کابینت نئوپان روکش ملامینه

0

بدون تردید، یکی از روکش های سبک و در عین حال ظریف، به کابینت نئوپان روکش ملامینه اختصاص دارد. از سوی دیگر، رنگبندی و تنوع طرح و مدل بالای روکش های ملامینه، در تولید مصنوعات و محصولات چوبی مختلف و گوناگون، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد.

کابینت نئوپان روکش ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این زمینه باید خاطر نمود که نئوپان روکش ملامینه، از جمله فرآورده های چوبی بسیار مقرون به صرفه و در عین حال پر کاربرد در کشور ما به شمار می آید. بر همین اساس، برای تولید کابینت نئوپان روکش ملامینه، این نمونه فرآورده های چوبی از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

به عبارت دیگر، برای تولید و ساخت کابینت، ورق های چوبی فشرده مانند ام دی اف و نئوپان، از متریال اصلی و کلیدی محسوب می شوند. شایان ذکر است که امروزه کابینت نئوپان روکش ملامینه، در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه مصرف کننده و خریدار تولید و ارائه می گردد.

همچنین این محصول در دسته ورق های چوبی ارزان و پر استفاده جای می گیرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که لایه استفاده شده در ساختار کابینت نئوپان روکش ملامینه، علی رغم نازک بودن، از خاصیت ضد خش برخوردار می باشد.

در سوی مقابل، یکی از نقطه ضعف های مهم روکش ملامینه را می توان در حساسیت این محصول در برابر رطوبت و آب دانست. به همین جهت، در مکان هایی که در مجاورت با آب و رطوبت می باشد، استفاده از روکش ملامینه توصیه نمی شود.

همان طور که از نام کابینت نئوپان روکش ملامینه مشخص است، در ساختار این محصول از ورق های چوبی نئوپان و روکش نازکی از ملامینه استفاده به عمل می آید. از آنجایی که در سطح ورق های نئوپان، به ویژه در فرآیند تولید آن، ممکن است سطوح ناهموار و برجسته بر روی نئوپان وجود داشته باشد، قبل از انجام پروسه روکش کردن، به وسیله ماشین آلات دقیق، این سطوح پست و ناهموار ساییده و برطرف می گردد.

سپس و به شیوه پرس کردن، روکش نهایی بر روی سطح محصول چسبانده می شود. لازم به ذکر است که کابینت نئوپان روکش ملامینه از ورق نئوپان که به وسیله اعمال فشار و حرارت بر روی خرده ها و تراشه های چوب به وجود می آید، ساخته می شود. بر این اساس، روکش ملامینه از ضخامتی در حدود ۲۵/۰ الی ۳۵/۰ برخوردار بوده و در مقایسه با سایر روکش ها از شفافیت کمتری در ساختار خود بهره می برد.

به همین جهت، امروزه نئوپان روکش ملامینه، از محصولات پرکاربرد در صنایع چوبی به حساب می آید. گفتنی است که به علت برخورداری از مقاومت و دوام خوب و بهره مندی از ویژگی های تزئینی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، یک از گزینه های کاربردی و کارآمد برای استفاده در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.

ناگفته نماند که کابینت با روکش ملامینه در ردیف کابینت های مدرن و به روز دسته بندی می شود. نداشتن هیچگونه سطح ناهموار و برجسته، به انضمام رنگبندی متفاوت و جذاب، از ویژگی های مهم این محصول تلقی می گردد.

نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه

بدون شک و تردید، یکی از نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه، به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این محصول بر می گردد. از آنجایی که مقوله قیمت برای بسیاری از تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی در زمره مؤلفه های مهم و حائز اهمیت قلمداد می گردد، قیمت بهینه کابینت روکش ملامینه، نیازهای این دسته از افراد را به نحو مطلوب و برجسته برآورده می سازد. به همین جهت، نئوپان روکش ملامینه، در مقایسه با سایر اوراق چوبی، از قیمت به مراتب ارزان تر و مطلوب تری برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مثبت و قابل توجه که بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های گوناگون و متنوع را تحت تاثیر خود قرار می دهد، تنوع رنگی بسیاری بالای کابینت نئوپان روکش ملامینه محسوب می گردد. این امر برای آن دسته از خریدارانی که بر روی استفاده از رنگ های جذاب و مختلف توجه دارند، می تواند بیش از پیش مد نظر واقع شود.

دوام و استحکام مناسب، طول عمر بالا و برخورداری از سطحی هموار و یکدست، از دیگر نقاط عطف و مثبت کابینت نئوپان روکش ملامینه تلقی می گردد.

چرایی استفاده از این محصول

به طور کلی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، به علت محبوب بودن، در طیف وسیعی و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که افزون بر یک چهارم سهم بازار، به استفاده از کابینت روکش ملامینه اختصاص پیدا می کند.

این امر به خوبی پر کاربرد بودن و محبوبیت این محصول را توجیه و تفسیر می نماید. از سوی دیگر، دوام و مقاومت مناسب این مدل فرآورده های چوبی نیز از دیگر دلایل توجه خریداران و مشتریان به استفاده از کابینت نئوپان روکش ملامینه به شمار می رود.

لازم به ذکر است که برند خوگرپلاس، ارائه دهنده انواع و اقسام اوراق و فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب می باشد. تنوع رنگ بسیار بالا، در کنار دوام و کیفیت مناسب، کابینت روکش ملامینه برند خوگرپلاس را از هر جهت متمایز و منحصر به فرد ساخته است.

اگر کابینت نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد