آشنایی با نئوپان خام رنگی

0

آشنایی با نئوپان خام رنگی طی چند دهه گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی در علم و تکنولوژی مربوط به چوب و صنایع چوبی بوده‌ایم. تمام محققان و دست اندرکاران آن توانسته اند با تحقیق در زمینه چوب و تلفیق علوم بنیادی و کاربردی صنایع چوب را به نحو بسیار چشمگیری ارتقا بخشیده و آن را با دیگر صنایع رو به پیشرفت هماهنگ سازند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نکته دیگری که باید به آن توجه کرد آن است که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ، در زمینه تولید محصولاتی مانند نئوپان خام رنگی با یکدیگر از لحاظ زمانی بسیار فاصله داشته اند، یعنی کشورهای پیشرفته توانستند خیلی زودتر به محصولی مانند نئوپان خام رنگی دسترسی پیدا کنند.

اما کشورهای در حال توسعه بسیار دیرتر از کشور توسعه یافته به این محصول دسترسی پیدا کردند . وجه اشتراک این دو گروه در اندازه نئوپان خام می‌باشد، که اصولاً اندازه‌ای استاندارد بین المللی دارد.

آشنایی با نئوپان خام رنگی

امروزه محققان و صنعتگران ایرانی برای آنکه بتوانند این فاصله زمانی را جبران کنند و بتوانند پیشرفت های خود را در این زمینه نشان دهند،  دست به ساخت محصولات چوبی و با کیفیتی مانند نئوپان خام رنگی زدند.

ساخت محصولی مانند نئوپان خام رنگی شامل سه مرحله ی بسیار مهم میباشد:

۱-فرایند کاهشی: در این مرحله خرده چوب ها از الوار چوبی و یا قطعات چوبی کم ارزش بدست می آیند.

۲-مرحله ی تولید ورق : در نهایت به مرحله ی فرایند تولید ورق میرسم که با ترکیب مجدد این عناصر چوبی و چسب و فرآیند پرس .رق های چوبی ایجاد می شود.

۳-مرحله ی رنگ کردن  نئوپان : در مرحله ی سوم ورق نئوپان رنگ می شود و ورقه نهایی که نئوپان خام رنگی است بدست می آید و فرآیند تولید به پایان میرسد. هرکدام از انواع این مدل نئوپان خام رنگی، کاربردهای متفاوتی دارند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

اهمیت تولید این محصول

جالب است بدانید که نئوپان خام رنگی اصولا از قطعات ریز خرده چوب تشکیل می شود که این قطعات در مقایسه با دیگر لایه هایی که در ساختار نئوپان های خام قرار دارد کوچکتر می باشد. عمده کاربرد این تخته ها در مواردی مانند تولید قفسه های کتابخانه و یا استفاده در دکوراسیون و چیدمان منزل است.

ابعاد خرده چوب ها اصولا نامنظم و نا متوازن می باشند و با پردازش  مناسب در هنگام تولید می توان نئوپان و تخته خرده چوب هایی با سطحی کاملا مسطح را تولید کرد. فراموش نکنید که تماس چسب  با ذرات چوب و بهبود کیفیت مکانیکی این نوع از چوب ها اصولاً به تراکم آنان بستگی دارد.

نئوپان خام رنگی از جمله محصولاتی است که در ساخت مصنوعات چوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

چیدمان دکوراسیون اتاق کودک و ارتباط آن با نئوپان خام رنگی

امروزه بسیاری از پدرها و مادرهایی که دوست دارند اتاق زیبایی برای فرزندانشان آماده کنند از وسایل چوبی رنگی بهره می گیرند تا علاوه بر آنکه روحیه کودکانشان با دیدن این رنگهای متنوع شاد شودو قدرت خلاقیت آنان نیز افزایش پیدا کند. یکی از مهمترین محصولاتی که می توان برای سرویس خواب چوبی اتاق کودکان از آنها استفاده کرد نئوپان خام رنگی می باشد.

این نوع از تخته‌های چوبی به دلیل آنکه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند، برای چیدمان اتاق کودک بسیار مناسب می باشند و با تنوع رنگی بسیار زیادی که دارند می‌توانند برای هر سلیقه و دکوری مناسب باشند. هنگامی که صحبت از چیدمان لوازم چوبی در اتاق ها و طرح های دکوراسیون جدید می شود، بسیاری از افراد با خود فکر کنند که هزینه این لوازم‌چوبی بسیار زیاد خواهد شد.

برای حل این مشکل ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نئوپان خام رنگی استفاده کنید زیرا این تخته خرده چوب ها علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و بیشتر افراد می توانند آن را تهیه کرده و در انواع مصارف ها از آنها استفاده کنند.

برای آشنایی با انواع نئوپان خام رنگی و سایر انواع روکش شده می توانید به سایت خوگرپلاس وارد شده و ضمن آشنایی بیشتر با ویژگی های آن ها تخته خرده چوب های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد