سپردن پرده ها به مراکز مختلف، ابتدا روش های شستشو در آن ها را کمی بررسی کنید. در این صورت فرصت دارید که پرده عروس را به مرکزی بسپارید که از نظر شما روش مناسبی را به کار بسته است. معمولا خشکشویی های مختلف این روش ها را به صورت کامل شفاف در وب سایت خود اعلام می کنند.

سخن آخر

عروس خانوم عزیزی که در زمان خرید جهیزیه با صرف انرژی بالا، وقت زیاد و پرداخت هزینه ای قابل توجه پرده مورد نظرتان را خریداری کرده اید؛ حالا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از شروع زندگی، در فکر یافتن روشی امن و با هزینه مناسب برای شستشوی هستید؟ نگران نباشید!

متخصصین با تجربه و حرفه ای واش لین در بخش خشکشویی پرده عروس،  نگرانی شما را درک می کنند. آنها با انتخاب بهترین مواد شوینده و مناسب ترین روش، پرده ای همچون روز اول تحویل شما می دهند. فرصت دارید که با پرداخت کم ترین هزینه و زمان از با کیفیت ترین خدمات خشک شویی واش لین استفاده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد