کاربرد چسب کلایبریت

0
کاربرد چسب کلایبرت : اگر در زمینه ساخت و ساز و انواع چسب ها دستی داشته باشید؛ باید اسم چسب کلایبریت به گوش شما خورده باشد.

کاربرد چسب کلایبریت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اما شاید برای شما این سوال پیش آمده بیاید که کاربرد چسب کلایبریت چیست؟ یا روش های استفاده از آن چگونه است؟ امکان خرید اینترنتی چسب کلایبریت وجود دارد؟ در این رابطه باید بدانید که این چسب در بخش هایی همچون موارد زیر کاربرد دارد:
  • اتصالات پله های چوبی
  • اتصالات درها و پنجره ها
  • استفاده در اتصال روکش ها
  • اتصالات پیچیده
  • و غیره

کاربرد چسب کلایبریت در اتصالات درب و پنجره ها

درها و پنجره ها به دلیل نقش بسیار زیادی که در حفظ ایمنی محیط دارند؛ باید مقاوم ساخته شوند. همچنین این سازه ها به دلیل ظرافتی که دارند؛ باید توسط موادی پیوند داده شوند که ظاهر آن ها را زشت نکند. استفاده از چسب کلایبریت در این موارد به چند دلیل بسیار کاربردی است که ما در زیر برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

عدم بروز مشکل در اتصالات سرد و گرم

درها و پنجره ها در زمستان ها سردتر و در تابستان گرم تر از دیگر مکان های محیط هستند. بنابراین در اتصالات آن ها باید از ماده ای استفاده شود که در برابر هوای گرم و سرد کیفیت خود را از دست ندهد و پیوند آن کاملا محکم باشد. کاربرد چسب کلایبریت در این مورد بسیار آشکار است؛ به طوری که مراکز معتبری همچون سایت خوگرپلاس این محصول را به شما عرضه می کنند.

کاربر آسان به عنوان چسب تک جزیی

برخی از چسب ها جهت استحکام و چسبندگی به یک ماده اضافی دیگر نیاز دارند. این موضوع باعث می شود که استفاده از آن راحت تر از سایر چسب های دو جزیی باشد. این محصول به تنهایی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که از آن در پیوند های مختلف استفاده می کنند. ضمن اینکه خرید اقساطی چسب کلایبریت به شما این امکان را می دهد که محکم ترین اتصالات را در کم ترین زمان ممکن به راحتی ایجاد کنید.

زمان کوتاه جهت فشردگی

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در چسب های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد؛ مدت زمان لازم جهت خشک شدن آن است. خوشبختانه چسب کلایبریت در این موارد کاربرد زیادی دارد. زیرا این چسب به سرعت محکم می شود و زمینه را برای اتصالات بعدی فراهم می کند. بنابراین با استفاده از این چسب، سرعت کار خود را افزایش دهید. چنان که همین امر باعث پرطرفداری این چسب شده است. ضمن اینکه حین استفاده از این محصول باید از پخش کننده های استاندارد چسب استفاده کنید. توجه کنید که سطح شما پرز نداشته باشد؛ در این صورت از کیفیت چسبندگی آن کم می شود.

پیوند انواع چوب های سخت و زاویه دار

از چسب کلایبریت به دلیل خاصیت چسبندگی بالا و دوام عالی در پیوند چوب های سخت استفاده می شود. پله ها یکی از مکان هایی هستند که در آن از چوب های سخت و محکم استفاده می کنند. اتصال این چوب ها به یکدیگر به چسبی قوی و با کیفیت نیاز دارد. کاربرد چسب کلایبریت در اتصال این چوب ها به یکدیگر مشخص می شود. پیش از اتصال توجه کنید که سطح چوب بدون گرد و غبار باشد. به همین جهت باید سطح آن را تمیز کنید و مقداری از چسب را در دمای ۲۰ تا ۱۸ درجه سانتی گراد با یک برس یا غلتک چسب مناسب آن را بر سطح مورد نظر پخش کنید. با این که این چسب در برابر رطوبت و آب مقاوم است؛ اما باید ابتدا از خشکی سطح اطمینان حاصل کنید. این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از چسب کلایبریت، انواع چوب های زاویه دار که ظرافت در آن ها بسیار قابل توجه است را به یکدیگر متصل کنید. در این رابطه سایت خوگر پلاس امکان خرید اقساطی چسب کلایبریت را برای شما فراهم کرده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و در زمانی کوتاه از خدمات این سایت در ارائه چسب مورد نظر بهره مند شوید.

پیوند سطحی در تقسیم و ساخت اجزا

انواع مختلفی از این چسب وجود دارد که با توجه به کیفیت بالا جهت اتصالات سطحی نیز کاربرد دارند. همان طور که در بالا اشاره شد؛ کاربرد چسب کلایبریت در ساخت اجزا بسیار قابل توجه است. این محصول جهت محکم شدن پیوند به زمان کمی نیاز دارد. استفاده از مقدار کمی از آن به شما در اتصالات سطحی کمک می کند. این چسب در اتصالات سطحی مواد زیر کاربرد دارد:
  • اشیا تزئینی
  • اشیا چوبی
  • فرآورده های چوبی
  • رنگ های DD
  • سطوح پلی استر
  • روکش ها
  • سطوح پوشیده شده با ملامین رزین
در استفاده از این محصول توجه داشته باشید که دمای محیط بالای ۱۰ درجه باشد؛ در این صورت قدرت چسبندگی آن بسیار بیشتر می شود.

استفاده در تخته های HPL

این تخته ها با نام تخته لمینت فشرده شده نیز معرفی می شوند. این تخته ها با فشار همزمان به لایه هایی از جنس فیبر سلولزی که به رزین آغشته هستند؛ در فشار و گرمای بسیار زیادی تولید می شوند. در اتصالات مربوط به این تخته ها باید از محصولی استفاده کرد که میزان چسبندگی آن بالا باشد و این تخته ها را به خوبی به یکدیگر متصل کند. کاربرد چسب کلایبریت به دلیل خاصیت ویسکوزیته مناسب، بسیار گسترده است. این محصول سطوح  مورد نظر را به راحتی محکم می کند. همچنین جهت درزگیری در چنین مواردی از آن استفاده می شود. اگر در صنعت ساخت و ساز و اتصال تخته های HPL مشغول فعالیت هستید؛ با خرید اقساطی چسب کلایبریت ضمن پرداخت هزینه کم تر از مزایای آن بهره مند شوید.

در آخر

همان طور که در این مقاه اشاره شد؛ چسب کلایبریت در پیوند سطوح سخت و تخته های لمینت کاربرد دارد. این چسب از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و پس از مدت کوتاهی اتصال آن محکم می شود. همچنین دانستید که سرما، گرما و رطوبت تاثیری بر استحکام آن ندارد. در نهایت نیز باید بدانید که سایت خوگرپلاس با عرضه انواع مختلف این محصول امکان خرید اینترنتی چسب کلایبریت را برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین با یک کلیک ساده بهترین چسب را با قیمتی مناسب تهیه خواهید کرد. اگر چسب کلایبریت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد