اندازه نئوپان روکش ملامینه

0
اندازه نئوپان روکش ملامینه از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، امروزه متناسب با نوع نیاز و نحوه کارایی، ابعاد و اندازه های مختلف نئوپان تولید و راهی بازار می گردد.

اندازه نئوپان روکش ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طور کلی، تخته های چوبی نظیر نئوپان و ام دی اف، در زمره متریال پر مصرف در صنایع چوب محسوب می شوند. در این میان، نئوپان ملامینه، از ورق های فشرده چوب به وجود می آید که بر روی هم قرار می گیرند. شایان ذکر است که برای تولید و ساخت نئوپان چوب درختانی با دانسیته پایین نظیر کاج و صنوبر را مورد استفاده قرار می دهند. چوب این درختان علاوه بر خاصیت فیزیکی و چسب پذیری مناسب، از قیمت مقرون به صرفه و مطلوبی بهره می برد. ناگفته نماند که معمولاً اندازه نئوپان روکش ملامینه، در ابعاد ۱۲۲ در ۲۴۴ بوده که در ضخامت های ۶ الی ۲۵ میلیمتر به مرحله تولید می رسند. بر اساس استانداردهای بین المللی، برای ساخت فرآورده های چوبی، از ورق های باکیفیت و مرغوب استفاده به عمل می آید. از آنجایی که اندازه نئوپان روکش ملامینه متنوع و مختلف می باشد، این محصول یک گزینه مناسب و مطلوب برای ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی به شمار می رود. ساخت لوازم چوبی، کابینت، قفسه بندی، دیوار های موقت و استفاده در دکوراسیون داخلی، تنها بخشی از موارد استفاده این محصول تلقی می شود. لازم به ذکر است که اندازه نئوپان روکش ملامینه، یک راهکار بهینه و کاربردی برای تولید انواع مصنوعات چوبی می باشد. بدون تردید، اندازه نئوپان روکش ملامینه، برای خریداران و مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چراکه با دانستن و اطلاع داشتن از ابعاد و اندازه های این محصول، به ویژه در ساخت و تولید مصنوعات چوبی، می توانند تغییرات مورد نیاز را به نحو مطلوب اعمال نمایند. همچنین فروشندگان این محصولات با آگاهی از پارامترهای مختلف نظیر اندازه نئوپان روکش ملامینه، فرآیند فروش این محصول را به انجام می رسانند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که آگاهی از اندازه و ابعاد ورق های چوبی، یکی از پیش شرط های مهم و ضروری برای خرید این محصولات به شمار می رود. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که نئوپان ملامینه از جمله فرآورده های چوبی تولید شده از خرده چوب بوده که از فشردگی، تراکم و چگالی مطلوبی در ساختار خود بهره می برد. بر همین اساس، چگالی و تراکم بهینه این محصول، مانع از فرسودگی و ترک خوردگی آن می گردد. لازم به ذکر است که به علت محبوبیت و استفاده بسیار زیاد، اندازه نئوپان روکش ملامینه، به منظور برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان بسیار متنوع و متفاوت می باشد. ناگفته نماند که ابعاد، عرض و طول این نوع تخته های چوبی فشرده در هر کارخانه ای متفاوت و مختلف می باشد. غالباً تخته های چوبی از قبیل ام دی اف و نئوپان در چهار گرید مختلف به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. به همین جهت، گرید بالاتر نمایانگر کیفیت بیشتر و بالاتر ورق های چوبی می باشد. اندازه نئوپان روکش ملامینه به علت انعطاف پذیر بودن، نیازهای ایجاد شده صنایع چوبی را به نحو مطلوب برطرف می سازد.

ویژگی های مهم اندازه نئوپان روکش ملامینه

گفتنی است که اندازه نئوپان روکش ملامینه متناسب با نحوه کارایی و نوع استفاده متفاوت می باشد. از سوی دیگر، ضخامت متداول تخته های چوبی در ابعاد ۴ الی ۵۰ میلیمتر در نظر گرفته می شود. همچنین رطوبت متوسط در نظر گرفته شده برای نئوپان های ملامینه، در حدود ۴ الی ۸ درصد می باشد. به طور کلی، از جمله اندازه های متداول و رایج نئوپان های ملامینه، اندازه ۳۶۶ در ۱۸۳ سانتیمتر در ۱۶ میل بوده که مورد استفاده بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. فراموش نشود که اندازه نئوپان روکش ملامینه، یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم در قیمت این محصول به شمار می آید. بر این اساس، بسته به ابعاد انتخاب شده و گرید محصول، قیمت نهایی نئوپان با روکش ملامینه متغیر می باشد. در ضمن، ممکن است برخی از تولید کنندگان برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کننده اندازه نئوپان روکش ملامینه را در ابعاد ۳۹۹ در ۲۱۰ نیز تولید نمایند.

موارد مهم استفاده نئوپان ملامینه

از آنجایی که اندازه نئوپان روکش ملامینه، بسیار متنوع و انعطاف پذیر می باشد، از این محصول می توان در طیف وسیع و گسترده ای استفاده به عمل آورد. بر این اساس، یکی از مهمترین موارد کاربرد نئوپان با روکش ملامینه، در صنایع کابینت سازی قلمداد می گردد. متناسب با اندازه نئوپان روکش ملامینه، می توان انواع و اقسام کابینت های مدرن و زیبا را تولید نمود. صنایع تولید مبلمان، کمد، تخت و سرویس خواب نیز از مزیت های این محصول بی بهره نمانده اند. خوگرپلاس، از جمله برندهای معتبر در زمینه ارائه و عرضه انواع مدل های نئوپان با روکش ملامینه به شمار می آید. لازم به ذکر است که تنوع طرح و رنگ محصولات خوگرپلاس، نیازهای هر مصرف کننده ای را به بهترین نحو برطرف می سازد. اگر نئوپان روکش ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد