چسب ممبران با کیفیت

0
روکش صفحات کابینت توسط چسب های مخصوص انجام می شود. با گذشت زمان و استفاده بیشتر از این محصول، تولید چسب های با کیفیت گسترش یافت. یکی از چسب های پر طرفدار در این زمینه چسب ممبران است. انواع مختلفی از این چسب به بازار عرضه گردیده است.

چسب ممبران با کیفیت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین ویژگی های این محصول آن را جز محصولات با کیفیت قرار داده است. امروزه بسیاری از افراد مشغول به کار در صنعت چوب این چسب را خریداری می کنند. در این مقاله قصد معرفی چسب ممبران با کیفیت و ویژگی ها آن را داریم. با ما همراه باشید.

انواع چسب ممبران با کیفیت

تنوع گسترده در تولید این چسب از جمله ویژگی های این محصول است. به علاوه هر کدام از انواع آن در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چسب ممبران وکیوم، پلی اورتان و اکریلیک از جمله انواع چسب ممبران است.

چسب ممبران وکیوم

این چسب اغلب در صنایع مصنوعات چوبی مانند ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر چسب ها به مخلوط کردن نیازی نداشته و بر اساس تکنولوژی تولید شده است. بهترین چسب جهت چسباندن روکش ام دی اف و پی وی سی چسب ممبران وکیوم است.

چسب ممبران پلی اورتان

این چسب به عنوان درز بند با استحکام بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قدرت اتصال بالایی داشته و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود. اتصال محکم این چسب بین روکش و ام دی اف مانع از نفوذ آب به داخل ام دی اف خواهد شد. همچنین از دیگر ویژگی های این چسب انعطاف پذیری آن در برابر گرما و سرمای شدید است. این ویژگی عملیات سنباده کاری را آسان کرده و مقاومت بالایی در هر دمایی دارد. از دیگر کاربرد های آن به قابلیت استفاده از چسب ممبران پلی اورتان در صنعت خودرو سازی می توان اشاره کرد. این محصول یک آب بند قوی برای خودرو تلقی می شود.

چسب ممبران اکریلیک

این محصول مانند نمونه پلی اورتان، از چسب های ممبران با کیفیت محسوب می شود. همچنین کاربرد آن مانند نمونه قبلی درزگیری پنجره و اتصالات است. همچنین پر کردن اتصالات از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. خشک شدن سریع، چسبندگی سریع، قیمت به صرفه و غیره از خصوصیات این چسب ممبران است.

چسب ممبران ساده

چسب های ممبران ساده در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار پیدا می شود. چسب های دو جزئی از چسب های تک جزئی پیچیده تر هستند. همچنین جهت بالا بردن مقاومت حرارتی این محصول، آن را با ماده ای با نام ایزو سیانول ترکیب می کنند.

تفاوت کیفیت در انواع چسب ممبران

در این قسمت به بررسی کیفیت انواع چسب های ممبران می پردازیم. چسب های وکیوم ممبران بهترین گزینه جهت چسباندن روکش بر روی سطوح ام دی اف و صفحات فشرده هستند. اگر به دنبال چسبی مطمئن برای صفحات هستید، این گزینه را انتخاب کنید. چسب پلی اورتان نیز علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، بوی آزار دهنده و نامطبوعی ندارد. این چسب کیفیت لازم در مواردی که در بالا ذکر شد را دارد. چسب های ممبران اکریلیک در موارد تخصصی استفاده می شوند. این چسب از نظر کیفی ثابت شده و از جمله چسب های ممبران با کیفیت تلقی می شود. جوشکاری در باندینگ پنل و ساخت قایق های پلاستیکی از جمله کاربردهای این چسب است. بسیاری از صنایع جهت ساخت وسایل متنوع و تخصصی از این چسب استفاده می کنند.

مقاومت حرارتی چسب ممبران با کیفیت

با ذکر انواع این چسب و بررسی کیفیت هر یک از آن ها، نوبت به میزان مقاومت حرارتی آن ها می رسد. مهم ترین نکته در بررسی چسب های با کیفیت، مقاومت آن ها در برابر حرارت است. این چسب ها در شرایط خاصی استفاده شده و به تناسب مقاومت بالایی خواهند داشت. اگر این چسب ها از مقاومت پایینی برخوردار باشند، توانایی تحمل حرارت را نداشته و کیفیت پایینی خواهند داشت. مقاومت این محصول باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل حرارت مستقیم و غیر مستقیم را داشته باشد. بنابراین توجه به مقاومت این چسب ها از جمله ویژگی های مهم چسب ممبران به شمار می رود.

مشخصات چسب ممبران با کیفیت

این محصول مانند سایر محصولات نیازمند رعایت دستورالعمل هایی است. توجه کنید ضخامت لایه چسب از ۰.۰۱ و ۰.۰۲ تجاوز نکند. اگر ضخامت چسب بیش از موارد گفته شده باشد، چسب از استانداردهای لازم برخوردار نخواهد بود. فشار بادی که برای پاشش این چسب وجود دارد، بین ۴ تا ۵ بار است. در غیر این صورت استاندارد نخواهد بود. حجم مصرفی و در نظر گرفته شده برای چسب ممبران باید بر اساس مقدار تعیین شده باشد. اگر حجم مصرفی پایین تر از عدد مصرفی باشد، استاندارد نخواهد بود. در نتیجه، عملکرد شما با مشکل مواجه خواهد شد. چسبی که برای کار خود انتخاب کردید، باید توانایی اسپری کردن از فاصله های ۱.۷ تا ۲ میلی متر را داشته باشد.

شرایط خرید چسب ممبران با کیفیت

امروزه شرایط متفاوتی برای خرید این چسب در اختیار عموم قرار گرفته است. روش حضوری و روش خرید اینترنتی از جمله راه های تهیه این محصول محسوب می شوند. در خرید حضوری شرایط مختلفی مانند صرف وقت و هزینه های اضافی را باید در نظر داشته باشید. اما خرید اینترنتی مزایای بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. از جمله خصوصیات خرید اینترنتی چسب ممبران، امکان دسترسی شبانه روزی به سایت های مختلف است. همچنین امروزه سایت های بسیاری در زمینه فروش اینترنتی این محصول راه اندازی شده اند. یکی از سایت های مشغول به کار در این زمینه سایت خوگر پلاس است. این فروشگاه اینترنتی با معرفی چسب ممبران شما را در این زمینه راهنمایی می کند. پرداخت هزینه این محصول نیز به صورت اقساطی امکان پذیر است. خرید اقساطی چسب ممبران به شما در خرید عمده چسب کمک خواهد کرد. همچنین پرداخت هزینه محصول خریداری شده توسط فروشندگان در مدت زمان تعیین شده انجام می شود. هدف ما در این مقاله بررسی چسب ممبران با کیفیت و معرفی انواع آن به شما بود. همچنین با بررسی شرایط گفته شده مانند خرید اقساطی چسب ممبران از شرایط خرید این محصل مطلع شدید. امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد